![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Sjeik wil homo's laten verhongeren op eiland
![]() Sjeik Ramathan Shaban Mubajje wil alle homo's in Oeganda verbannen en laten verhongeren op een eiland in het meer Lake Victoria. Mubajje vertelde journalisten aan de moskee van Kampala dat hij zijn voorstel besproken heeft met president Yoweri Museveni. "Ik vroeg hem een eiland in het Victoriameer, dan kunnen we de homo's naar het eiland sturen en ze er laten verhongeren. Dat is de manier om ons land van de homo's te verlossen." "Decadente homo's" Volgens een aantal geestelijken die bij de ontmoeting waren, heeft Museveni geen commentaar gegeven op het voorstel. De sjeik vindt ingrijpen noodzakelijk, anders wordt de samenleving nog decadenter. "Homoseksualiteit heeft al ganse generaties om zeep geholpen en het homogedrag zal ook voor onze generatie gevolgen hebben. We moeten samen met andere religies strijden tegen homoseksualiteit." 'Anti-homoleger' Hij krijgt alvast de steun van een islamitische jeugdbeweging, die een soort van een 'anti-homoleger' wil oprichten. Een geestelijke bevestigt de plannen. "We zijn klaar om een macht op te richten en in te grijpen. We moeten een einde maken aan praktijken als homoseksualiteit", aldus Mulath Bukenya. Homoseksualiteit is niet verboden in Oeganda, meldt Allafrica. (vsv) HLN 15.10.07 *knip* zal in de toekomst wat selectiever moeten zijn wat zijn vakanties in verrijkende islamitische landen betreft. ![]() Dit forum is geen nieuwssite, maar een discussiesite. Het is dus niet de bedoeling om threads te openen waarin de openingspost louter bestaat uit een gekopiëerd feitelijk artikel zonder bijgevoegde aanzet tot discussie en al helemaal niet de bedoeling om dergelijke threads te openen ter provocatie van een ander forumlid. Aangezien er desondanks toch al een discussie is ontstaan blijft de thread deze keer open. Laatst gewijzigd door Akira : 17 oktober 2007 om 09:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() maar krijgen ze nu eerst 7000 zweepslagen?
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom? Ben jij kandidaat ontvanger?
![]()
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() amai hun kont en billen !
dat overleeft niemand ! de verdraagzame islam !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oeganda is echter helemaal geen islamitisch land, christenen hebben er een heel comfortabele meerderheid.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Akira : 17 oktober 2007 om 09:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Vergelijkbaar met het gebrul van iemand als Abu Jahjah in Vlaanderen.
![]() |
#8 |
|
![]() Onze nationale trots, de C-130 vliegtuigen zullen wel wat lunchpakketten droppen op dat eiland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() FUCK de Islam! Die zendelingen maken misbruik van de miserabele situatie van arme Afrikaantjes door ze te hersenspoelen tot die geschifte ideologie. Laten we een anti-Islamleger oprichten. Oppakken die handel en de TBS-kliniek in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Voor mij is dit vergelijkbaar met een bericht over Tanja Dervaux' 'ik ga je pijpen' stunt, in een buitenlandse krant. Wie weet wat hier achter zit en wat voor een pipo dit is.
Ik maak me meer zorgen over andere zaken in Oeganda, niet in het minst dat LRA in het noorden. ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door evilbu : 16 oktober 2007 om 22:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Ongehoorzaamheid en desertie worden op wrede wijze bestraft, vaak door andere kinderen.
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat is er aan te doen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Weinig vrees ik.
Els de Temmerman is tot in het verre Nederland bekend om haar werk over de kindsoldaten in Oeganda, dat kan je lezen. Het conflict zit geworteld in de spanning tussen de Acholi in het noorden en de Oegandese regering, maar ondertussen zijn de Acholi zelf al flink het slachtoffer geworden van deze beweging. Als altijd in Afrika zaait dit conflict zich uit (Soeden, Kenia, Tanzanië, Congo..) Ik geloof dat VN-troepen in Congo in de grensstreek met Oeganda en Soedan zelfs al gevochten hebben tegen de LRA.
![]() |
#16 | ||
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
Citaat:
AK-47s for everyone! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() En Nuke Cannons. Ik bouw die vooral omdat ze cool praten. De uitspraken van de Nuke Cannon zijn een van de weinige dingen die mij kippenvel geven wanneer ik ze hoor.
"Brighter than the sun" |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oeganda was beter af als kolonie, even terzijde weer |
|
![]() |
![]() |