![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ja hallo, f*ck you, ik kom nederig kruipend en jij geeft me nog een stamp onder m'n kont ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen heeft daar reeds veel te veel ellende en miserie verkregen. Dus ja, ik stap nog eens heel even tegen de aangeboden kont, zodat je volgende keer niet meer op je knieën gaat en begint te kruipen. Gewoon kop op hoog en schouders recht houden, foutje en verder lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is gewoon een zaak van plat racisme, niet meer niet minder. Veroordelen die gast en case closed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Correctionele rechtbank van Brussel, 30 juni 1997 Vormt een misdrijf tegen de artikels 1 en 2 van de wet, de weigering om zich door een arts van Afrikaanse herkomst te laten verzorgen wanneer men in de spoedopname wordt opgenomen. De beklaagde riep in aanwezigheid van getuigen “Nee, die vuile “bougnoul” zal me niet aanraken”. Bruine mensen die verhinderen dat ANDERE personen worden geholpen zijn op alle gebieden strafbaar. raar dat ze daarvoor nog wat "excuses" voor moeten gaan inroepen! Die vent moet een serieuze sjot onder zijn kont krijgen én boete betalen! ------------- Ik heb ooit geleerd hoe hartmassage te geven. Indien ik een noodgeval tegenkom waarbij ik dit moet en kan toepassen, en het slachtoffer in kwestie zegt dan: "vuil wit wijf! blijf van mijn lijf" Dan zeg ik Jawohl Herr! Klik netjes de hielen tegen elkaar, maak een halve draai en ik bol het af. Dan laat ik die dus écht wel liggen waar hij/zij ligt. Echter als er een of andere pipo afkomt die gaat zeggen: "vuil wit wijf! blijf van mijn vrouw haar lijf" oftewel "vuil wit wijf! blijf van mijne vent zijn lijf" dan vrees ik toch dat die er niet goed van zal zijn!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 oktober 2007 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet abnormaal dat één zot uit een andere godsdienst dat ook verwacht dus... Niet alle moslims reageren zo (anders zou het sterftecijfer in die bevolkingsgroep écht naar wens van de blokkertjes hier zijn) Die zot waar circe de verdediging van opneemt is geen zier beter Laatst gewijzigd door filosoof : 26 oktober 2007 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben eens benieuwd naar het resultaat van de klacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementslid
|
![]() Hadden ze niet beter die man een spuitje gegeven en dan pas zijn vrouw?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het CGKR dat niet doet, hoeft zij, noch Minister Frank Vandenbroecke ooit nog een belerend vingertje op te steken indien werkgevers of interimkantoren niet scheep wensen te gaan met moslims en ervoor uitkomen dat ze het liefst niet-moslims aanwerven, en dit ook op basis van hun levensbeschouwelijke visie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Volgens René Heylen, voorzitter van de beroepsvereniging voor anesthesisten (dat zich ook burgerlijke partij heeft gesteld) is "dit geen religieus incident, maar een zaak van discriminatie tussen de seksen." (De Standaard, 26.10) Ze durven toch nog een klacht indienen, maar uiteindelijk slikt deze man toch een stuk van zijn schoen in. Dit is inderdaad discriminatie tussen de seksen, ingegeven door religieuze overtuigingen.
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Filosoof is er weer als de kippen bij om discriminaties van moslims te vergoeilijken : de ene keer zwaait hij met de bijbel, dan weer met de Amish of een of andere Amerikaanse minderheid. Zou hij hengelen naar de Oscar voor de beste dhimmie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Ik vind het positief wanneer moslims negatief in het nieuws komen. Zo is de bevolking gewaarschuwd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wèlke stomme doordeweekse witte sale flamin zou zoiets nog maar DURVEN opperen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |