![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() En er zijn er blijkbaar veel in belgië, vermits nog altijd dezelfde door en door slechte partij(en) aan de macht zijn.Eerlijkheidshalve moet men er wel bijzeggen dat die veel hulp krijgen van hun daarvoor ingevoerde kieskudde vreemdelingen, en van die hun zijde bezien is het natuurlijk niet idioot om voor die partijen te stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Rara, hoe zou het toch komen dat het altijd weer belgicisten zijn die last hebben met de democratische basisregel van "één man één stem"? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Idioten zijn voor mij bijvoorbeeld mensen die andere het zwijgen willen opleggen onder het mom dat hun gedacht idioot zou zijn. Ik heb er geen probleem mee dat die idioten hun idioot gedacht overal rondspuien. Het interessante is namelijk dat ze zichzelf in de ogen van de meeste lezers uitrangeren als intolerante idioten. En dat is altijd een leuke soort om mee te dollen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat Bhairav echte domme kleinburgerlijk kortzichtige kutmeningen heeft en pleit er bij deze voor om zijn stemrecht af te pakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is in elk geval typisch voor extreem links en extreem rechts dat ze mensen op hun muil hebben geslagen en in kampen hebben gestopt wanneer men van een ander gedacht was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Om sir Winston Churchill te citeren 'the best argument against democracy is a five minute talk with the average voter'. En dat blijkt uit de batterij idiote lezersbrieven in Het Laatste Nieuws en andere kranten maar ook uit heel wat berichten op dit forum. We kunnen anderen echter niet ontzeggen wat we voor ons zelf opeisen. Anderen het recht op vrije meningsuiting gunnen is dan ook een prijs die ik graag betaal om zelf mijn mening te kunnen uiten.
Coekie
Every sperm is sacred. Every sperm is good. Every sperm is needed In your neighbourhood. Laatst gewijzigd door Coekie : 1 oktober 2007 om 12:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Eindelijk nog eens een deftig antwoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laten we dus nooit meer meedoen aan het verbieden van meningen of het onmogelijk maken van de meningsuiting. Laatst gewijzigd door Kortaf : 1 oktober 2007 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Militant voorspelbaar! Leuk hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar zo ondraaglijk licht...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Parlementslid
|
![]() Meningen in lezersrubrieken zijn nooit idioot. Integendeel, in een democratie die naam waardig vervullen ze een essentieële signaalfunctie. Wie de moeite doet zich aan zijn computer te zetten om een brief te schrijven is eerlijk verontwaardigd. En die verontwaardiging is even waardevol, of ze nu komt van iemand met een IQ van 55 of een van 155. Trouwens, wat is intelligentie? Gecompliceerd denken? Uit mijn ervaring is gebleken dat gecompliceerde denkers ook dikwijls warhoofden zijn waar je nergens mee geraakt in de praktijk. Geef me dan maar een ongecompliceerde denker met simpel boerenverstand als er iets moet verwezenlijkt worden. Anytime.
Try al little tenderness (Otis Redding zaliger) Laatst gewijzigd door Jukes : 1 oktober 2007 om 14:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En op site HLN mag je een naam fantaseren & van identiteit veranderen, denk ik. Bij DS moet je tenminste inloggen en registreren? Misschien ben ik verkeerd? Laatst gewijzigd door straatrue : 1 oktober 2007 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Gouverneur
|
![]() Misschien dat we onverdraagzaamheid jegens mensen waarvan men denkt dat ze niet over voldoende intellectuele capaciteiten beschikken, ook maar eens als racisme moeten gaan beschouwen.
Alle politiek correcten worden dan plotseling iets minder correct. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() dit pleit precies voor de libertairen met hun ongedwongenheid, dan kan je tenminste zelf kiezen of en zoja met wie je een democratie wil
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 1 oktober 2007 om 14:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Parlementslid
|
![]() Jep, het dédain dat in deze draad wordt getoond t.o.v. 'het volk' getuigt van een schrijnend gebrek aan zelfkennis. Ik weet maar één ding: ik ben verschikkelijk dom en ik heb de hoop opgegeven in de mij toegemeten tijd ook maar een fractie van de kennis te verwerven die er beschikbaar is. Wie zich dus slim waant, mag mij komen uitleggen hoe hij daar wél in geslaagd is.
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geeeeuw..... Laatst gewijzigd door Kortaf : 1 oktober 2007 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |