Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 oktober 2007, 23:01   #341
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde Bekijk bericht
boycot is er over. Niemand (ik heb ook mijn contacten in het Brugse) had gewoon zin om te komen naar zo'n betoging.
Misschien begin ik wel deel uit te maken van (of groei ik uit tot) een "wereldwijde meerderheid" die nooit naar een demonstratie zal gaan ...
Oud 21 oktober 2007, 23:09   #342
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Vanhecke steunt het zootje ongeregeld in het geniep, te laf (lees de grote poenpakkerij) om hun gezicht te tonen. In de catacombenjaren waren ze er wel, toen er niets te verdienen viel.
Door een paar pinten te trakteren of zo? Wow, een ideologisch complot!
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2007, 06:24   #343
Eichmann
Banneling

Standaard

Voor een eerste betoging heeft NSA dat voortreffelijk gedaan, prachtige eindspeech ook en hulde aan het ordentelijk verloop. Er mag trouwens nog terecht vermeld worden dat er na afloop een 8tal linkse relschoppers werden gearresteerd.
Eichmann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2007, 06:39   #344
Pavolini
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
50-60

en geef eens een linkje naar die beurs in Nijlen, aub.

Er waren 60 VJW'ers alleen al! Daarnaast een delegatie van KVHV-Gent + 20 man van Jeune Nation + een groep VJN-leden + nog wat onafhankelijke sympathisanten.

Zo was bijvoorbeeld JongerenAktief dat eveneens in de NSA-koepel zit aanwezig op deze beurs:
Pavolini is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2007, 06:41   #345
Pavolini
Banneling

Standaard

Citaat:
Vanhecke steunt het zootje ongeregeld in het geniep, te laf (lees de grote poenpakkerij) om hun gezicht te tonen. In de catacombenjaren waren ze er wel, toen er niets te verdienen viel.
VJW heeft in de verste verte niets te maken met het VB. Bepaalde standpunten spreken elkaar trouwens tegen. U neemt uw wensen voor werkelijkheid.
Oud 22 oktober 2007, 06:43   #346
Pavolini
Banneling

Standaard

Citaat:
boycot is er over. Niemand (ik heb ook mijn contacten in het Brugse) had gewoon zin om te komen naar zo'n betoging.
Wij hebben ook onze diverse bronnen + het werd nog eens bevestigd door de Brugse flikken. Nu goed, voor ons niet gelaten hoor, het VB doet haar ding en VJW het hare. VJW wil naar een variant van een Kameradschaft evolueren naar het voorbeeld van de Nationale Widerstand bij de Oosterburen, ik denk ook dat niemand in het eerder burgerlijke VB daar zit op te wachten.

Laatst gewijzigd door Pavolini : 22 oktober 2007 om 06:45.
Oud 22 oktober 2007, 06:51   #347
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

De krant zegt het wel netjes ... Wat een schande voor links ...
Citaat:
De Vlaamse Jongeren Westland protesteerden tegen de stijgende armoede en het dualisme onder de eigen bevolking, het aantrekken van vreemdelingen op de arbeidsmarkt en de sluipende regularisatie van vreemdelingen. Er waren zondag zowat zeventig rechtse betogers.
http://www.gva.be/nieuws/Binnenland/...-8C2131A1E0E5}

Links heeft dus staan betogen PRO-armoede .....Toffe jongens hoor ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2007, 08:18   #348
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pavolini Bekijk bericht
VJW heeft in de verste verte niets te maken met het VB. Bepaalde standpunten spreken elkaar trouwens tegen. U neemt uw wensen voor werkelijkheid.

Ge weet dat ik de verhoudingen ken. Pieter Van Damme werd pas vorig jaar uit het VB-regiobestuur gezet (officieel, maar daarom niet echt) nadat hij in opspraak kwam. 'Opspraak' in de zin van ongunstig voor de pak-de-poen-show.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2007, 11:16   #349
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
Er waren 60 VJW'ers alleen al! Daarnaast een delegatie van KVHV-Gent + 20 man van Jeune Nation + een groep VJN-leden + nog wat onafhankelijke sympathisanten.
WOW! Wat een massa volk! Je kan beter een frituur openen, daar komt op een kwartier meer volk naar toe.
Abba Kovner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2007, 12:07   #350
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner Bekijk bericht
WOW! Wat een massa volk! Je kan beter een frituur openen, daar komt op een kwartier meer volk naar toe.

is die frituur over te nemen ? daar moet veel geld te verdienen zijn
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2007, 12:08   #351
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
je zal dit nog minstens tien moeten posten vooraleer dit ventje deze stelling wil geloven !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 22 oktober 2007, 12:10   #352
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wij hebben ook onze diverse bronnen + het werd nog eens bevestigd door de Brugse flikken. Nu goed, voor ons niet gelaten hoor, het VB doet haar ding en VJW het hare. VJW wil naar een variant van een Kameradschaft evolueren naar het voorbeeld van de Nationale Widerstand bij de Oosterburen, ik denk ook dat niemand in het eerder burgerlijke VB daar zit op te wachten.
"Links" zal zoiets moeilijk kunnen aanvaarden... ze leggen toch zo graag links, ook al zijn die er niet.

Het zit er te diep ingebakken...
Oud 22 oktober 2007, 12:12   #353
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ge weet dat ik de verhoudingen ken. Pieter Van Damme werd pas vorig jaar uit het VB-regiobestuur gezet (officieel, maar daarom niet echt) nadat hij in opspraak kwam. 'Opspraak' in de zin van ongunstig voor de pak-de-poen-show.
ken u zelf !

welke was uw verhouding ?

welke was uw opspraak ?
Oud 22 oktober 2007, 14:09   #354
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
ken u zelf !

welke was uw verhouding ?

welke was uw opspraak ?
Och, laat de goede man. Het is zijn levensbetrachting geworden om te lopen zeuren op zijn vroegere politieke vriendjes, wellicht uit frustratie omdat hij sedert hij uit de partij is nooit geen hoge politieke ogen meer gegooid heeft. Moest je zondagnamiddag trouwens eens geen handjes komen geven Lucien aan je "alte kameraden"?
Eichmann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2007, 15:25   #355
solidaridad
Vreemdeling

Standaard

Hahaha, 70 fasco's.. hilarisch! Ik hoop dat we met 200 tegenbetogers nu wel duidelijk hebben gemaakt dat we geen fascisme accepteren in brugge!
solidaridad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2007, 16:22   #356
Honoré gepluimd
Provinciaal Statenlid

Honoré gepluimd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann Bekijk bericht
Voor een eerste betoging heeft NSA dat voortreffelijk gedaan, prachtige eindspeech ook en hulde aan het ordentelijk verloop. Er mag trouwens nog terecht vermeld worden dat er na afloop een 8tal linkse relschoppers werden gearresteerd.
Links gaat altijd over tot geweld; logisch ze hebben geen argumenten !

De toespraak na afloop was inderdaad zeer goed .
Hopelijk komt die snel online zodat we opnieuw over INHOUD kunnen debateren.
Honoré gepluimd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2007, 16:33   #357
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
't is geen kwestie van burgerlijkheid 't is een kwestie van hoe je aan politiek wil doen en met welke overtuiging. Ik zit inderdaad niet te wachten op dat Duitse model en dat is uit puur ideologische overtuiging.
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2007, 16:41   #358
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
.............
Links heeft dus staan betogen PRO-armoede .....Toffe jongens hoor ...
Freudiaanse vergissing heet dat geloof ik: dat moest wel een keer in de openheid komen omdat armoede meer stemmen garandeert.
Oud 22 oktober 2007, 16:42   #359
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidaridad Bekijk bericht
Hahaha, 70 fasco's.. hilarisch! Ik hoop dat we met 200 tegenbetogers nu wel duidelijk hebben gemaakt dat we geen fascisme accepteren in brugge!
Zozo, niet mis dus; 200 geweldplegers.
Oud 22 oktober 2007, 16:55   #360
Honoré gepluimd
Provinciaal Statenlid

Honoré gepluimd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
't is geen kwestie van burgerlijkheid 't is een kwestie van hoe je aan politiek wil doen en met welke overtuiging. Ik zit inderdaad niet te wachten op dat Duitse model en dat is uit puur ideologische overtuiging.
In Duitsland halen de nationalisten wel ECHTE resultaten in tegenstelling tot het "deftige" VB.
De nationalisten hebben er een uitgebreide buitenparlementaire werking, zeer veel aanhang bij de jeugd, en "nationaal bevrijde zones".

Het VB kan na 30 jaar parlementisme NIKS voorleggen, tenzij men vetbetaalde postjes voor de grote mannen en hun vriendjes en vriendinnetjes ziet als resultaat...
Geen verwijt, enkel een vaststelling.
Honoré gepluimd is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be