![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Look who's talking. Hij heeft zichzelf zodanig gehaat gemaakt met zijn beledigingen en scheldpartijen, dat hij binnenkort alleen nog tegen zichzelf zal praten op dit forum ... Wat fijn dat hij zichzelf het zwijgen oplegt door heel kwistig met de negeerlijst om te springen. Doe zo verder met die autocensuur Raf. Blijkbaar ken je je onverdraagzame aard (met bijhorende verslaving aan scheldproza) zo goed, dat autocensuur de enige overblijvende optie voor jou is. Een goede tip : raadpleeg eens een arts als je geheugenproblemen zo accuut worden. |
|
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat versta je niet aan een oproep tot geweld? Het onderwerp van de topic en de reactie op zij post, laten weinig aan de verbeelding over. En het was trouwens niet de eerste keer dat hij het deed. Wel de eerste keer dat het gerapporteerd werd blijkbaar. Hij kreeg waar hij al weken om vroeg zoals ik al eerder zei. Denk vooral niet dat de moderatie onder indruk zal zijn van jullie eisen voor verdere uitleg...
Laatst gewijzigd door Edina : 25 oktober 2007 om 18:56. |
![]() |
![]() |
#103 | |
|
![]() Citaat:
Het enige wat hij doet is mensen tegen de haren strijken met zijn ivoren torenmentaliteit en de homohaters koren op de molen geven. Ik geloof al lang niet meer dat Raf is wie hij beweert. Hij is zo gewoon een rechtse homohater als Carlgustaaf destijds, als je het mij vraagt, die het gewoon slimmer speelt. Laten we hem doorzien, want echt ... de zovele toffe homo' s die er rondlopen verdienen het niet om met deze zuurpruim geassocieerd te worden. Dus tip: geef jezelf uit voor een linkse relnicht, als je persee de homogemeenschap wil schaden. Of geef je uit als een gefrustreerde migrant, als je hen in een slecht daglicht wil plaatsen. Geef je dus nooit uit voor wat je echt bent, als je de discussie wil winnen. |
|
![]() |
![]() |
#104 |
|
![]() Gelukkig gaat deze draad niet over dolgedraaide jeanetten en gesubsidieerde BGDA agentes, maar over snOOpy, Boa. Wat een opluchting!
![]() ![]() ![]() En wat een schattig plaatje in je siggy. |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
* = letterlijk de terminologie die betreffende forummer met regelmaat herhaalt om zijn haat uit te drukken en op te roepen tot geweld tegen VB-ers |
|
![]() |
![]() |
#106 | |
|
![]() Citaat:
In mijn ogen kunnen we beter de haters op andere gedachten brengen, dan ze te bannen en in hun wijsheid te laten. Met haat kweek je alleen maar haat. Ik heb van uw zijde van het forum nog geen enkele constructieve, begripvolle houding gezien, die mogelijk tot een oplossing zou kunnen leiden. Oké, vanuit de rechterzijde zijn er ook domme brulapen, dat ontken ik niet, maar begrip tonen voor mensen hun frustraties? Nee, dat kan er niet af. Trap er verder op en boor verder de grond in. Met deze mentaliteit kweekt men enkel nog meer HVT en verdere drama's. Mijn oordeel is nog steeds dat op een open dialoog, met de nodige krachttermen desnoods, de enige manier is om de zaak op te lossen. We leven in een verdeelde maatschappij, die enkel maar verdeelder en extremer aan het worden is. In plaats van naar je eigen bijdrage daarin te zoeken, is het veel gemakkelijker een ander te beschuldigen en de huid vol te schelden. Kijk naar een ander en niet naar uzelf. Anderzijds: verbeter de wereld, begin hij uzelf. Ik zie hier alleen maar frusti's die wachten tot een ander de kastagnes uit het vuur halen en er van versteld staan dat alles in het honderd loopt. |
|
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
En de kanarie Woodstock heb ik altijd al schattig gevonden. |
|
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
Ondertussen vind ik Edina MONSOON van Absolutely Fabulous ook een te gek wijf, dat wel. Maar over haar gaat het hier lekker niét, hoe graag ze dat ook zou willen: ![]() |
|
![]() |
![]() |
#109 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Leve de moderatoren!
#110 |
|
![]() Ik niet, maar jammer genoeg zien sommigen in zo'n zaken wel een aanmoediging voor bepaalde daden. Een beetje geschiedeniskennis zou je sieren. De rest van je post in irrelevant en totaal niet op feiten gebaseerd. Geen reden dus om daar verder op in te gaan.
|
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens: van sn00py was ik niet zo een grote fan als van Snoopy, maar ik ga er van uit dat jullie hem met jullie groot verstand toch hadden kunnen overtuigen van het feit dat hij fout zat. Wanneer gaan we eens eindelijk onze verantwoordelijkheid opnemen op dit forum en eens grondig de problemen in onze maatschappij onderzoeken, in plaats van er hier bij te creëren, met dat eeuwige fout/juistgedoe? Laatst gewijzigd door Boadicea : 25 oktober 2007 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |
#114 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom die selectiviteit in beoordeling Edina? Waarom die hypocrisie in beoordeling Edina? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
Das naar puur eigen goeddunken van de moderatie.. Zij zijn hier de baas, wij niet ! en Jij ook niet!
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat verklaart al veel over de hypocriete selectiviteit die in de beoordelingen gehanteerd worden. Zo niet alles. |
|
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zoals te verwachten blijft het stil. Wat zou Edina niet begrijpen aan de oproep tot geweld die besloten ligt in het "vernietigen" van VB-ers. Zeg maar wat je niet begrijpt aan die oproep tot geweld meiske .... |
|
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Dit forum is een privé-initiatief. De moderatoren smijten er i.a.w. iedereen af die zij willen. Zij doen dit echter op basis van strafpunten, in mijn ogen een fair systeem.
En tenslotte, het is maar een forum é mensen...
#120 |
Banneling
|
![]() |
![]() |