![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alternatief voor wie toch geen ruzie wil met de ouders: Zoals je ondertussen wel zal weten zijn er meer en meer geschoolde moslima's die opteren voor een partner uit het herkomstland van de ouders. Oh ja, onze kerkgangers wilden vroeger ook dat hun zonen trouwden met een lieve vrouw die christelijk en plichtsgetrouw luisterde naar vake. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zie jij meer als ik.
Of hebben die autochtone mannen zich toevallig eerst netjes laten bekeren? Ik ken(de) trouwens ook een marokkaanse die een relatie had met een autochtone jongen. Niks geen probleem langs autochtone kant (ik ken er zo dus meer), alleen het was een beetje vervelende dat het meisje bedreigd werd door een horde "mannetjes van eigen volk" dat constant voor haar appartementje post vatte. Ik ken ze nu niet meer: ze is ergens ondergedoken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 oktober 2007 om 13:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bekeren. Heb een tijd geleden ooit eens aan een met een "Belg" getrouwde moslima gevraagd hoe dit tegenwoordig in z'n werk gaat. Binnenshuis, met een soort gelofte, zonder imam, niets op papier dus, kost een stuk voorhuid (en dan nog), en voor de rest in de mate van het mogelijke de pijlers van de islam respecteren. Als de liefde maar groot genoeg is, de rest is bijzaak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verkering tussen een autochtoon en een moslim is bijna altijd man: Marokkaan, vrouw autochtoon.
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Idd, en mijn reactie als ik die combo op straat zie lopen is: Jah, ge moet er nog veel mee kweken...
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die tanden zijn bijzaak. Laatst gewijzigd door Rudy : 15 oktober 2007 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onder ons gezegd en gezwegen. Op zondagmorgen ga ik al eens een pint drinken met een moslim, geen bekeerde; |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Ik heb ooit een Marokkaanse gehad en ik zag door het bos de bomen niet meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Burgemeester
|
![]() er is een moordgriet waarmee ik soms thaiboks. ze noemt zichzelf moslim omdat haar ouders dat zijn. ze praktiseert echter niet.
ik zie er geen graten in om met zo iemand een relatie te starten dan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ondertussen was haar nog steeds bekrompen familietje vanalles aan't zeggen over mij. Dat ik geen Belg was was een pluspunt, anders zou papa Mocro mij persoonlijk opzoeken, bleek het. De "jongere" familie vond het gewoonweg niet kunnen dat ze met een Rus was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
(je zal maar dochter zijn van of iets willen met een dochter van die mensen, beschuldigden of jury! http://www.foxnews.com/story/0,2933,305296,00.html Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
hahahah, kan enkel in de VS. Gaat waarschijnlijk over mensen die op de rand leven. Maar het verdict, dat is nog gekker. Soit. Dit zijn uit-zon-de-ring-en. In 'andere' landen en culturen is dit een traditie.
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie helemaal geen avatar!
![]()
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Gemiddeld zijn die moslima's ook gewoon spuuglelijk.
Vanaf hun twintigste zitten ze aan de Gillette om hun dagelijkse moustache in toom te houden. Ge kunt er ook geen schoon kinderen bij maken. D'r is een reden waarom ze ze ginderachter nen doek over de kop trekken. ... en ik zou NOOIT kunnen trouwen met een wijf waarmee ik m'n scheermes moet delen. Racistisch genoeg zo?
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Btw, haar pa ziet toch liever de Russen dan de Belgen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN