![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel punten geven jullie Cynicus? | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 13,33% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
7.5 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 13,33% |
8.5 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 20,00% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 26,67% |
9.5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat zo? Gij zult het waarschijnlijk beter weten als ik, maar ik dacht dat er vanaf 50 000 euro (op de rekening) belast werd
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Minister
|
![]() Wanneer valt de dollar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gedeelte van de via een spaarboekje verkregen interesten dat de 1600 euro overtreft is overhevig aan de roerende voorheffing van 15%. In de praktijk kan dat er inderdaad op neerkomen dat een deel van de interesten op een spaarboekje onderhevig is aan de roerende voorheffing wanneer er op een spaarboekje in orde van grootte meer dan 50.000 euro staat. Sparen op een spaarboekje is echter wel een zeer conservatieve en zeer weinig opwindende manier van de beleggen. Laatst gewijzigd door Cynicus : 29 oktober 2007 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Banneling
|
![]() De dollar is al jaren aan het dalen. Wat de dollar gaat doen is koffiedik kijken. Algemeen wordt verwacht dat de dollar nog verder zal dalen.
In het verleden is de dollar ook al dikwijls diep gezakt, maar vroeg of laat herstelt hij zich dan gewoonlijk wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom heeft u dan ni gestudeerd dat u een job kan uitoefenen dat u veel meer geld verdiend?
![]() |
#267 |
Minister
|
![]() Heeft u de documentaire gezien: 'De dag dat de dollar valt' waarin heel realistisch wordt getoond wat er in 1 dag kan gebeuren als het vertrouwen in deze munt wegvalt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Dat is niet zo dapper dan uit uw woorden blijkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wilt u beweren dat u dit echt meent? (uit discussie over uw topic "kinderbijslag afschaffen"). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het ligt hier serieus stil
Favoriete stad in België?
![]() |
#272 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Geachte Cynicus,
Langs de ene kant draag u Vlaanderen en het zogenaamde eigen volk een warm hart toe. Langs de andere kant pleit u voor de afschaffing van de kinderbijslag. Vreest u niet daarmee het grotere aandeel van jongeren van allochtone origine in de jeugdaantallen te bestendigen en het Vlaamse volk uit te hollen? Bovendien vind ik in uw programma's zeer weinig, tot geen, punten terug die bijdragen tot de creatie van een samen-leving. Uw gehele betoog is doorspekt met argumenten die slechts in een economische logica kunnen gedijen. Is het dat waar u naar verlangt? Een economisch redelijke maatschappij?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet gestudeerd ???????????????????? Cynicus is verdorie universitair geschoold, en heeft een dito job. En sinds wanneer zijn studies een garantie op een job waarmee zéér véél geld kan worden verdiend ????????????????? En welk nettoloon beschouwd u als zijnde zéér hoog ???????????? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Banneling
|
![]() Neen, die heb ik niet gezien. Is er ergens op internet een video met die documentaire te vinden ? Zo ja, kunt u mij daarvan dan eens de link van geven ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat u daar citeert is toch een schaamteloze oprechte waarheid ? Of vindt u die uitspraak soms niet cynisch genoeg om mijn nick name waard te zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Banneling
|
![]() Ik hou niet zo erg van steden in het algemeen. Grote delen van onze steden zijn immers verworden tot multiculturele ghetto's waar de criminaliteit en drugshandel welig tieren.
Brugge vormt daar heden misschien nog een uitzondering op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() aha, nen west vlaming dus!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar ik voor pleit is een afschaffing de kinderbijslag en tegelijkertijd voor een vermindering van de sociale bijdragen met het gedeelte dat nu dient ter financiering van de kinderbijslag. In dat geval zouden de nettolonen stijgen, zodat de werkende bevolking per saldo geen nood meer zou hebben aan kinderbijslag. Wie kinderen wil, moet maar bereid zijn voor zijn kinderen te gaan werken en moet maar de financiële consequenties dragen die het hebben van kinderen met zich meebrengt. Door kinderbijslag voor iedereen af te schaffen, zouden mogelijk ook de allochtonen worden aangemoedigd minder kinderen te krijgen, of zouden de allochtonen misschien geneigd zijn te migreren naar landen met een guller kinderbijslagsysteem. Ik streef heel eenvoudig naar een maatschappij op maat van die brave werkende middenklasse, waar men door te werken nog vooruit kan geraken in het leven. Momenteel wordt de middenklasse fiscaal bestolen omdat ze moet opdraaien voor dat moreel verwerpelijk parasiterend sociaal profitariaat. Ook mensen die op de vrije arbeidsmarkt uit de boot vallen, maar die wel bereid zijn een redelijke inspanning te leveren (zie daarvoor in het bijzonder punt 2 van mijn onconventioneel twintigpuntenprogramma) moeten effectief de kans krijgen om vooruit te geraken. Werkbekwamen die zich daarentegen moedwillig bezondigen aan parasiterend sociaal profitariaat, hoeven daarentegen op niet veel mededogen te rekenen, daar zij onze maatschappij ondermijnen. Laatst gewijzigd door Cynicus : 30 oktober 2007 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cynicus, denk je veel te bereiken op dit forum door uw programmapunten hier uitgebreid uit te leggen?
![]() |