![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wijven zijn stom | |||
ja,zeker weten |
![]() ![]() ![]() |
5 | 20,83% |
Nee,ze zijn zo lief |
![]() ![]() ![]() |
15 | 62,50% |
Ik weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
4 | 16,67% |
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wellicht geen toeval dat duveltje382 enkel "stomme wijven" tegenkomt.
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() just kiddin... On topic: kzout nie weten... Het zijn wel rare wezens soms. Maar haten denk ik niet daarvoor heb ik ze veel te graag! "niet snappen" is het juiste woord vaak wat u kan brengen in een soort "niet graag hebben" sfeer maar neen zeker niet haten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Je moet maar niet op verkeerde vrouwen vallen.
Dat er echte 'bitches' rondlopen is een feit, maar bij de mannen heb je ook eenmaal crapuul rondlopen. Een prototype van de 'bitch' is bvb. Veerle Dobbelaere, als je daar als man mee te maken heb ben je wel gezien. Een echte mannenhaatster, en dus niet toevallig goede vriendin van Freya. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Touché, tante, touché.
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Schatje, dit is Natascha. Wij kennen elkaar al enkele weken, sinds ik Carlo en Gianni betaalde om haar in Transnistrië op te gaan pikken. Maar maak je geen zorgen, wij kunnen ook heel goed over politiek praten. Trouwens, moet jij nog lang in de badkamer zijn? We zouden graag een douche nemen, daarmee."
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Maar komt dit niet voor bij mannen én vrouwen?
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar verder, hoe ouder ik wordt hoe meer schoon jonger meiskes er zijn...het wordt er hoe langer hoe aangenamer op. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Ach vrouwen.... ik kan niet zonder.... eigenlijk kan ik niet zonder die ene vrouw. Al zolang samen.....23 jaar getrouwd en daarvoor al 4 jaar samen.... en ik durf het eerlijk zeggen..... ik zou niet weten hoe ik zou moeten leven zonder haar....
En ze is niet perfect hoor. Verre van zelfs. Ze vindt van zichzelf dat ze enkele kilo's te veel weegt... ik vind ze net goed. Ik hou niet van panlatten waar ge de ribben van voelt als ge ze vastpakt. Ze heeft 4 kinderen op de wereld gezet en dat laat nu eenmaal zijn sporen, maar het zijn net die sporen waar ik zo van hou en waarom ik van haar hou... Ze heeft haar loeten.... welke vrouw heeft dat niet. Maar dat hoort bij het vrouw zijn. Tja die hormonen he... maar laat dat ook net zo leuk zijn dat weten als man van : oke, het is nie hare beste moment van de maand, dus effe rustig doen.... dat rekening met mekaar houden is dat niet het beste wat je kan doen voor mekaar. Ze is een prima moeder... al twijfelt ze daar soms van.... maar ik weet het. Ik kan haar beoordelen en weet dat haar kinderen later met veel liefde aan haar zullen terugdenken. Al geven ze haar nu soms de volle laag als ze in hun ogen weer zeurt over iets... ach ik ben ook jong geweest en dacht toen ook zo over mijn moeder.... Nu ... zoveel jaar later betreur ik elke dag dat ik al zonder haar goede raad moet leven.... Ik hoop van harte dat mijn kinderen hun moeders goede raad lang mogen horen... Als ze soms lichamelijke problemen heeft.... tja we naderen langzaam aan (langzaam..... het lijkt wel een sneltreinvaart de laatste jaar....) de 50 jaar... binnen enkele jaren is het zo ver.... dan denk ik soms wel eens, of beter gezegd, dan vrees ik wel eens.... stel je voor.... ik mag er niet aan denken.... Neen het enige waar ik aan denk als ik het woord haten en mijn vrouw in 1 zin zou moeten gebruiken zou zijn: Ik zou het haten dat ik mijn vrouw zou verliezen. X, de grote onbekende
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 23 oktober 2007 om 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() zeer mooie worden van Tegendradigaard.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar voor de rest, mooie tekst hoor.
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ontopic: ('t Is weer gepost DOOR EEN VROUW zeker ... ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon deze cartoon:
Nog grappiger is dat tot nu toe 23 mannen en 5 vrouwen in deze thread gepost hebben.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 24 oktober 2007 om 07:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Duveltje382 heeft maar enkele supporters .... ![]()
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Ik ben solidair met de armen van deze samenleving! nè!
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN