![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals met de kinderen uit die Antwerpse school die op bosklas willens nillens allemaal halal-vlees dienden te eten, omdat er nu eenmaal Islamitische klasgenootjes mee waren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() Hoera voor deze "wijze"oneliner kampion
![]()
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Zeg,lees mijn berichten op deze draad op na,ik heb nooit beweerd dat de huidige multicul perfect is,ik heb altijd al gezegd dat het niet kan zolang we in een competitieve kapitalistische naastelkaarleving vertoeven.
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Moeten ze hun huid laten bleken voor de vlaamse normen?
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Precies. Er zijn erg veel domme en ouderwetse mensen op deze wereld, maar is dat een probleem voor mij?
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Respecteren zij het symbool voor het rijk van Allah niet ? Zijn het allemaal satanisten ? Is hun hersenpan al wel bevrijd van seksuele verslaving ? Of juist niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik ken nochtans massa's jonge Turken, Marokkanen, ... - 2de of 3de generatie, hier geboren - die nog steeds geen Vlaams spreken maar wel één of ander onverstaanbaar tussentaaltje dat waarschijnlijk de algemene norm zal worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ligt aan de opvoeding volgens mij. Al is het wel zo dat een ander ras van mensen, net als alle andere dieren verschillen van elkaar, dit door toedoen van cultuur, milieu, geschiedenis, achtergrond, enz... Een poedel is een poedel en een dobbermann 'n dobbermann. Kan je niets aan veranderen, ligt gewoon aan het ras. En ik zeg niet dat dat op zich fout is, zeker niet, elk in zijn of haar waarde, maar ga ze niet samen in een bench stoppen, en hopen dat ze zich aan elkaar zullen aanpassen. Anyway, ik wijk wat uit, maar binnenkort (als het nog niet zo is) is het nog onze schuld dat ze geen Nederlands, of behoorlijk Nederlands kunnen spreken... Pffff ![]()
Laatst gewijzigd door bentje : 11 oktober 2007 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Heb het eventjes herschreven voor jou: De hoofdoek heeft een symbolische dimensie, vergeet niet dat het een religieus symbool is, alhoewel het voortvloeit uit traditie en niet in de koran vermeld staat, voor het rijk van allah en tegen dat van Satan (lees: het decadente Westen). De hoofdoek betekent dat de Moslims niet zouden vergeten dat het rijk van Allah (het kalifaat) er nog niet is en daardoor hun hersenpan nog niet bevrijd is van satanische (Westerse / Haram) verlangens zoals sexuele verslaving. Nu een verdere, korte uiteenzetting: Zolang je in Allah gelooft zal je hersenpan NOOIT bevrijd zijn. Islam betekent onderwerping aan Allah. In het Nederlands zien we onderworpen als het tegenovergestelde van vrij. De hoofddoek zorgt er inderdaad voor dat Moslims niet zouden vergeten dat het rijk van Allah er nog niet is, en bijgevolg dat er nog aan moet gewerkt worden. Met dat eraan werken heb ik nu net een probleem. Ik ben nogal gesteld op mijn vrijheid, een resultaat van 300 jaar Westerse/Europese verlichting en vooruitgang, en zie dit als een groter goed dan eender welke religie. Dit betekent dat ik geen religeuze fanatici nodig heb in mijn land, die hun utopische rijk van Allah hier willen introduceren. Natuurlijk heb jij het recht om je droom te realiseren, maar ik zou je wel adviseren om hieraan mee te werken in pakweg Saoudi-Arabië of Iran. Daar zal je niet alleen veel meer medewerking vinden, maar staan ze ook al veel dichter bij het rijk van Allah. Ver "vooruit" op het decadente Westen. Laatst gewijzigd door Infidel : 11 oktober 2007 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() P.S.
Jouw uitspraken tonen aan dat er wel degelijk een probleem is. Dit in schril contrast met de beginpost! |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoofddoek Als ze trouwens verder vooruit staan, waarom gedragen ze zich dan achter? Edit: Het enige grote probleem is: geen werkelijke scheiding tussen kerk en staat, waardoor ze zich supperieur gaan voelen terwijl ze eigenlijk met hun hoofd in de wolken lopen en leven in angst
Laatst gewijzigd door bentje : 11 oktober 2007 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
Kunnen de mensen niet gewoon in een keer begrijpen dat een ander economisch systeem niet haalbaar is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De kans bestaat dat onze kleinkinderen allemaal aan dezelfde kant van de groene lijn wonen. En de anderen aan de andere kant van de groene lijn. Een foto uit het multiculturele Beiroet. ![]()
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sarah, de hoofddoek staat voor seksuele ongelijkheid tussen man en vrouw en is dus wel een teken van onderdrukking, tenminste als je dit bekijkt vanuit Westerse cultuur. Hoofddoeken zijn de guillotine van vrouwenrechten!
|
![]() |
![]() |