![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Is die man een dwaas of wist hij dat voor U het programma ondergeschikt is aan de functie die op uw naamkaartje prijkt ? Sticht uw eigen partij en wordt nationaal voorzitter. |
||
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De nationale Voorzitter(Hans Van De Cauter) bood mij een provinciale functie aan, als coördinator binnen de provincie Antwerpen. Ik diende volgens de statuten van de BUB enkel verantwoording af te leggen aan de nationale Voorzitter. De statuten van de BUB zeggen ook dat enkel de Voorzitter een coördinator kan aanstellen(vroeger was dit een uitz. secretaris). Ik kan dit staven aan de hand van zijn e-mails |
||
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Wake-up call!
Ward gaat niet naar het Blok. Wij blijven rustig verder werken aan onze partij: het Liberaal Appel. En ik blijf er lid en lokaal voorzitter. |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wij zijn een ONAFHANKELIJKE partij. Informeer je alvorens onzin te spuien... |
||
![]() |
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
U mocht enkel onder deze voorwaarde lokale Voorzitter worden. Duidelijk dat beide partijen in de toekomst gaan samenwerken. Duidelijk dat onze postjesjager zijn functie behoud. Duidelijk dat u geen gezichtsverlies wil lijden op dit forum. ![]() U bent een hypocriet van het laagste niveau. Het Liberaal Appel neemt niet onafhankelijk deel aan de komende verkiezingen, wat verklaart dat Ward Beysen zeker is van minstens één mandaat( zie persmededeling). ![]() |
||
![]() |
![]() |
#27 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Informeer je alvorens onzin te spuien. Lees bijvoorbeeld de nieuwjaarstoespraak eens. vooral dit dan: Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
#29 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Een mandaat dankzij de samenwerking met het Vlaams Blok. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Gingen wij nu geen ongelooflijke onthullingen in de pers lezen, met jouw naam eronder?
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beperk u tot het onderwerp van deze topic. Uw nationale webmaster wordt dement(zie dubbele persmededeling ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe zit het eigenlijk met de geweldige onthullingen in de pers? Of is er eeen probleemke? Is de pers eindelijk achter het gehalte van uw integriteit gekomen en hebben ze de meest verstandige oplossing gekozen: het Verticale Klassement? |
||
![]() |
![]() |
#33 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ondanks de feiten behoud u liever uw lokale functie binnen het Liberaal Appel(hypocritie of dementie) ![]() De partij heeft een probleem met het forum(West-Vlaanderen) ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Ik heb die vraag al beantwoord in een andere topic:
Ik verlaat het Liberaal Appel, wanneer ze in kartel met het Blok naar de komende verkiezingen trekt. Dat gebeurt niet, dus blijf ik. Ik heb er hoegenaamd geen probleem mee dat ze met het Blok een actiecomité tegen het MSR opricht, integendeel! Wat de werking van andere sites van het Liberaal Appel betreft, Peeke, die interesseren mij niet. Ik hou mij enkel met de site van Hoboken bezig. |
![]() |