![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#921 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Pin d'Ar |
|
|
|
|
|
|
#922 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Pin d'Ar |
|
|
|
|
|
|
#923 | |
|
Banneling
|
my o my...
Citaat:
Pin d'Ar |
|
|
|
|
|
|
#924 |
|
Banneling
|
sorry was voor NWO
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 16 september 2007 om 15:40. |
|
|
|
|
|
#925 | |
|
Minister-President
|
Dit weekend zond terzake de channel 4 documentaire "The Great Global Warming Swindle" uit.
Citaat:
een linkje naar deze reportage Voor de vorige reportage raad ik digitale tv kijkers het net gemist archief van de vrt erop na te kijken of eens langs de channel4-site te surfen.
|
|
|
|
#926 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#927 |
|
Banneling
|
Hoe zou de meest bijtende commentaar op de klimaat-negationisten kunnen luiden?
Zoals we nu weten is de klimaatwissel allang geen zaak meer van opinie maar van feitelijkheid. Mogen we dan concluderen dat deze heren ( en dames, om beleefd te blijven) zich als krachten van het obscurantisme en d e achterlijkheid opwerpen? In mijn ogen grenst hun houding aan criminele onverantwoordelijkheid. Ik weet wel vanwaar de wind komt. Meestal zijn deze heren (en dames, om beleefd te blijven) ultra-libertariërs. Die haten regulatie. Nu vereist de succesvolle aanpak van de klimaatwissel een overvloedige regulatie, zowel op plaatselijk niveau als op internationale schaal, op wereldschaal, dus. En wel meer bepaald: overheidsregulatie.... Daar zijn deze dames en heren natuurlijk even niet goed van. Dus ontkennen ze maar liever de klimaatwissel als feitelijkheid, tegen alle weer en wind in. Laatst gewijzigd door eno2 : 19 september 2007 om 10:18. |
|
|
|
|
|
#928 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|||
|
|
|
|
|
#929 |
|
|
Ik heb wel echt mij kreupel gelachen met die uitzending. Ik vraag mij af waar ze toch telkens opnieuw die kerels vinden, bij Loose Change stelde ik mij een identieke vraag.
Soit, alvast goeie entertainment, ga je mij niet horen ontkennen. |
|
|
|
|
|
#930 |
|
Banneling
|
![]() met dank aan lvb. Laatst gewijzigd door parcifal : 19 september 2007 om 15:47. |
|
|
|
|
|
#931 |
|
|
Verandering van zeden en gewoonten door global warming?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|
|
|
#932 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#933 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Pin d'Ar |
|
|
|
|
|
|
#934 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#935 | |
|
|
Citaat:
En prachtig nieuws overigens, jammer dat het volk (nog) niet het lef heeft om ook op te komen voor haar belangen en zo de regering onder druk zet om actie te ondernem. Op zo'n moment heb ik heimiwee naar de jaren zestig die ik zelfs niet heb meegemaakt. Het toont ook aan dat hier op dit forum blijkbaar een minderheid groepeert, wat ik wel vreemd vind. Nu ja, het is dan ook een politiek forum en geen wetenschappelijk.
|
|
|
|
|
#936 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Klimaatsverandering staat hier in de debatclub. Waarom niet een algemene milieu of ecologie categorie? Nu ben je bijna verplicht om alles wat met milieu te maken heeft aan klimaatsverandering te koppelen. Dat is bedrieglijk, net zoals de hele hype omtrent dit onderwerp. Men dringt het ons echt op. Zijn mensen bang om als klimaatsnegationist uitgemaakt te worden?
Ik vind dat de persoon die de beslissing heeft gemaakt klimaatsverandering een eigen categorie te geven, vanaf vandaag ne selder op zijne kop moet dragen, zodat we hem kunnen herkennen. Parcifal brengt weliswaar knappe argumenten, maar die getuigen tegelijkertijd toch ook van een zekere bekrompenheid. |
|
|
|
|
|
#937 | |
|
Banneling
|
Citaat:
kan wel zijn dat ik met een 'quote' kritiek geef, dat blijf ik doen! Maar het feit dat jij het 'vervalsel' noemt zegt veel over 'jouw' denktrant. Pin d'Ar |
|
|
|
|
|
|
#938 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Het bewijs? Jij schreef hier : Citaat:
Probeer je dat even te snappen? Nice. Laatst gewijzigd door parcifal : 2 oktober 2007 om 18:02. |
||
|
|
|
|
|
#939 | |
|
Banneling
|
Citaat:
de 'quote' niet in de 'bron' staat, maar een commentaar er op is. Men is hier blijkbaar dommer dan ik dacht, dat geldt zeker voor jou! Parcifal!! En hup, Nu naar de moderator rennen! hup hup hup! Geef me maar strafpunten! Trol! Mensen moeten maar eens beginnen hun bekje tegen je open te trekken! wat een laag zielig niveau hier af en toe zeg. Als mensen hier me eens steunen dan staan we sterker tegen trollen! Pin d'Ar |
|
|
|
|
|
|
#940 | |
|
|
Citaat:
|