![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Staatssecretaris
|
![]() Is dat niet de Al-Azhar in Caïro ?
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik, als onafhankelijk burger van Europa, EIS dat op de Europese scholen en Universiteiten géén halal voedsel aan geboden word. Goed zo ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En steeds lopen er zovele naast wat ik bekijk als feitelijke zaken... dat halal eten gedoe is NIET beter dan gewone kost... Dus eist men iets om welke redenen? ja geloof... Er is niets mis met dat eten van ons, als die dat zouden opeten, zouden ze de dag erna wakker worden en verder leven zoals iedereen... Pas bijgevolg het eten niet aan aan iedereen die de mond opendoet... Stuur mensen met zulk BIJgeloof naar het gesticht om af te kicken van dat belachelijk geloofs-gedoe... Het eten is gezond, HUN GEEST is ziek... klinkt dan mss niet respectvol, het ligt wel heeeeel dicht of pal op de waarheid... Laatst gewijzigd door Zyp : 25 oktober 2007 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
U bewering dat dit de minst pijnlijke manier van slachten is, is absurd? Hoe heeft u uw keel liever doorgesneden? Met of zonder verdoving vooraf? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Wees gerust, dat is al het geval in enkele winkels in Borgerhout.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() Ik eis oesters, truffels en kreeft op het universiteit!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dit moet kunnen, en recht op halal voedsel eisen moet kunnen laat die meningen maar botsen , dat is de enige manier om er constructief samen uit te komen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ja, moet kunnen... Laat de poorten maar open voor de meest onzinnige eisen die er zijn... en ga ze allemaal eens even serieus behandelen... 'Ik mag van mijn 'geloof' geen handrem aanraken, ik eis dat alle wagens met een voet-handrem worden uitgerust' Begin maar te discussieren en compromissen te zoeken omwille van de onzin die ik dan geloof. 'Ik mag van mijn 'geloof' niet te dicht bij god komen, en god is in de hemel, dus de vliegtuigen mogen niet hoger dan 500m vliegen'....Begin wederom maar weer te discussieren en compromissen te zoeken voor de volgende geloofs-onzin... Als je nu denkt : Met welke onzinnige zever komt die nu af, dat speelt allemaal geen rol, dat is onzin, zever, kolder... we lachen er is mee, en zeggen dat die beter eens naar een psychiater gaat Waarom geeft men niet hetzelfde antwoord op die steeds terugkeerende belachelijke moslim geloofs eisen? Waarom altijd van die 'excuses' zoeken die moeten laten uitschijnen dat er niets mis is met zulke geloofs-onzin? Speelt geen rol van waar die eisen komen voor mij... onzinnige eisen van katholieken bestempel ik ook als onzinnig en 'van de pot gerukt', rijp voor gesticht. Maar om een of andere reden hoor je schijnbaar telkens maar één groep met zulke eisen komen aandraven... Laatst gewijzigd door Zyp : 25 oktober 2007 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar er zijn verschillende manieren waarop je iets kan zeggen. De wijze waarop sommigen hier hun mening vertolken doet me vragen stellen over het maximum dat er aan constructie haalbaar is. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() Op een universiteit kom je om te studeren niet om te eten
ik ben zelf een veganist en mij zie je ook niks eisen, neem gewoon ME EIGEN ETEN MEE ! Laatst gewijzigd door Winterhamer : 25 oktober 2007 om 20:05. |
![]() |
![]() |