![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tuurlijk, maarja, hoeveel koppels gaan er wel niet uit elkaar e...
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
|
![]() 't zal best zijn
ikzelf twijfel voor de verre toekomst, kan wel met kinderen om maar wil geen moordenaar worden (sterfelijke, zelfbewuste wezens op aarde zetten) en heb liefst zo weinig mogelijk verdriet, voorkomen dus dat ik met veel mensen een te dichte relatie heb daar er steeds iets fout kan gaan Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 4 oktober 2007 om 01:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() Mijn zoon is ruim volwassen en kreeg dus nooit een "tik" of slaag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gedane zaken nemen hoe dan ook geen keer. Kinderen kan je niet terugsturen naar waar ze vandaan komen. Mijn kinderen zullen dus, hoe dan ook, NOOIT te horen krijgen wat ikzelf, als oudste dochter van negen kinderen te horen kreeg van een vader die zich aan handen en voeten gebonden voelde door zijn kinderen: 'Als ik kon herbeginnen had ik géén kinderen meer'. Wie geen kinderen wil raad ik aan een partner te zoeken die er ook geen wenst, zoniet komen ze gerandeerd. Hoeveel tijd, geld en energie ze ook kosten.
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verdriet is vooral: je geliefden aan kanker zien sterven en/of er zelf aan ten onder gaan.....zonder partner om je verdriet te helpen dragen.
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gedeeld verdriet is immers slechts half verdriet, maar gedeelde vreugde is dubbele vreugde. En de liefde en vriendschap die een kind je geeft is echt en oprecht. Laatst gewijzigd door Jantje : 4 oktober 2007 om 06:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat blijkt in de praktijk toch geen enkel probleem. Als het kader goed is, maw als er liefde, inzet en aandacht van de ouders is, dan passen kinderen zich probleemloos aan aan welke constellatie dan ook. Ik ken zelfs nog ouderwetse gezinnen met véél kinderen, waarbij de oudste 12 tot 15 jaar schilt met de jongste, en waar de oudsten als vanzelf mee voor de kleintjes zorgen. Ze hebben er gewoon plezier in!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja ja, werken aan een goede relatie vraagt veel tijd en brengt niet direct geld op. Niet iedereen ziet daar het nut van in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wel. Denk ik.
Geld is prul voor me. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb de illusie dat moderne vaders iets meer kindgezind zijn, er zijn voor hun kinderen en ze dagelijks een knuffel geven. Citaat:
Een idee voor een relatiebureau misschien : mannen en vrouwen bijeen brengen die uitdrukkelijk kinderen willen. Laatst gewijzigd door Kortaf : 4 oktober 2007 om 07:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Mijn kinderen zijn tussen de 5 en 15 ... En we zijn ook een hecht gezin , maar er zijn altijd de praktische oplossingen . Uitstapje maken is niet altijd handig , pubers vinden een dag mee naar een speeltuin niet altijd even leuk , en andersom hebben de kleinsten er ni veel aan om naar auto's of ne modeshow te gaan kijken ... ![]()
![]() |
![]() |
#200 |
Europees Commissaris
|
![]() Jullie relatie is via dit forum een beetje "openbaar goed" geworden, en hoewel ik er schroom voor voel heb ik toch de nood om te zeggen dat ik er een goed gevoel van krijg. Ik zou het fijn vinden om jullie te blijven kennen en te zien hoe jullie het goed doen.
|
![]() |
![]() |