![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik hou niet van die "shut up and fuck me"-arrogantie.
![]() |
#142 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De rechts-populistische partij in Zwitserland wordt ook al verweten racistisch te zijn omdat ze vreemdelingen die criminele daden begaan het land willen uitzetten. Mensen, dit is geen racisme! Dit heeft niets met huidskleur te maken! Dit is gewoon een reactie op de criminaliteit die voor een groot deel van de allochtonen uitgaat. Zelfs bij ons is dit zo. Bijna de helft van de gevangenen in België zijn allochtonen, terwijl allochtonen slechts 10 procent van de bevolking uitmaken. Ook dit is geen racisme, dit zijn gewoon feiten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
die hoofddoekenkwestie is helemaal niet opgeblazen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nogmaals.....In de islam MOET een vrouw GEEN hoofddoek dragen, zij mag het zelf beslissen of zij een hoofddoek wil dragen of niet, het zijn de mannen daarentegen die de meeste vrouwen VERPLICHTEN om een hoofddoek te dragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
Of ben ik weer een laag IQ aan't brandishen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() Met uw eerste stelling ga ik akkoord en uw tweede....in de koran staat het er specifiek in zwart op wit dat een vrouw zelf de VRIJE keuze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dat is een kantje van de islam dat toch weggewerkt zou moeten worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uiteraard varieert dit van periode tot periode, van maatschappij tot maatschappij. Iemand met een rok boven de knieen kan nog steeds respect hebben voor zichzelf bij het dragen van deze kleding, en nog iemand vindt misschien dat ze zich wilt bedekken omdat ze nogal vaak bekeken wordt door vieze oude mannen. Zo lang het uit vrije wil gebeurt, heb ik er geen enkel probleem mee. Maar zodra het gedwongen wordt door de machoman die per se controle wil uitoefenen, heb ik er meteen een probleem mee. Met de vrouw niet zozeer. Je moet een enorm karakter hebben om recht te staan zoals Hirsi Ali. Ik weet niet als ik over voldoende karakter beschik, dus ik zal mij er niet over uitspreken. Over de man... nja, als je uw vrouw moet slagen, dat zegt genoeg over je mannelijkheid. Het zijn dezelfde machomannen die hun vrouw sloegen, die als bange haasjes uit hun tanks klommen en naar huis liepen tijdens de 6-daagse. Ik ben voor een enorme persoonlijke vrijheid, zo lang het niemand anders schaadt. Iedereen moet de keuze hebben te doen wat hij of zij wilt, zo lang het niemand anders schaadt. Ook niet uw vrouw of uw kinderen. Ik ben bereid om te vechten voor een mening waar ik niet akkoord mee ga, als de drager van de mening ook bereid is om te vechten voor de mijne wanneer dit nodig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() ja, maar je hebt je -bij mijn weten- nog nooit rechtstreeks tot haar gericht, daarmee.
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
|
![]() Citaat:
Nu ja, in de laatste aflevering zat er toch een bedenkelijke gedachtensprong ivm het VL. Belang in.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 21 oktober 2007 om 19:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De radicale moslims werden met het Vlaams Belang vergeleken, meen ik me te herinneren. Iets in de aard van dat beiden denken dat hun maatschappijbeeld het enige zaligmakende is, ofzo. Nu ja, dat is wel het laatste wat blijft hangen na zo'n uitzending gezien te hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat was ironisch, inderdaad! En je hebt overschot van gelijk! We laten ons alsmaar uitsch**ten voor racist! Zowel door allochtonen als door poco autochtonen. En ik begin daar ook stillekesaan het vliegend sch**t van te krijgen. |
|
![]() |
![]() |