![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is daar hoelanger hoe triestiger gesteld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat de budgetten van het Fonds Sociale Integratie in Utrecht met Opsinjoren te maken heeft, ontgaat me overigens compleet. Was het daarom dat je geen bron vermeldde bij je citaatje en dat citaatje uit zijn context rukte? Foei foei, manta. Zo sjoemelen! Het citaat in zijn context: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 22 oktober 2007 om 12:47. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
![]() Citaat:
In onze straat organiseren we sinds enkele jaren zo een nieuwjaarsreceptie, een lentepoets, een speelstraat, een bbq en dit jaar was er ook een rommelmarkt. Zo leer je de buren weer kennen en kan je bij elkaar terecht. Maar azijnpissers breken liever elk inittiatief af. Opbouwen is natuurlijk veel moeilijker dan afbreken. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() kan ik er aan doen dat migranten niet bij ons willen wonen ?! (de grondprijs die hier iets duurder is dan in Brasschaat zit daar m.i. voor iets tussen) Laatst gewijzigd door Anna List : 22 oktober 2007 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Ik denk dat je mij verkeerd hebt begrepen: dat budget van iets meer dan een miljoen euro is het totale budget van Opsinjoren waarmee ze meer dan 10000 activiteiten steunen waaronder feest- en poetsactiviteiten (aan maximum 400 EUR per activiteit). Maar de opkuis daar ben je natuurlijk zelf voor verantwoordelijk. Tenzij je die 400 EUR wil gebruiken om het iemand anders te laten doen en ik denk dat je daar wel betere dingen mee kan doen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de kleine man in de straat wordt niet bereikt met die centjes van opsinjoren,erg is dat in een stad met zoveel armoede |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() lol, als het dan toch zo'n vieze buurt is, ga dan elders wonen? ga weg uit Antwerpen. Wie wilt er nu ook in een grote stad wonen? Lang leve de boerenbuiten en de kleine gemeentes !!
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() wij hebben probleemloos € 350 geincasseerd voor ons straatfeest ... en die ene sos die die avond over het vb begon te kankeren heb ik meteen op zijn plaats gezet door te zeggen dat ie er tegen één aan t zeiken was en dat gemiddeld 1 op de vier van de genodigden er een was ... die mens heeft heel de avond niks meer gezegd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is zelfs een redelijk soepje , eens benieuwd waneer daar wat meer duidelijkheid in komt ... Citaat:
De link heb ik trouwens weggedaan omdat mijn antivirus een probleem had met het dokument en ik de mensen geen beestjes in hunne pc wil laten steken ... ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Maar geef het volk brood en spelen , dan klagen ze niet meer hé ... Citaat:
Citaat:
De witte tornados die opgeroepen moeten worden om mee te helpen , de mensen van de groenvoorziening die hun werk moeten steken in de geraniums voor het projekt ... Er gaan redelijk veel uitgaven naar andere stadsdiensten hoor ... Maar ja , 2 forummers hebben gereageerd , en ene heeft 350 euro en een ander 400 euro gekregen ... Hoeveel feestjes zijn er in Antwerpen ??? Blijkbaar wordt er veel uitgedeeld hé , en 't zijn niet enkel feestjes ook ni ...
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() gijzelf e. Ge werkt toch?
Verkoop u huis, en ga elders een huis bouwen of huren ![]() simple comme bonjour
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen. Laatst gewijzigd door Duvelke : 22 oktober 2007 om 13:12. |
![]() |
![]() |