![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Vertel eens iets over jezelf. kwestie om een klein beeld te vormen met wie ik nu bezig ben.
-man/vrouw -woonplaats -leeftijd -interesse -dagelijkse bezigheden -etc. Alles wat je denkt dat de andere forumleden mogen of moeten weten ![]() Ik geef alvast de startschot door me zelf voor te stellen Ben een 22jarige kereltje uit het Antwerpse (randgemeente). Ben nog altijd student. Geloof het of niet, ik doe vrijwilligerswerk! En hou me ook veel bezig met sport en natuurlijk ook medeforummers op hun zenuwen werken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben Paulus 32 jaar en dit hoort in K&K te staan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ikke ook 22 jarig studentje uit het Leuvense [en zit nu volop in de examens] [lichamelijk en geestelijk zwaar vermoeid] [wil iemand mij komen masseren?]
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
22? Vorig jaar waart ge nog 20 ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Ik ben Filip Dezomer, 24 jaar.
Ik speel gitaar bij Radiohead, ben de vaste vriend van Nathalie Imbruglia. Wij hebben een vrije relatie, zodat ik ook weleens met Cameron Diaz op stap ga. Mijn favoriete bezigheden zijn: naar cokefeestjes bij Gaultier gaan, crowdsurfen, vissen op zwaardvis, hacken en vliegen met mijn Alfa Jet. Ik ben halftijds student in Harvard en halftijds ben ik hoofd netwerkbeveiliging in Wall Street. Ik zit in de Junior Lion's club. Mijn mamma strijkt mijn hemden. Mijne beste vriend is 25 cm lang. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ben geboren in 1981, dus word dit jaar zelfs 23 ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben een Meid van 20 jaar.
Woon in Antwerpen-City. Ik ben student. En ik vind het facinerend hoe bepaalde mensen denken!! Greatzzz ![]()
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Mijn geest gaat al enige eeuwen mee, ik zit momenteel in de vroege aftakelingsfase.
Dit hoopje waardeloze lichaamscellen kruipt al 17 jaar lang rond op deze gasbolsatelliet.
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben overigens 20, kom uit Rotterdam, ik studeer ook af en toe maar ik heb lekker geen examens. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Net geen 23
studente politiek en bitter weinig tijd voor andere interesses |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 27 jaar
Geboren, getogen, en woonachtig in het Leuvense Momenteel werkzaam in de IT (en op zoek naar een job als webdesigner (hint hint ![]() Interesses: computers, formule 1, alles wat met het fantasy-genre te maken heeft (vb: Lord of the Rings), debiel doen, en nog veel meer.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie profiel
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |