![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Aan al die vandaag met examens begint (of er al mee begonnen is), inlusief mezelf: veel succes en hopelijk van eerste zit erdoor!
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Idem dito!
(hier nog vier te gaan, vanavond nog 3) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() u haalt me de woorden uit de mond. Ik moet er gelukkig maar 2 doen (de rest vrijstelling).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Kwestie van de studenten niet te vergeten
![]() Nog eentje en we zijn er weer voor een paar maanden vanaf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Veel succes met de examens en blokt ze nog goed.
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Allemaal succes voor de examens.
[size=1]ik hoop dat de blokkers het nog kunnen nemen dat ze ook al op het forum met examens te maken krijgen[/size]
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de boodschapis : Blok Blok Blok Blok Blok
![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de boodschap is : Blok Blok Blok Blok Blok
![]() ![]() ![]() ![]() en zeker op 13 juni 2004 ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |