Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 oktober 2007, 22:34   #241
Marlboro
Banneling

Standaard

Ik ben dat gezwets bv in decascoop kotsbeu;hfkooejfejief jfiejijifeji ,plezant jong,salaam banaan.ts.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2007, 23:09   #242
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Hug?hm,als mijn geheugen mij teninste niet in de steek laat;jij bent toch zo'n linkse peewee?
Ge weet toch wat ge zegt nu,gij racist,pas maar op want zoals ge nu bezig bent gaan ze u rap in een ander hoekje steken zenne en dat zou jij toch niet willen.
Hij is mischien bij Blood & Honour nu
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2007, 23:31   #243
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het klinkt als oud nieuws: Scholier neergestoken in Amsterdam.
Maar dit bericht is van vandaag:
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/b..._in_amste.html

We weten de school niet, ze kennen de daders wel en de politie heeft ze nog niet aangehouden. Dat wijst heel sterk op betrokkenheid van allahtonen (als ik het tussen-de-regels-doorlezen van PC overheidsteksten juist beoefen (het is soms net Kremlinologie).
Citaat:
Page Not Found
Page not found - /archives/binnenland/2007/10/scholier_neergestoken_in_amste.html
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 00:00   #244
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

niemand enig probleem met de turkjes die politiemannen in mekaar kloppen omdat HUN land ergens koerden wil aanvallen en ze daarbij graag wat armeniers ook in mekaar kloppen?

Niemand? normaal?

OK!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 02:19   #245
neutraalzwitserland
Schepen

neutraalzwitserland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
En dus moeten wij, in 2007, ons op onze beurt laten uitmoorden ? Om daarvoor te boeten? Heel "neutraal" vind ik u niet hoor. Ge kiest duidelijk partij voor de Bruinhuiden, tégen de Blanken.
Dat is een conclusie die u daaraan verbindt, ik niet. Ik post gewoon zoals de thread het vraagt een geval van allochtoon geweld. De enige 'partij' die ik daarmee wou kiezen is die van een minder populistisch debat, waarbij kan worden stilgestaan bij de inhoud van termen die worden rondgestrooid zoals 'allochtoon'. Dit is ook mijn antwoord aan circe.

Laatst gewijzigd door neutraalzwitserland : 25 oktober 2007 om 02:20.
neutraalzwitserland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 02:27   #246
neutraalzwitserland
Schepen

Standaard

Citaat:
Het klinkt als oud nieuws: Scholier neergestoken in Amsterdam.
Maar dit bericht is van vandaag:
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/b..._in_amste.html

We weten de school niet, ze kennen de daders wel en de politie heeft ze nog niet aangehouden. Dat wijst heel sterk op betrokkenheid van allahtonen (als ik het tussen-de-regels-doorlezen van PC overheidsteksten juist beoefen (het is soms net Kremlinologie).

Dus als u hoort dat bepaalde daders niet gevat zijn dan denkt u automatisch te weten dat het moslims zijn?

De bende van Nijvel? De moord op Kennedy?... allemaal het werk van de pita-etende boemannen in boerkas natuurlijk! Wat moet het toch ongelooflijk geruststellend zijn om alles zo zwart-wit als u te zien. De goeden tegen de slechten, alsof de realiteit als een hollywoodfilm in elkaar zit, zalig.

Met vriendelijke groeten,

1e van de slechten.

Laatst gewijzigd door neutraalzwitserland : 25 oktober 2007 om 02:29.
Oud 25 oktober 2007, 02:31   #247
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neutraalzwitserland Bekijk bericht
Dus als u hoort dat bepaalde daders niet gevat zijn dan denkt u automatisch te weten dat het moslims zijn?

De bende van Nijvel? De moord op Kennedy?... allemaal het werk van de pita-etende boemannen in boerkas natuurlijk! Wat moet het toch ongelooflijk geruststellend zijn om alles zo zwart-wit als u te zien. De goeden tegen de slechten, alsof de realiteit als een hollywoodfilm in elkaar zit, zalig.

Met vriendelijke groeten,

1e van de slechten.
wil je met me wedden soms?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 25 oktober 2007, 02:35   #248
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is een conclusie die u daaraan verbindt, ik niet. Ik post gewoon zoals de thread het vraagt een geval van allochtoon geweld. De enige 'partij' die ik daarmee wou kiezen is die van een minder populistisch debat, waarbij kan worden stilgestaan bij de inhoud van termen die worden rondgestrooid zoals 'allochtoon'. Dit is ook mijn antwoord aan circe.
En hoe gaat U het minder "populistisch" debat aan als Turken (pardon , Belgen die ook nog de turkse nationaliteitspas hebben) ineens beginnen rellen op verschillende plaatsen in verschillende steden, daarbij Armeniers aanvallen, molesteren, de boel in mekaar kloppen en ook politieagenten verwonden?

Iets van: allez jongens, kom nu is de speeltijd voorbij?

Ik heb geen idee hoe men dat niet-populistisch moet aanpakken hoor!
Och ja : iets van: tja, allez dat moet je begrijpen hé, hun eigen land is een oorlog begonnen... en ze mogen niet van Bush... allez dat kèn toch nie! laten we de jongens steunen!
en tja die armeniers... je moet dat begrijpen, dat past binnen hun cultureel patroon nietwaar, ze zijn het gewoon om armeniers in mekaar te kloppen als "iets" hen niet past. Maar NEEJE genocide? Gij racist dat je dat durft uit te spreken! Die stomme Armeniers wilden toch gewoon allemaal tegelijk op verlof naar het buitenland? en ja, ok, der zijn er een paar gestorven onderweg, toch normaal hé.

Zoiets past misschien beter in uw niet-populistisch gezwam?

Laatst gewijzigd door circe : 25 oktober 2007 om 02:38.
Oud 25 oktober 2007, 02:46   #249
neutraalzwitserland
Schepen

Standaard

Citaat:
En hoe gaat U het minder "populistisch" debat aan als Turken (pardon , Belgen die ook nog de turkse nationaliteitspas hebben) ineens beginnen rellen op verschillende plaatsen in verschillende steden, daarbij Armeniers aanvallen, molesteren, de boel in mekaar kloppen en ook politieagenten verwonden?

Iets van: allez jongens, kom nu is de speeltijd voorbij?

Ik heb geen idee hoe men dat niet-populistisch moet aanpakken hoor!
Och ja : iets van: tja, allez dat moet je begrijpen hé, hun eigen land is een oorlog begonnen... en ze mogen niet van Bush... allez dat kèn toch nie! laten we de jongens steunen!
en tja die armeniers... je moet dat begrijpen, dat past binnen hun cultureel patroon nietwaar, ze zijn het gewoon om armeniers in mekaar te kloppen als "iets" hen niet past. Maar NEEJE genocide? Gij racist dat je dat durft uit te spreken! Die stomme Armeniers wilden toch gewoon allemaal tegelijk op verlof naar het buitenland? en ja, ok, der zijn er een paar gestorven onderweg, toch normaal hé.

Zoiets past misschien beter in uw niet-populistisch gezwam?
Ik begrijp het verband niet. Tevoren haalde ik al zwammend gewoon even aan dat er nogal lichtzinnig wordt omgesprongen met termen als 'allochtoon geweld' en dat we er eens over moeten nadenken wat dat juist wou zeggen alvorens het te pas en te onpas te gebruiken in discussies. Want hoe u het draait of keert, de genocide die de Belgen (Walen en Vlamingen) in de ex-kolonie hebben aangericht is OOK een vorm van allochtoon geweld, gewoon van een soort waarover u het in deze thread misschien liever niet over hebt. Akkoord?

En wat uw gedachtesprong naar de Brusselse relletjes betreft, daarin ben ik voorstander om de ordediensten hun werk te laten doen, met of zonder matrakken en traangas, naar gelang de situatie erom vraagt. De betogers kunnen zich eraan verwachten, want het betreft een illegale betoging.

Laatst gewijzigd door neutraalzwitserland : 25 oktober 2007 om 02:48.
Oud 25 oktober 2007, 02:51   #250
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
de genocide die de Belgen (Walen en Vlamingen) in de ex-kolonie hebben aangericht is OOK een vorm van allochtoon geweld, gewoon van een soort dat u het in deze thread misschien liever niet over hebt. Akkoord?
geen idee schat, ik ben nooit in Congo geweest. De zogenaamde "feiten" die u al te gretig wil slikken vind ik bovendien héél onbetrouwbaar.

Als IK negerkes wil laten rubber tappen, dan ga IK hun pollekes niet afkappen schat! Zoiets doen de arabische slavendrijvers die toen in dat gebied een vruchtbare slavenoogst wilden hebben.

Aan jou om te weten welke oenen die arbeiders hun handen afkapten: degenen die wilden dat ze rubber oogsten, of degenen die ze met honderdtallen kwamen jagen om ervoor te zorgen dat enkel 10% als gecastreerde slaaf in het Arabisch schiereiland terechtkwam, terwijl in hun boekske staat dat voor stelen de handjes moeten verwijderd worden.

Maar natuurlijk hebben die vijftig BELGEN dat ginder gedaan! hoe zou ik daar nu nog aan kunnen twijfelen schat!

Eén ding is echter helemaal leuk: toen waren al mijn voorouders nog NEDERLANDER! heu heu sliep sliep! Moet ik me nu gaan verontschuldigen voor de Indonesische toestanden? Eén genetisch effect heb ik toch nog over: als er iets me niet gaat, dan krijg ik - net zoals die Turken - de onweerstaanbare neiging om wat Indonesiers in mekaar te gaan kloppen. Je vraagt je af hoe dat kan komen hé?
Nu weet ik in feite niet of Youssof dat als racisme zou willen beschouwen. Tenslotte... het maakt uiteindelijk toch deel uit van mijn CULTUUR hé?

Wat vind je van de Turken die GISTEREN die Armeense vluchteling hebben in mekaar geklopt? Leuk zeker? Je kan moeilijk anders zeggen, want dan ben je racist.
Als je het aan youssof vraagt ben ik zéker dat je VUILE ARMENIER mag zeggen (dat zijn christenen hé), zolang je maar géén VUILE TURK zegt, want DAMAGNIE! dat kost 2500 euro.

Hun café in mekaar slaan is daarentegen volkomen gratis, tenminste als je eerst onder de zonnebank bent geweest.

We leren bij... �*lle dagen!

Laatst gewijzigd door circe : 25 oktober 2007 om 02:57.
Oud 25 oktober 2007, 03:06   #251
neutraalzwitserland
Schepen

Standaard

foutje

Laatst gewijzigd door neutraalzwitserland : 25 oktober 2007 om 03:18.
Oud 25 oktober 2007, 03:08   #252
neutraalzwitserland
Schepen

Standaard

en nog 1

Laatst gewijzigd door neutraalzwitserland : 25 oktober 2007 om 03:19.
Oud 25 oktober 2007, 03:08   #253
neutraalzwitserland
Schepen

Standaard

Citaat:
geen idee schat, ik ben nooit in Congo geweest. De zogenaamde "feiten" die u al te gretig wil slikken vind ik bovendien héél onbetrouwbaar.

Als IK negerkes wil laten rubber tappen, dan ga IK hun pollekes niet afkappen schat! Zoiets doen de arabische slavendrijvers die toen in dat gebied een vruchtbare slavenoogst wilden hebben.

Aan jou om te weten welke oenen die arbeiders hun handen afkapten: degenen die wilden dat ze rubber oogsten, of degenen die ze met honderdtallen kwamen jagen om ervoor te zorgen dat enkel 10% als gecastreerde slaaf in het Arabisch schiereiland terechtkwam, terwijl in hun boekske staat dat voor stelen de handjes moeten verwijderd worden.

Maar natuurlijk hebben die vijftig BELGEN dat ginder gedaan! hoe zou ik daar nu nog aan kunnen twijfelen schat!

Eén ding is echter helemaal leuk: toen waren al mijn voorouders nog NEDERLANDER! heu heu sliep sliep! Moet ik me nu gaan verontschuldigen voor de Indonesische toestanden? Eén genetisch effect heb ik toch nog over: als er iets me niet gaat, dan krijg ik - net zoals die Turken - de onweerstaanbare neiging om wat Indonesiers in mekaar te gaan kloppen. Je vraagt je af hoe dat kan komen hé?
Nu weet ik in feite niet of Youssof dat als racisme zou willen beschouwen. Tenslotte... het maakt uiteindelijk toch deel uit van mijn CULTUUR hé?

Wat vind je van de Turken die GISTEREN die Armeense vluchteling hebben in mekaar geklopt? Leuk zeker? Je kan moeilijk anders zeggen, want dan ben je racist.
Als je het aan youssof vraagt ben ik zéker dat je VUILE ARMENIER mag zeggen (dat zijn christenen hé), zolang je maar géén VUILE TURK zegt, want DAMAGNIE! dat kost 2500 euro.

Hun café in mekaar slaan is daarentegen volkomen gratis, tenminste als je eerst onder de zonnebank bent geweest.

We leren bij... �*lle dagen!
Euh, dat was weinig verhelderend. Effe terug naar de historische bron over Kongo te vinden op http://web.jjay.cuny.edu/~jobrien/reference/ob73.html

Report of the British Consul, Roger Casement, on the Administration of the Congo Free State:

".... . . Two cases (of mutilation) came to my actual notice while I was in the lake district. One, a young man, both of whose hands had been beaten off with the butt ends of rifles against a tree; the other a young lad of 11 or 12 years of age, whose right hand was cut off at the wrist. . . . I both these cases the Government soldiers had been accompanied by white officers whose names were given to me. Of six natives (one a girl, three little boys, one youth, and one old woman) who had been mutilated in this way during the rubber regime, all except one were dead at the date of my visit....."

Deze documenten werden dan doorgespeeld naar de Belgische overheid en in 1903 kreeg 1 BELGISCHE officier 5 jaar voor het neerschieten 122 Kongolezen! Was Onckelincx er toen al met hare soften aanpak missch?

Ik wil maar zeggen dat zo'n begrip als 'allochtoon geweld' toch allemaal maar vage zever is, wat niet wegneemt dat een turk die een ruit ingooit niet zou mogen opgepakt worden, off course.
Oud 25 oktober 2007, 06:41   #254
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Hug?hm,als mijn geheugen mij teninste niet in de steek laat;jij bent toch zo'n linkse peewee?
Dat heb ik nooit gezegd, ik hang geen ideologie aan waardoor ik blindelings op voorhand al een mening heb.

Citaat:

Ge weet toch wat ge zegt nu,gij racist,pas maar op want zoals ge nu bezig bent gaan ze u rap in een ander hoekje steken zenne en dat zou jij toch niet willen.

Maar nee.
Oud 25 oktober 2007, 09:20   #255
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik begrijp het verband niet. Tevoren haalde ik al zwammend gewoon even aan dat er nogal lichtzinnig wordt omgesprongen met termen als 'allochtoon geweld' en dat we er eens over moeten nadenken wat dat juist wou zeggen alvorens het te pas en te onpas te gebruiken in discussies. Want hoe u het draait of keert, de genocide die de Belgen (Walen en Vlamingen) in de ex-kolonie hebben aangericht is OOK een vorm van allochtoon geweld, gewoon van een soort waarover u het in deze thread misschien liever niet over hebt. Akkoord?

En wat uw gedachtesprong naar de Brusselse relletjes betreft, daarin ben ik voorstander om de ordediensten hun werk te laten doen, met of zonder matrakken en traangas, naar gelang de situatie erom vraagt. De betogers kunnen zich eraan verwachten, want het betreft een illegale betoging.
jaja, mischien hebben de Belgen zich schuldig gemaakt aan allochtoon geweld, ik zou het niet weten, ik was er niet bij, dat is allemaal al lang geleden hé!
MAAR: we hebben het over NU, over VANDAAG, en over hoe dat gaat worden MORGEN, als we er niks aan doen? Begrijpt u het verschil, of is dat te subtiel voor u ? Moet er een cartoontje bij ?
Oud 25 oktober 2007, 09:34   #256
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Euh, dat was weinig verhelderend. Effe terug naar de historische bron over Kongo te vinden op http://web.jjay.cuny.edu/~jobrien/reference/ob73.html

Report of the British Consul, Roger Casement, on the Administration of the Congo Free State:

".... . . Two cases (of mutilation) came to my actual notice while I was in the lake district. One, a young man, both of whose hands had been beaten off with the butt ends of rifles against a tree; the other a young lad of 11 or 12 years of age, whose right hand was cut off at the wrist. . . . I both these cases the Government soldiers had been accompanied by white officers whose names were given to me. Of six natives (one a girl, three little boys, one youth, and one old woman) who had been mutilated in this way during the rubber regime, all except one were dead at the date of my visit....."

Deze documenten werden dan doorgespeeld naar de Belgische overheid en in 1903 kreeg 1 BELGISCHE officier 5 jaar voor het neerschieten 122 Kongolezen! Was Onckelincx er toen al met hare soften aanpak missch?

Ik wil maar zeggen dat zo'n begrip als 'allochtoon geweld' toch allemaal maar vage zever is, wat niet wegneemt dat een turk die een ruit ingooit niet zou mogen opgepakt worden, off course.
Ik lees in uw stukje van zes gevallen van verminking, alle zes dood behalve éne. Daders van deze gruweldaden: Government soldiers accompanied by white officers...
Die "Government soldiers", dat zijn zwarten van ginder, snapt u ? Maar van een andere STAM als hun slachtoffers. En die bleke officieren, ja, die konden ook niet alles beletten hé. Hun soldaatjes, die al speciaal in het Belgisch leger komen werken zijn om zich eens goed te kunnen uitleven op hun aartsvijanden van de stam daarnaast, moet je toch zich een beetje laten uitleven van tijd tot tijd, anders rebeleren ze, en snijden op een mooie macht je keel over.
Ik heb daar verhalen over gehoord, van familie dat daar gewoond heeft in de tijd, en van een paar para's die in de Congo gediend hebben. Daar rijzen uw haren te berge van, hoe dat die zwarten elkaar aanpakken. Zo een beetje zoals de Hutu's en de Tutsi's, ooit al van gehoord ? Men heeft mij ook een paar foto's getoond, van zwarten die men gevonden had in de broesse: armen en benen afgekapt, en verderop een gedoofd vuur, waar nog wat gebeente naast lag. Hard Core Trash!
Oud 25 oktober 2007, 11:22   #257
migrantenjong
Banneling

Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
Standaard

Citaat:
niemand enig probleem met de turkjes die politiemannen in mekaar kloppen omdat HUN land ergens koerden wil aanvallen en ze daarbij graag wat armeniers ook in mekaar kloppen?

Niemand? normaal?

OK!
Ik vind het uiterst vreemd dat de politie bij het zien van zo'n zwerm Turken niet frontaal aanvalt met waterkanonnen en traangasgranaten.

Als het van mij afhing zouden zulke rellen met geweld worden neergeslagen.
migrantenjong is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 11:26   #258
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Opnieuw zijn de laatste dagen duidelijk geworden wie de echte rassisten zijn in ons land e.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 13:24   #259
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
uh-ah. ik klap niet uit bed.
natuurlijk niet, als ze een boerka aan hebben, valt er niet veel te vertellen hé.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2007, 13:40   #260
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mens,als ik dat hier moet beginnen posten allemaal ben ik binnen een uur nog niet klaar.
Daarom dat je je toevlucht moest nemen tot het knippen en plakken van artikeltjes uit kranten zeker?

En het feit dat je volgende post deze was:

Citaat:
Ik ben dat gezwets bv in decascoop kotsbeu;hfkooejfejief jfiejijifeji ,plezant jong,salaam banaan.ts.
bewijst heel mooi dat je niet veel kon vinden.

En begin nu al maar te fantaseren over gewelddaden van allochtonen. Ieder diertje zijn pleziertje, niet waar?
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be