Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 25 oktober 2007, 18:51   #101
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Als je ergens een oproep tot geweld jegens VB-ers meent te ontwaren, staat het je vrij om gebruik te maken van de meldknop. Als er inderdaad sprake is van een oproep tot geweld, zal de moderatie ongetwijfeld niet nalaten daar op gepaste wijze op te reageren. Het probleem is natuurlijk dat dergelijke oproepen er helemaal niet zijn. Die bestaan alleen in jouw wilde fantasie en het spreekt vanzelf dat de moderatie geen gehoor kan geven aan jouw fantasietjes. Ik betreur alleen dat ze niet ingrijpen tegenover jouw lasterlijke aantijgingen. Jij maakt er een sport van om je medeforummers te betichten van vanalles en nog wat, maar dat je als een razende om je heen begint te schoppen wanneer men je om bewijzen vraagt. Nog geen enkele keer ben je erin geslaagd je lasterlijke aantijgingen jegens je medeforummers te onderbouwen.

Affijn, ik heb bij wijze van uitzondering op dit bericht gereageerd, want ook jij maakt deel uit van het illustere gezelschap dat op mijn negeerlijst prijkt.

Look who's talking.
Hij heeft zichzelf zodanig gehaat gemaakt met zijn beledigingen en scheldpartijen, dat hij binnenkort alleen nog tegen zichzelf zal praten op dit forum ... Wat fijn dat hij zichzelf het zwijgen oplegt door heel kwistig met de negeerlijst om te springen. Doe zo verder met die autocensuur Raf. Blijkbaar ken je je onverdraagzame aard (met bijhorende verslaving aan scheldproza) zo goed, dat autocensuur de enige overblijvende optie voor jou is.

Een goede tip : raadpleeg eens een arts als je geheugenproblemen zo accuut worden.
Online is offline  
Oud 25 oktober 2007, 18:55   #102
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Er zijn hier wel een paar mensen die de post hebben gelezen, want er staan quotes met de rode *knip* erin. Misschien kunnen die even vertellen wat de aard van het verboden woord is, zodat we in het vervolg beter zullen opletten?
Wat versta je niet aan een oproep tot geweld? Het onderwerp van de topic en de reactie op zij post, laten weinig aan de verbeelding over. En het was trouwens niet de eerste keer dat hij het deed. Wel de eerste keer dat het gerapporteerd werd blijkbaar. Hij kreeg waar hij al weken om vroeg zoals ik al eerder zei. Denk vooral niet dat de moderatie onder indruk zal zijn van jullie eisen voor verdere uitleg...

Laatst gewijzigd door Edina : 25 oktober 2007 om 18:56.
Edina is offline  
Oud 25 oktober 2007, 18:58   #103
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Look who's talking.
Hij heeft zichzelf zodanig gehaat gemaakt met zijn beledigingen en scheldpartijen, dat hij binnenkort alleen nog tegen zichzelf zal praten op dit forum ... Wat fijn dat hij zichzelf het zwijgen oplegt door heel kwistig met de negeerlijst om te springen. Doe zo verder met die autocensuur Raf. Blijkbaar ken je je onverdraagzame aard (met bijhorende verslaving aan scheldproza) zo goed, dat autocensuur de enige overblijvende optie voor jou is.

Een goede tip : raadpleeg eens een arts als je geheugenproblemen zo accuut worden.
Inderdaad. Mijn man vraagt zich af hoe ik het in mijn hoofd haal om op hetzelfde forum te willen zitten als zo een "dolgedraaide jeanet" zoals hij het zegt.
Het enige wat hij doet is mensen tegen de haren strijken met zijn ivoren torenmentaliteit en de homohaters koren op de molen geven. Ik geloof al lang niet meer dat Raf is wie hij beweert.
Hij is zo gewoon een rechtse homohater als Carlgustaaf destijds, als je het mij vraagt, die het gewoon slimmer speelt.

Laten we hem doorzien, want echt ... de zovele toffe homo' s die er rondlopen verdienen het niet om met deze zuurpruim geassocieerd te worden.

Dus tip: geef jezelf uit voor een linkse relnicht, als je persee de homogemeenschap wil schaden. Of geef je uit als een gefrustreerde migrant, als je hen in een slecht daglicht wil plaatsen. Geef je dus nooit uit voor wat je echt bent, als je de discussie wil winnen.
Oud 25 oktober 2007, 19:01   #104
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Gelukkig gaat deze draad niet over dolgedraaide jeanetten en gesubsidieerde BGDA agentes, maar over snOOpy, Boa. Wat een opluchting!

En wat een schattig plaatje in je siggy.
PollyCorrect is offline  
Oud 25 oktober 2007, 19:03   #105
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Wat versta je niet aan een oproep tot geweld? Het onderwerp van de topic en de reactie op zij post, laten weinig aan de verbeelding over.
De oproepen tot het "vernietigen"* van VB-ers laten ook weinig aan de verbeelding over. Wat zouden bepaalde mods niet aan die oproep tot geweld verstaan Edina?

* = letterlijk de terminologie die betreffende forummer met regelmaat herhaalt om zijn haat uit te drukken en op te roepen tot geweld tegen VB-ers
Online is offline  
Oud 25 oktober 2007, 19:04   #106
Boadicea

Standaard

Citaat:
Wat versta je niet aan een oproep tot geweld? Het onderwerp van de topic en de reactie op zij post, laten weinig aan de verbeelding over. En het was trouwens niet de eerste keer dat hij het deed. Wel de eerste keer dat het gerapporteerd werd blijkbaar. Hij kreeg waar hij al weken om vroeg zoals ik al eerder zei. Denk vooral niet dat de moderatie onder indruk zal zijn van jullie eisen voor verdere uitleg...
Edina? Ga jij bv een moskee in de fik steken, omdat iemand van oordeel is dat het moet?
In mijn ogen kunnen we beter de haters op andere gedachten brengen, dan ze te bannen en in hun wijsheid te laten. Met haat kweek je alleen maar haat. Ik heb van uw zijde van het forum nog geen enkele constructieve, begripvolle houding gezien, die mogelijk tot een oplossing zou kunnen leiden.

Oké, vanuit de rechterzijde zijn er ook domme brulapen, dat ontken ik niet, maar begrip tonen voor mensen hun frustraties? Nee, dat kan er niet af. Trap er verder op en boor verder de grond in.

Met deze mentaliteit kweekt men enkel nog meer HVT en verdere drama's. Mijn oordeel is nog steeds dat op een open dialoog, met de nodige krachttermen desnoods, de enige manier is om de zaak op te lossen.

We leven in een verdeelde maatschappij, die enkel maar verdeelder en extremer aan het worden is. In plaats van naar je eigen bijdrage daarin te zoeken, is het veel gemakkelijker een ander te beschuldigen en de huid vol te schelden. Kijk naar een ander en niet naar uzelf.

Anderzijds: verbeter de wereld, begin hij uzelf. Ik zie hier alleen maar frusti's die wachten tot een ander de kastagnes uit het vuur halen en er van versteld staan dat alles in het honderd loopt.
Oud 25 oktober 2007, 19:05   #107
Boadicea

Standaard

Citaat:
Gelukkig gaat deze draad niet over dolgedraaide jeanetten en gesubsidieerde BGDA agentes, maar over snOOpy, Boa. Wat een opluchting!

En wat een schattig plaatje in je siggy.
Ik ben toevallig ook dol op dat figuurtje. Heb er diverse kledingstukken en gadgets van liggen.

En de kanarie Woodstock heb ik altijd al schattig gevonden.
Oud 25 oktober 2007, 19:08   #108
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ik ben toevallig ook dol op dat figuurtje. Heb er diverse kledingstukken en gadgets van liggen.

En de kanarie Woodstock heb ik altijd al schattig gevonden.
Ik heb Engels geleerd met de boekjes van Snoopy.
Ondertussen vind ik Edina MONSOON van Absolutely Fabulous ook een te gek wijf, dat wel. Maar over haar gaat het hier lekker niét, hoe graag ze dat ook zou willen:

PollyCorrect is offline  
Oud 25 oktober 2007, 19:09   #109
Metternich

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Leve de moderatoren!

Metternich is offline  
Oud 25 oktober 2007, 19:10   #110
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Edina? Ga jij bv een moskee in de fik steken, omdat iemand van oordeel is dat het moet?
Ik niet, maar jammer genoeg zien sommigen in zo'n zaken wel een aanmoediging voor bepaalde daden. Een beetje geschiedeniskennis zou je sieren. De rest van je post in irrelevant en totaal niet op feiten gebaseerd. Geen reden dus om daar verder op in te gaan.
Edina is offline  
Oud 25 oktober 2007, 19:10   #111
Boadicea

Standaard

Citaat:
Ik heb Engels geleerd met de boekjes van Snoopy.
Ondertussen vind ik Edina MONSOON van Absolutely Fabulous ook een te gek wijf, dat wel. Maar over haar gaat het hier lekker niét, hoe graag ze dat ook zou willen:

Zwijg stil, ik zie "onze" Edina nu ook al met zo van die oren zitten.
Oud 25 oktober 2007, 19:12   #112
Den Ardennees

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Leve de moderatoren!
?
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline  
Oud 25 oktober 2007, 19:12   #113
Boadicea

Standaard

Citaat:
Ik niet, maar jammer genoeg zien sommigen in zo'n zaken wel een aanmoediging voor bepaalde daden. Een beetje geschiedeniskennis zou je sieren. De rest van je post in irrelevant en totaal niet op feiten gebaseerd. Geen reden dus om daar verder op in te gaan.
Je bewijst wat ik dus zei: bannen van wie je niet aanstaat, zodat je geen verantwoordelijkheid moet opnemen.

Trouwens: van sn00py was ik niet zo een grote fan als van Snoopy, maar ik ga er van uit dat jullie hem met jullie groot verstand toch hadden kunnen overtuigen van het feit dat hij fout zat.

Wanneer gaan we eens eindelijk onze verantwoordelijkheid opnemen op dit forum en eens grondig de problemen in onze maatschappij onderzoeken, in plaats van er hier bij te creëren, met dat eeuwige fout/juistgedoe?

Laatst gewijzigd door Boadicea : 25 oktober 2007 om 19:14.
Boadicea is offline  
Oud 25 oktober 2007, 19:16   #114
Banneling

Standaard

Citaat:
En nu nog antwoorden op onderstaande vraag Edina. Sommigen zien in de oproepen tot "vernietiging" die een bepaalde forummer ongestraft mag gebruiken een aanmoediging voor bepaalde daden.
Waarom die selectiviteit in beoordeling Edina?
Waarom die hypocrisie in beoordeling Edina?

Citaat:
De oproepen tot het "vernietigen"* van VB-ers laten ook weinig aan de verbeelding over. Wat zouden bepaalde mods niet aan die oproep tot geweld verstaan Edina?

* = letterlijk de terminologie die betreffende forummer met regelmaat herhaalt om zijn haat uit te drukken en op te roepen tot geweld tegen VB-ers
Online is offline  
Oud 25 oktober 2007, 19:17   #115
Duvelke

Duvelke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je bewijst wat ik dus zei: bannen van wie je niet aanstaat, zodat je geen verantwoordelijkheid moet opnemen.

Trouwens: van sn00py was ik niet zo een grote fan als van Snoopy, maar ik ga er van uit dat jullie hem met jullie groot verstand toch hadden kunnen overtuigen van het feit dat hij fout zat.

Wanneer gaan we eens eindelijk onze verantwoordelijkheid opnemen op dit forum en eens grondig de problemen in onze maatschappij onderzoeken, in plaats van er hier bij te creëren, met dat eeuwige fout/juistgedoe?
maar waar haalt u het in u hoofd dat er iemand moet overtuigen of iemand al dan niet geband moet worden.
Das naar puur eigen goeddunken van de moderatie..
Zij zijn hier de baas, wij niet ! en Jij ook niet!
Oud 25 oktober 2007, 19:20   #116
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
maar waar haalt u het in u hoofd dat er iemand moet overtuigen of iemand al dan niet geband moet worden.
Das naar puur eigen goeddunken van de moderatie..
Zij zijn hier de baas, wij niet ! en Jij ook niet!
Naar eigen goeddunken....
Dat verklaart al veel over de hypocriete selectiviteit die in de beoordelingen gehanteerd worden. Zo niet alles.
Online is offline  
Oud 25 oktober 2007, 19:24   #117
Banneling

Standaard

Citaat:
En nu nog antwoorden op onderstaande vraag Edina. Sommigen zien in de oproepen tot "vernietiging" die een bepaalde forummer ongestraft mag gebruiken een aanmoediging voor bepaalde daden.
Waarom die selectiviteit in beoordeling Edina?
Waarom die hypocrisie in beoordeling Edina?

En zoals te verwachten blijft het stil.
Wat zou Edina niet begrijpen aan de oproep tot geweld die besloten ligt in het "vernietigen" van VB-ers.

Zeg maar wat je niet begrijpt aan die oproep tot geweld meiske ....
Online is offline  
Oud 25 oktober 2007, 19:28   #118
Abba Kovner
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Oei, hij is geband?
Ja eindelijk <zucht>. Nu de rest nog....
Abba Kovner is offline  
Oud 25 oktober 2007, 19:30   #119
Metternich

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
?
Dit forum is een privé-initiatief. De moderatoren smijten er i.a.w. iedereen af die zij willen. Zij doen dit echter op basis van strafpunten, in mijn ogen een fair systeem.

En tenslotte, het is maar een forum é mensen...

Metternich is offline  
Oud 25 oktober 2007, 19:30   #120
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abba Kovner Bekijk bericht
Ja eindelijk <zucht>. Nu de rest nog....
Of hoe haatvol de ZELFVERKLAARDE verdraagzamen wel zijn. Lastig toch dat recht op vrije meningsuiting, niet?
Online is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be