![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik zeg dat op mijn bureau een laptop taat. U zegt dat op mijn bureau een desktop staat: de waarheid ligt 'in het midden'? Wat niet wegneemt dat er vaak in discussies nuances kunnen worden gemaakt |
|
![]() |
![]() |
#162 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Kan je even - als voorbeeld - een aantal van die zaken opnoemen ? Welke zaken ken je waarvan Aernoudt empirisch heeft aangetoond dat ze niet kloppen ? Moest je zulke zaken kunnen aantonen zou ik dat wel interessant vinden. mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
#163 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jantje is in Spanje en denkt: “Ik moet toch het echte Spaanse eten proberen.” Hij gaat een restaurant in en bestelt het menu van de dag. Het is heerlijk! “Wat is het eigenlijk?”, vraagt Jantje aan de ober. “Dat zijn de ballen van de stier van het stierengevecht van gisteravond.” “Nou, het was erg lekker,” zegt Jantje. Een dag later wil Jantje nog één keer de ballen eten. Hij gaat naar hetzelfde restaurant en bestelt hetzelfde. Maar nu zijn de ballen veel kleiner. Jantje haalt de ober erbij en vraagt hoe dat komt. “Och meneer, soms wint de stier…” |
|
![]() |
![]() |
#164 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het heeft weinig zin mensen op te delen in wel/niet gestudeerd. Iedereen kan een zinvolle mening hebben. |
|
![]() |
![]() |
#165 |
Minister-President
|
![]() En wie zegt dat Galilei gelijkt heeft?
|
![]() |
![]() |
#166 |
Vreemdeling
|
![]() Wat is de volgende stap: mensen met een diploma hoger onderwijs één stem meer geven bij de verkiezingen, aangezien hun mening zwaarder doorweegt?
|
![]() |
![]() |
#167 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Afgaan op wat de eerste de beste populist/simplist hen voorschotelt, lijkt me niet de beste manier om zich een mening te vormen. |
|
![]() |
![]() |
#168 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Velen zullen idd weinig details kunnen geven, maar dat de Vlaamse stad Brussel, onze hoofdstad, danig verfranst is, de regio verziekt door de Franstaligen, d�*t weten ze wel! Voldoende om te weten dat ze Vlaams kunnen kiezen! En dat doen ontegensprekelijk nu!
![]() |
#169 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En die mensen die geen kennis van zaken hebben, lopen 10 jaar achter op de feiten. Ze denken nog altij dat de Fr geen NL leren en niet met bewondereing opkijken hoe de Vlamingen gezorgd hebben voor mooie steden, fietspaden,redelijk goed bestuur, enz... En de WL-mensen lopen gewoon wat achter. Nu zie je ook flitspalen verschijnen in Brussel en na enige tijd zal dat ook in Wallonië doorgedrongen zijn. |
|
![]() |
![]() |
#170 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
WAT telt voor de mensen? Als ze om een of andere reden in Brussel moeten zijn, moeten ze Frans spreken, al is het maar om de weg te vragen. Hoewel er daar meer nederlandskundigen zijn dan je zou denken... Brussel heeft ook veel aangenaams verloren, en de meeste mensen vluchten er rap weg, eens gedaan waarvoor ze kwamen. Ik ben Brussel gewoon, maar voor de meeste burgers telt dat echter. Ik ken er mijn weg, maar zo ben ik bvb Londen uitgevlucht wegens té druk om daar ook nog eens zelf je weg te zoeken... Openbaar vervoer is dan de beste oplossing... ALS je ook daarmee je weg vindt én de weg terug naar je auto of station!
![]() |
#171 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |