![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel punten geven jullie Duveltje382? | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,70% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,41% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,70% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
7.5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,41% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 18,52% |
8.5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,41% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 11,11% |
9.5 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 18,52% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
6 | 22,22% |
Aantal stemmers: 27. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Cynicus heeft zijn opvolger gekozen, de gelukkige is Duveltje382.
Duveltje 382 beschrijft zichzelf als volgt: Hey ik ben het duveltje382 Ik ben een echte arme op dit forum die zijn verhaal hier wil vertellen Ik ben niet geletterd,ben moeten gaan werken op mijn 14de Mijn doel is jullie de armoede te leren kennen,wat ik mis op het forum Ik ben 48 jaar en bejaardenverzorger,ik was kapper tot een erg vreemde ziekte daar een einde aan maakte (hersentumor) Ik probeer nu mensen die mijn lot beschoren zijn te helpen,ik geloof erg in de jongeren,omdat ik verder wil in mijn leven Ik was getrouwd met en vrouw die mij twee kinderen na liet,en één kleinkind Dit huwelijk heeft mij gekraakt,en stel daar maar vragen rond Das al wat mij betreft Duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() De traditionele openingsvraag, hoeveel keer eet je frieten per maand en wat is je lievelingssaus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind je het eerlijk dat er zo weinig vrouwen forummer van de week worden?
Vind je het eerlijk dat nog nooit een moslim of een jood forummer van de week is geweest? Vind je het eerlijk dat holebi's ondervertegenwoordigd zijn in de lijst van forummer van de week? Vind je het eerlijk dat ... En ik lees net: Citaat:
Is het omdat hij ouder is dan de meeste forumleden? Oneerlijkheid troef hier! Wat denk je ervan? ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 31 oktober 2007 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok ik eet 2 maal per week frietjes,en mayonaise graag op de frietjes,de vierde week van de maand eet ik geen frietjes wegens te weinig geld
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Qua politieke voorkeur verander jij soms even snel van partij als van hemd. Vanwaar die onstandvastigheid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel je wordt morgen burgemeester van Antwerpen.
Welke zijn de eerste drie concrete maatregelen die je treft?
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() Welke zangers, zangeressen en groepen mogen u tot hun fan rekenen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vind je het eerlijk dat ... Citaat:
En idd ik vind eerlijkheid bijzonder belangrijk |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat is je horoscoop en geloof je in horoscopen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben niet links of rechts,ik zie wat er op de moment zelf het meest voordelig is voor mij,net als je kleren gaat kiezen,ik dank U voor deze vraag omdat ik ze nu eens heb kunnen beantwoorden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Wat is jouw standpunt over Belgie Vlaanderen en Wallonie eigenlijk?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=nDCQtHygN1A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Hoeveel verdien je netto per maand?
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Welke bekende vrouw vind jij het knapst?
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Ooit al zelfmoord willen plegen?
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus liever een onafhankelijk Vlaanderen Laatst gewijzigd door duveltje382 : 31 oktober 2007 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Wat vind je van een zeer gevorderde vorm van directe democratie?
Wat vind je van Vrij Vlaanderen?
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |