![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Verder haalt u weer allerlei postings dooréén: als Anders lichtgewond is, is dat enkel toeval en geluk hebben. Zonder zijn KOGELVRIJ VEST was hij vandaag steendood.Het ergste is dat u dat al wist, en maar doet alsof er niks aan de hand is.= Walgelijk! Schaamt u! Zelfs met de foto's van de gewonden erbij nog het harde bewijs ontkennen, zoals de meest geharde bandiet zou doen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Waar zijn nu de islamofielen ?
Blijven altijd massaal weg bij dit soort berichten |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() past niet in het pc-plaatje.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Als jij maar anti anti kan zijn, dan ben je kontent he... Rare filosoof ben jij zeg...
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Trap maar allemaal in de val en koop een lidkaart van SIOE. De pest is veel beter dan cholera.
Citaat:
![]() banner op de website van SIOE Nederland. http://sioenederland.wordpress.com/2...-sioe-en-siad/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat die foto van een duitse joodse mijnheer was die hier door de Thielemans Brigade werd opgepakt bij de VERBOTEN betoging.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 30 oktober 2007 om 14:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Omdat een paar idioten er weer één of ander zionistisch complot in zien, zou SIOE ineens een slechte organistie moeten zijn ... Het is bij mijn weten de eerste organisatie die zo een grote betoging heeft kunnen organiseren en volk mobiliseren. Ik heb die "solidaristen" nog niets gelijkaardigs zien klaarspelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat is niet eens waar hoor. Die mensen die men in Kopenhagen wilde vermoorden zijn gewoon Denen, die genoeg hebben van het oprukkende, militante en kriminele islamisme. En die de moed hebben om voor hun ovrtuiging hun leven te wagen.Hoed af! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet helemaal zeker of die "kentekenen" door het illustere paar, samen of los van elkaar, niet ook reeds bij andere evenementen waren getoond. Evenmin heb ik er een idee van of zij slechts "meelifters" zijn in de r*** van SIOE danwel een verlengstuk van initiatiefnemers. "Links" heeft hier toch wel minstens optisch een "punt".
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Persoonlijk heb ik zowel in beroep/zaken alsook in persoonlijke contacten zeer prettig steeds met Joden opgetrokken (maar ook o.a met moslim-kennissen/buren en winkeliers). De slogan: "vijand van vijand = vriend" vind ik niet altijd voor de hand te liggen. ALS er een (voorgenomen) samenwerking/vermenging is van 2 stromen van verschillende identiteit dan vind ik dat die vanaf het eerste moment duidelijk dient te worden bekendgemaakt. Ik zie trouwens nog nergens vermeld of de aanslag werd uitgevoerd door godsdienstfanaten en ik denk eigenlijk dat dit niet zo is want die zouden wel met een broodzaag of slachtmes voor overtuigend resultaat hebben gezorgd. Anderzijds gaat het mij ook even te ver om meteen te denken dat het hele incident in scène zou zijn gezet; ik vermoed hier voorlopig de hand in van extreem-links.
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Misschien kunnen we in de lering gaan bij de Israeli's?
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||||||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Vreemdelingen terugsturen naar land van herkomst dat is als joden deporteren naar concentratiekampen. Dat is iets voor nazi's, fascisten, racisten, haters, nationalisten, de Vlaamse Beweging, extreem-rechts, antisemieten, anti-communisten, homofoben..." Welke machtige propagandamachine heeft dit beeld geschapen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Organisaties als SIOE en SIAD zijn opgezet vanuit Washington om hier neoconservatief lobbywerk te verrichten en de nationaal-rechtse zijde in te pakken. Voor mijn part mogen die organisaties verboden worden. Er zijn belangrijkere zaken dan leden van deze subversieve organisaties die aangevallen worden. Laten we zeggen dat ze het zelf gezocht hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je wenst burgers in hun eigen land te discrimineren en hun land af te nemen? Ja, dan kan je van de israëli's nog veel leren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is ten andere geen toeval dat alle Duitse nationalisten, alle Italiaanse nationalisten en bijna alle Franse nationalisten zich hebben afgekeerd van die organisatie en die "Europese" betoging. Je kan alles perfect terugvinden op het internet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Washington? Bron??
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() "fascistische belagers"
Je mag je toch serieus gaan afvragen tegen wie SIAD en SIOE eigenlijk ageren.
![]() |
#40 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |