![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee? Waarom kan dat niet?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je dat een gezin met 31 kinderen zich de luxe kan permitteren van godganse dagen luilekker te niksen en rond te hangen en zich in weelde te wentelen van die schamele 8.000 euro?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
volgens mij werkt de vlaming echt niet graag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nu, volgens artikel 38 van het WIB heb je gelijk wat betreft de invaliditeitsuitkering. Maar ik speur verder in die rommel want ik vind nergens iets over werkloosheidsvergoeding. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Parlementslid
|
![]() Met 4 werkloos? Dat vind ik inderdaad verdacht.
Citaat:
Citaat:
Ik vraag mij gewoon af hoe het kan dat ze alle 4 werkloos zijn. Mag dat nog of moet ik gewoon zwijgen en betalen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
een private invaliditeitsuitkering ? 1. in belgie nog niet van gehoord maar zou kunnen - in dit geval heeft de man er zelf voor betaald en valt hem niks te verwijten. 2. hier ben ik niet zeker in maar als je een halftime job hebt wordt zoals je weet wat je met die job verdient gewoon afgetrokken van je dop - waardoor je op het einde van de rit niks meer hebt dan wanneer je niet zou werken. Ik neem aan dat dat net zo is wanneer je een priveinvaliditeitsuitkering trekt.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 oktober 2007 om 09:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou niet weten waarom. Het is niet ongewoon dat beide partners van een gezin werkloos zijn. Hier gaat het gewoon om een ietwat uitgebreider gezin.
Citaat:
![]() Citaat:
Je mag je dat afvragen, net zoals ik erop mag antwoorden dat er geen aanwijzing is om over sociale fraude te spreken.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() dat is idd wat de hoax wil laten zien.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is geen hoax.
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bewijs dat dan maar eens.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
tenzij ze door het één wel als zwaar ziek zouden erkend worden en door het ander niet.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() is niet belangrijk voor vb ers. Die geloven gewoon wat ze willen geloven.
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soms vergaren invalide daar een mooi loon mee,ik ken er die boven de 2000€ verdienen op deze manier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() jij wil er kennen die zo 2000€ verdienen op deze manier. En als ze niet bestaan dan verzin je ze wel. Zoniet dan zou je immers niks hebben om over te kunnen klagen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 oktober 2007 om 10:12. |
![]() |
![]() |