![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Diefstal van allochtonen is zo erg nog niet. Racisme drijft hen immers in de armen van de misdaad. Het is het racisme dat aangepakt moet worden, niet de misdaad.
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Voor ik verder lees (zit nog maar aan pagina 3) wil ik eerst iets vragen, bestaat er een mogelijkheid te weten aan hoeveel strafpunten men zit, en hoeveel er men mag hebben tot men gebanned is?
Een straf opleggen zonder strafmaat lijkt mij niet correct, zelfs niet in dit k*t-land als België
|
|
|
#149 | |
|
|
Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Wat moet dat kosten?
|
|
|
|
#151 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maak je vinger maar al warm...
|
|
|
|
#152 |
|
|
In eerste instantie nul de botten...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
|
|
|
|
#153 |
|
|
Nee, nee eddy, fillosoof zijn missie is geslaagd, voor eeuwig geband, de volgende ben jij wel mss?
|
|
|
|
|
#154 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#155 |
|
Banneling
|
zie nieuwe topic, kwestie van het wat overzichtelijk te houden
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Zo, we zijn er...
Op deze manier heeft het geen zin meer op 'n forum te zitten die een goede naam had. Als jullie rechts willen bannen van dit forum, mij niet gelaten, maar weet wel dat je forum niet meer af te meten zal vallen met de ware maatschappij. Een forum moet (voor mij) een weerspiegeling van de maatschappij zijn, enkel zo kan men objectief en rationeel discussiëren
|
|
|
#157 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Jaja, akkoord, met zo'n gratis ding zoals hier al werd gezegd, maar wat zou het ongeveer kosten om een deftig domeinnaampje te hebben die we wat kunnen boosten op google en draaiend te maken/houden?
|
|
|
#158 |
|
|
Tof, ik ben altijd al een fan van Robin Hood geweest. Stelen van de rijken en uitdelen aan de armen, lijkt me geen slecht idee. Helaas gebeurt het tegenwoordig omgekeerd. (Mattheüseffect)
Laatst gewijzigd door Boadicea : 27 oktober 2007 om 22:12. |
|
|
|
|
|
#159 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ga eens naar 't vrouwke. vlei jezelf in haar armen, laat je troosten door haar. huil desnoods een klein beetje. mannen zoals jij hebben een goede, begripvolle vrouw nodig. eentje die hen er telkens bovenop helpt wanneer het hen weer eens allemaal teveel wordt. allez, hop. en doe ze de groetjes van mitgard. |
|
|
|
|
|
|
#160 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|