![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De oude fritkotten zijn idd uit het straatbeeld aan het verdwijnen.
Dit heeft echter niets te maken met de vreemdelingen, maar juist met de autochtone bevolking. Men voelt zich onveilig in een straat die niet proper is, men voelt zich niet veilig als er geen open zicht is, men voelt zich niet veilig als er storende bouwsels staan. Daar komt bij dat fritkotten hun vet dagelijks moeten veranderen en hun verbrand vet een tijd moeten opslagen, wat ongedierte aantrekt. Wat dan weer een gevoel van onveiligheid veroorzaakt. Fritkotten trekken volk aan en veroorzaken storend gedrag van de jongeren, wat dan weer een gevoel van onveiligheid veroorzaakt. In de straten rond de fritkotten vind men nogal veel zwerfvuil, wat storend is in het straatbeeld en weer een gevoel van onveiligheid veroorzaakt. Verdomme, het is wel de allochtone zijn schuld dat de fritkotten verdwijnen, want zij hebben het VB de kans gegeven ons een gevoel van angst voor alles en nog wat aan te praten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Frietkoten is een uitzuigingsmiddel van het Joods-Amerikaanse imperialise.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als spelende kinderen al overlast zijn, Als een muziekluisterende tiener al te veel lawaai veroorzaakt. Als een skatende jongen al een gevaar betekend. En als al deze mensen dan nog eens de raad krijgen om gezinstherapie te gaan volgen, om met hun problemen te leren overweg kunnen. Wel geloof het vrij, veel mensen vinden wel dat een oude fritkot voor overlast zorgt en de buurt onveilig maakt. Trouwens weet je wel hoeveel de waarde van een eigendom naar beneden gaat door de stank van een fritkot. Of hoeveel de waarde daalt door een fritkot in de straat te hebben staan. En weet je wel hoeveel parking zo'n fritkot weg neemt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Noorman |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer eens te denken vanuit het standpunt van een gepensioeneerd ambtenaar, voor wie een kind al voor overlast zorgt en voor wie een vracchtwagen enkel dient om zijn eigendom te beschadigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() [quote=Noorman;3000952]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
liefde ipv haat. links vs rechts. past allemaal. ik word er nog linkser van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens je kan de wereld en zeker Vlaanderen niet meer verder blijven overbevolken, daar komen altijd problemen van. De linksen moeten dus zelf ook eens gaan nadenken over wat er nu juist fout is aan hun opvattingen en waarom steeds meer mensen voor het VB stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ps: wat die sneer naar pittabars edm te maken heeft snap ik ook niks van, een aandachtstrekker denk ik, maar wel flink misplaatst |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar als het een troost is, er komen vast wel pitakraampjes bij
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ps: wat is er mis met pita? Ps: fritten worden gemaakt van aardappelen en die aardappelplant werd ingevoerd vanuit Zuid-Amerika (Peru geloof ik). Dus, met eigen originele cultuur heeft het maar weinig te maken Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 16 oktober 2007 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de achteruitgang van de frituren is nu eens niet aan de pitta te danken, maar aan de Amerikaanse fastfood. Men is er sneller bediend en men heeft er de kans om een evenwichtige menu te nemen en dit voor dezelfde prijs als ne frit me stoofvlees. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Elk zijn goesting natuurlijk... Er is niets mis met pita Waar frieten van gemaakt worden weet ik ook wel, al maakten ze in Peru geen frieten met die planten. Trouwens, het heeft helemaal niets te maken met de oorsprong van de aardappelplant, het heeft te maken met traditie, een vertrouwd gevoel, gezelligheid, enz enz... Als je het mij vraagt zijn frieten van een kotje altijd beter, of ze smaken toch beter. Welk frietvet ze dan gebruiken laat mij koud
Laatst gewijzigd door bentje : 16 oktober 2007 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Parlementslid
|
![]() Das een beetje gemakkelijk he spookje?! Welke krant en zeg nu eens waarom dat frituur weg moest.
Ik weiger in je simplistische logica te stappen alsof de fritkotten verdwijnen doordat er kebabzaken zijn. Als ik me niet vergis zijn die ook al op de terug weg hoor, je moest dat twintig jaar geleden eens zien. Van tegenwoordig zijn de overgeblevenen ook al mooi uitgerust en heeft men geleerd hygiënisch te werken. Wat hier wel al terecht opgemerkt is, kebabzaken zijn/doen open wanneer de mensen ’s nachts honger hebben van zattegeit, frituren zijn dan al lang dicht. Laatst gewijzigd door Ovidius : 16 oktober 2007 om 10:08. |
![]() |
![]() |