![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof de English Medical Association zich nu aan het afvragen is of Moslimdokters wel of niet over alcohol moeten leren.
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Sjonge jonge, eigenlijk is het al fout dat we hierover discussiëren, weigeren vakken, eisen andere dokters, eisen dan weer halal, dan weer meer moskeën, dringen hun geloof op, etc...
2 woorden voor hen allemaal: FUCK 'M !
![]() |
#103 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voila. Moeilijk is dat niet. Citaat:
Citaat:
Als je mensen al gaat verbieden kritiek te hebben, dan stel ik me toch vragen. Laat ik mezelf nu even als voorbeeld geven. Ik val - en een hele hoop van mijn kenissen ook - het concept 'overheid', 'sociale zekerheid' en nog heel wat zaken aan die jij en vele anderen als normaal beschouwen. Vind je dat ook een probleem? Moeten wij nu vervolgd worden? Het land uitgezet worden? Wij - Liberalen en anarcho-kapitalisten - hebben nog het geluk dat er geen andere die in de naam van het liberalisme zichzelf opblazen. Maar zelfs als dat zo zou zijn, zou me dat niet boeien. Ik wil geen mensen opblazen. Iemand die dezelfde argumenten als ik gebruikt om mensen te doden, het zij dan zo. Ik moet daar niets van hebben. Citaat:
Maar goed. Geef gerust enes een lijstje. Ik wil wel eens lachen.
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De minderwaardigen?
![]() |
![]() |
#106 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#107 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze beginnen te vragen of ze hun vrouwen mogen stenigen, dan zal ik ook wel eens vriendelijk 'neen, en hier is een vliegtuigticket' zeggen. Citaat:
![]() Dus ik snap het niet goed. Vanwaar de noodzaak? Denk je nu werkelijk dat de overgrote massa moslims die geneeskunde studeren, weigeren over alcohol te leren? Aleja. Marginalen halen nu eenmaal gemakkelijk het nieuws. Citaat:
Anarcho-kapitalisme is simpelweg zuiver vertrouwen op 'marktwerking' voor elk fenomeen in de samenleving.
![]() |
![]() |