![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat deed hij niet. Hij verschafte kanonnenvlees aan de Duitsers. Hij leverde zijn eigen volk dus uit.
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat voor zever pen jij hier neer.
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt hoogtijd dat je je eigen vroegere vlaamsnationale moordenaars eens op de korrel neemt, ipv zaken te beweren waar je geen kloten vanaf weet.
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Dat is geen zever! Jij vergoeilijkt een moordenaar die eenzelfde wereldbeeld heeft (had) als jij. Daarom was het voor jou ook gerechtvaardigd om te moorden.
Als hier morgen iemand de lof zingt op HVT (weinig waarschijnlijk, maar kom), ga je dan ook zo begripvol zijn? Ik ben Vlaming (daar spuug jij op) en in de eerste plaats pacifist: tegen geweld, in welke vorm dan ook en voor gelijk welk doel. Zelden iemand met zo'n ongenuanceerd zwart-wit (ik goed- jij slecht) wereldbeeld tegengekomen (behalve GW Bush) als jij. Zielig. De tijden zijn veranderd hoor. Je mag gerust eens proberen in de grijze zone te komen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() heeft ze toch al gedaan ("misdadigers","gespuis"), maar dat WIL jij niet lezen. JIJ WIL dat ze behoort tot een bepaalde partij. En dan kan zij dat niet geschreven hebben. ...zielepoot
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waar is dat goed voor misschien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() ja, u zegt dat u pacifist bent, ik vroeg waar is dat goed voor?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
|
![]() Ja, dat zal wel, maar geweld lost nu eenmaal alles op. En dan blijft er van pacifisten niet veel over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Oh ja: en Che is the man! Hij zal ondanks jouw flauwe prietpraat de geschiedenis en het collectieve geheugen ingaan als de held die hij was.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Gouverneur
|
![]() Da's niet waar . Geweld lost niet alles op . Toch zeker niet altijd . Geweld is niet altijd te vermijden , en soms is het nodig , maar het lost niet alles op .
![]() |
#119 |
Staatssecretaris
|
![]() Recht de dood in, recht in de handen van het superieure Soviets. Zelf was hij te laf om mee te vechten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
...kan er mij iemand komen oprapen? Ben van mijn stoel gedonderd van het lachen... collectieve geheugen... snif... ![]() ![]() ![]() Het collectieve geheugen van een groepje poco's... Ik ga eens wat anders zeggen: ADOLF WAS DE MAN. En die zit in het collectieve geheugen als een held. Laatst gewijzigd door sn00py : 9 oktober 2007 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |