![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leterme is nog niet eens aan de macht, jij genie! |
|
![]() |
![]() |
#303 |
Banneling
|
![]() Moet ik verder gaan of volstaat het zo wel?
|
![]() |
![]() |
#304 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#305 |
Banneling
|
![]() Dat er voor en nadelen zijn aan die taktiek betekent niet dat een andere taktiek beter is.
|
![]() |
![]() |
#306 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#307 |
Banneling
|
![]() Wat ik ook niet begrijp hoe jullie kunnen blijven speculeren over hoe wanneer en waarom de NVA precies wel of niet politiek zelfmoord pleegt.
Dat kunnen jullie ten eerste niet weten, en konden jullie het ten tweede wel weten, dan zou de NVA zo niet handelen. |
![]() |
![]() |
#308 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En kun je daar ook nog argumenten voor geven? Of had je zonet een lucide moment dat nu over is? Laatst gewijzigd door Trajanu$ : 15 oktober 2007 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
#310 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() 2) Zonder de geldstromen uit Vlaanderen en de Vlaamse arbeidskrachten hervalt Brussel tot een mager provinciestadje. Ze hebben niet eens een luchthaven. Wanneer ze de keuze hebben tussen een verarmde enclave omringd door Vlaanderen, of de welvarende hoofdstad van datzelfde Vlaanderen (met rechten voor de Franstaligen), dan is die keuze snel gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
#311 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() aangezien dat gezeik hier maar blijft duren:
http://www.politics.be/persmededelingen/16223/ Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#314 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En Largo : er komt hoogstens een soort splitsing met een berg suiker voor de kinderen van de andere kant die nooit enige moeite doen om België overeind te houden (blijkbaar schrijft de grondwet voor dat alleen Vlamingen de plicht hebben om de boel aan elkaar te houden maar dit terzijde) en natuurlijk komt er geen staatshervorming. Ik ben een ex-CVP kiezer en ik zie heel duidelijk de bocht aankomen. Die partij heeft het al zo vaak gedaan en steeds op dezelfde manier, of hoe dacht je dat ze van de absolute meerderheid naar 25% gezakt zijn? Het stoort me niet persoonlijk hoor, de CVP heeft mij jaren geleden van mijn laatste illusies bevrijdt. Ik verwacht niets van een partij. Wat mij stoort is dat de bocht/verraad niets oplost. De problemen die er zijn, die blijven en worden erger. De bevolking die wordt jaar na jaar cynischer. Met LDD en VB hebben we nu bijna 30% Vlamingen die de brui geven aan de fatsoenlijke politiek. In die context van verzuring en wantrouwigheid, na 8 jaar paarse spin en marketing, komt de CD&V af met een programma die de mensen weet te overtuigen maar het was maar om te lachen. Vinden die mensen het leuk om zo met de kiezer zijn voeten te spelen? Sorry maar hun geklungel daar heb ik geen woorden voor, ze lijken wel Duitse politici van de Weimar republiek die tacticsche spelletjes blijven spelen terwijl de afgrond lonkt. Het gevaar voor ons land is natuurlijk niet dat er zich een nieuwe Hitler aandient, maar dat de communautaire spanningen zo hoog oplopen dat het op geweld uitdraait. Of dat de federale staat vastroest en onze rijkdom in snel tempo wordt vernietigd. Als ik, een franstalige die 10 jaar geleden nog 100% voor België gewonnen was, mij zo kan ergeren aan die onozelaars, hoe moeten die 800.000 sukkelaars zich nu voelen denk je? En vind jij dat dan de moeite waard? Vlaanderen blijvend verzieken en verzuren om NOG een keer de Belgische kar uit het slop te duwen terwijl de franstaligen er lachend naar zitten kijken? |
|
![]() |
![]() |
#315 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#316 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://splitsbartdewevernu.blogspot.com/ ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 15 oktober 2007 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
#317 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() (ik kon 't ook niet laten) ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 15 oktober 2007 om 19:52. |
|
![]() |
![]() |
#319 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | ||
Secretaris-Generaal VN
|