![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Mensen mensen,hans van temsche z'n straf is terecht en zwaar genoeg.
De moordenaar(s) van guido de moor,patrik mombaert en noem maar op die lopen doodleuk vrij rond,alsof ze niets hebben misdaan zeker die dader van patrick mombaerst,ocharme,hij was inderjarig,komkom,voor mee een ijzeren staaf op iemand hoofd te slaan of te gooien,dat kunnen ze wel,dat weten ze wel. Belgie is een ware schande;van temsche had zich mss beter ingesmeerd mee choco,dan had'em ook mss nauwelijks een straf gekregen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Tja,men moet mss maar eens echt streng beginnen optreden tegen pesters?Mensen die meermaals jarenlang soms gepest worden en in van temsche zijn geval allochtonen,verwondert mij niet dat sommige mensen zichzelf helemaal niet meer onder controle hebben en domme dingen gaan doen. Links is voor mij medeschuldig,zij hebben die mentaltiteit gecreeerd zodat allochtonen hier denken ze alles mogen en ze hebben gelijk,ze mogen meer dan de vlamingen zelf en dat hebben we overlaatst nog maar eens gezien. Binnen 50j is hier heel de boel kapot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Welke moordenaar deed dit HVT voor? (en werd lichter gestraft volgens jou!):
Laatst gewijzigd door filosoof : 12 oktober 2007 om 02:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
WIJ LEVEN NIET IN EEN DEMOCRATIE, WIJ LEVEN IN EEN PARTICRATIE Laatst gewijzigd door Jos Verhulst : 12 oktober 2007 om 07:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Staatssecretaris
|
![]() Geheel mee eens.
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Wat wel een verdedigbare stellin is, me dunkt.)�*
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik vind de straf helemaal niet te zwaar, ik vind gelijkaardige straffen met "omgekeerd rasisme" te licht
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja Filosoof ... Voor de zelfde feiten ... Namelijk : MOORD !!!
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hans Van Temse heeft gekregen wat-ie verdiend heeft; dat andere misdadigers een wraakroepend lichte straf krijgen doet daar geen afbreuk aan.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp dat de straf hard aankomt voor iemand die hoopte dat er binnenkort nog HVT's zouden opstaan. Ieder verstandig mens begrijpt dat dit een logische straf is voor de feiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Waar haal je die idiote redenering vandaan? Het is niet omdat je toerekeningsvatbaar bent, dat je daarom geen psychische problemen kan hebben hé!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() HVT zijn straf is niet te zwaar. De anderen hun straf is veel te licht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja , maar daarom moeten anderen niet lichter gestraft worden om iemand te doden ...Daar draait het om ..
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het ook wraakroepend dat er op de begrafenis van mensen zoals Patrick Mombaerts of Guido Demoor bij mijn weten geen politici te zien waren terwijl ze bij allochtone slachtoffers op de eerste rij staan. Als je nu nog niet begrijpt wat sommigen naar het VB drijft, ben je imho gewoon van kwade wil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat oude dametje van 84 , al lachend geradbraakt en de haren in de fik gestoken, in vgl met HVT: ik vind de discrepantie in strafmaten wraakroepend.Wat jij, Edina? |
|
![]() |
![]() |