![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Antwerpenaars zijn voorzichtiger geworden !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#302 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het was niet eerlijk ! Nu weer eens vier tegen één ! Een pijnlijke traditie ! De laffaards ! Of moeten wij eens wat auto's gaan in brand steken uit onvrede of protest in sommige wijken van antwerpen zoals in Amsterdam ? Neen toch ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#303 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#304 |
|
Europees Commissaris
|
Eventjes vaststellen dat er al meer reacties zijn op de betoging op politics dan dat er betogers waren in Brugge.
|
|
|
|
|
|
#305 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Eerlijk gezegd, nooit gedacht dat wij zelfs in Brugge 5 keer meer volk gingen kunnen mobiliseren als extreem-rechts. En dat ondanks de steun van Nation, mooie "Vlaemsche" jongeren Westland.
|
|
|
|
#306 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#307 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Het was een goede en geslaagde betoging.
Een 150-tal arbeiders, studenten en jongeren trokken met de "eigen volk eerst"-slogan door de Brugse binnenstad waarbij ze op heel wat sympathie van de plaatselijke bevolking konden rekenen. De opkomst was zeker goed te noemen zeker gezien het feit dat het de eerste maal in jaren was dat de "radikalen" nog eens op straat kwamen. Bovendien kon door diverse omstandigheden een Oost-Vlaamse groep en een delegatie uit Antwerpen niet aanwezig zijn. Wel jammer was de totale afwezigheid van het Belang en de mantelorganisaties (Voorpost e.d.) van deze partij. (Was er een verbod om deel te nemen ?) Natuurlijk is het ook mogelijk dat deze organisaties aanstoot namen aan het uitgesproken solidaristische en anti-liberale karakter van de betoging... |
|
|
|
|
|
#308 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#309 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 21 oktober 2007 om 20:50. |
|
|
|
|
|
|
#310 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#311 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#312 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#313 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik leef nog, hoor. Ik ben niet laf, als het op zo'n zaken aan komt.
|
|
|
|
|
#314 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#315 |
|
Europees Commissaris
|
Ach jong... Sommigen vinden het gemakkelijker om angstig weg te kruipen en extreem-rechts te gaan denken in plaats van een paar kwajongens terecht te wijzen. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat er geen structurele fouten zijn in ons sociaal systeem die deviantie in de kand werken.
|
|
|
#316 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
50-60
|
|
|
#317 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
zelfs niet: maximum 60.
|
|
|
#318 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#319 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Sorry, maar ik had zelfs gedacht dat jullie in Brugge minder marginaal waren.
![]() Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 21 oktober 2007 om 21:14. |
||
|
|
|
|
|
#320 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Geleuter over cijfers na de wedstrijd is allemaal weing interessant. We moeten de rekening van andere organisaties niet maken.
Nu,ik vermoed dat ze zijn gedumpt door traditioneel extreem rechts. Moesten "ze" willen dan had men met een pak meer volk kunnen zijn dan vandaag maar goed misschien kwam het niet goed uit of was het thema te anti-liberaal. Wie weet zelfs door onze tegenbetoging en de extra mediaandacht van de (lokale pers). Het zou dus een zware vergissing zijn om "de fasco's" te beoordelen op hetgeen we vandaag gezien hebben. Mijn gedacht. Ik vond het bijvoorbeeld opvallend (allé ivg met VB) in de communicatie naar de pers dat de (Vlaamse) werkgevers met de vinger worden gewezen. In de strategie van het VB (en dus van de "onafhankelijke" actiegroep Voorpost) blijven die volledig buiten beeld. Eigen volk eerst tot daar aan toe maar een verklaring voor de aanwezigheid van al dat vreemd volk. Ho maar. Laatst gewijzigd door solidarnosc : 21 oktober 2007 om 21:36. |
|
|
|