![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt er wel op dat de voorzieningen voor nederlandsonkundige bejaarden langs de ene kant wèl maar door de andere kant niét mogen worden ingevuld.
De "goeie" mogen dan beginnen klagen van: we hebben meer geld nodig want allochtone bejaarden hebben AANGEPASTE verzorging op EIGEN niveau nodig (wat dat dan ook moge betekenen, behalve dat het meer kost en dat autochtonenb zich zullen moeten aanpassen), als VB dan zegt: zorg ervoor dat die mensen aparte bejaardentehuizen hebben... oops! de racisten! AANPASSEN zullen ze! ONZE oudjes alvast.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 oktober 2007 om 08:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Neen, maar het gaat het nog wel worden.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee hoor Mieke Vogels en Monica Deconinck kaartten dit probleem al eerder aan in de media. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Staatssecretaris
|
![]() Dan kan Brugge veilig en leefbaar komen zagen dat het VB halal voedsel verbied aan gepensioneerde migranten die zich na 40 jaar nog niet aangepast hebben
![]()
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik post dit trouwens niet uit anti-islamitische gevoelens. Dit gaat eveneens op voor de Joods-orthodoxen. Het is gewoon een statement tegen religies in het algemeen. We leven verdomme in 2007 en nog steeds plooit onze maatschappij zich naar de denkbeelden van religieuze gekken, of ze nu katholiek, hindoe, moslim of orthodox zijn. Ps: ik dacht dat het VB aparte rusthuizen wou, net zoals bij de Joodse gemeenschap. Bon, ik vind dat een 'non'-probleem. Gewoon duidelijke eisen stellen -zowel voor autochtonen als allochtonen- en het CGKR heeft geen poot om op te staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
het Vlaams Blok op zijn engst ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 22 oktober 2007 om 11:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom dat ik dus de vraag stel, filosoof.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 22 oktober 2007 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bedoelt dat 't VB het probleem nog aan 't maken is? Laatst gewijzigd door filosoof : 22 oktober 2007 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laten we de sossen vragen zo solidair te zijn om zelf financieel voor de problemen op te draaien. Filosoof en co zullen geen enkel probleem hebben om heel hun vermogen af te staan voor de broodnodige solidariteit. Ge zijt progressief en solidair, of ge zijt het niet hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan moet je daar maar eens een dagje voor een deur van een OCMW gaan kamperen... in een middelgrote tot hoofdstad en niet in één of ander dorpje waar "zjiezeuke-nog-nie-gepasseerd-is" ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn bejaarde moeder is aanhanger van het FSP. Vanaf een bepaalde leeftijd mogen FSP aanhangers geen gehakt meer eten.
Ik neem aan dat ze in het rusthuis waar ze ooit naartoe gaat mag rekenen op "multiculturele toegevingen" zodat ze nooit gehakt op haar bord gaat krijgen? Net zoals anderen nooit varkensvlees wensen te eten? Tevens is ze ook van Spaanse afkomst. Ik mag er dus op rekenen dat haar verzorgers/verzorgsters (ze maakt nog geen onderscheid, kan nog komen(*)) haar in haar moedertaal zullen aanspreken? Het kan toch niet dat andere mensen die hier ook heel hun leven wonen wèl mogen rekenen op verzorgsters-met-aangepast-taalgebruik en mijn moeder niet? Als spaanstalige is ze bovendien gewoon om minstens drie glaasjes Rioja per dag te nuttigen, ook daar zal het rusthuis in haar wensen moeten voldoen. (*) vanaf 85 en naargelang hun keuze kan het zijn dat mijn moeder - volgens de FSP richtlijnen - enkel nog verzorgd wil worden door knappe dertigjarige VERZORGERS, geen meisjes. Zij zal zich hier ook kunnen beroepen op de vrijheid van godsdienst om daar een aparte voorkeursbehandeling te verkrijgen. Wie heeft daar nu een probleem mee? Toch niet de verzuurde dhimmies?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |