Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 21 januari 2004, 22:50   #21
johan
Provinciaal Gedeputeerde

johan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar johan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johan

Peter De Ryck,
Ik zie dolgraag een Vlaamse leeuw, maar niet onder uw naam.
U kapt op het VB, op het L.A., twee partijen waar uzelf bij was. U was ook lid van BUB, geloof ik, U heeft er zeker contacten mee gehad.
A.u.b. vervang die leeuw door een andere avatar, voor mijn part een Belze vod.
Of beter nog een windhaan, zoals op elke normale kerktoren.
Want dat bent U een politieke windhaan.
U heeft op dit gebied niets te willen.
Een politieke windhaan, die officieel van twee politieke partijen lid was(programma Liberaal Appel is bijna gelijk aan dat van het Vlaams Blok).
Dan ken ik andere politieke windhanen.
Ik ben nooit lid geweest van de BUB, ondanks het feit dat de Voorzitter mij een provinciale functie aanbood.
Hoe is het mogelijk dat de provinciale voorzitter van BUB U (een gewezen VB-er), een separatist dus, een provinciale functie aanbood ?
Is die man een dwaas of wist hij dat voor U het programma ondergeschikt is aan de functie die op uw naamkaartje prijkt ?
Sticht uw eigen partij en wordt nationaal voorzitter.
johan is offline  
Oud 21 januari 2004, 22:59   #22
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johan
Citaat:

U heeft op dit gebied niets te willen.
Een politieke windhaan, die officieel van twee politieke partijen lid was(programma Liberaal Appel is bijna gelijk aan dat van het Vlaams Blok).
Dan ken ik andere politieke windhanen.
Ik ben nooit lid geweest van de BUB, ondanks het feit dat de Voorzitter mij een provinciale functie aanbood.
Hoe is het mogelijk dat de provinciale voorzitter van BUB U (een gewezen VB-er), een separatist dus, een provinciale functie aanbood ?
Is die man een dwaas of wist hij dat voor U het programma ondergeschikt is aan de functie die op uw naamkaartje prijkt ?
Sticht uw eigen partij en wordt nationaal voorzitter.
U heeft mij niet goed begrepen denk ik.
De nationale Voorzitter(Hans Van De Cauter) bood mij een provinciale functie aan, als coördinator binnen de provincie Antwerpen.
Ik diende volgens de statuten van de BUB enkel verantwoording af te leggen aan de nationale Voorzitter.
De statuten van de BUB zeggen ook dat enkel de Voorzitter een coördinator kan aanstellen(vroeger was dit een uitz. secretaris).
Ik kan dit staven aan de hand van zijn e-mails
Peter De Ryck is offline  
Oud 22 januari 2004, 16:12   #23
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Wake-up call!

Ward gaat niet naar het Blok.
Wij blijven rustig verder werken aan onze partij: het Liberaal Appel.
En ik blijf er lid en lokaal voorzitter.

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 22 januari 2004, 16:15   #24
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Wake-up call!

Jah, en dan is volgens jullie het "cordon" doorbroken... Het is natuurlijk een beproefde tactiek om dochterbedrijven op te richten en die dan een andere naam te geven om toch maar dat "cordon" te doorbreken. Het LA hoort gewoon ook achter dat "cordon".

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline  
Oud 22 januari 2004, 16:17   #25
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Citaat:
Wake-up call!

Jah, en dan is volgens jullie het "cordon" doorbroken... Het is natuurlijk een beproefde tactiek om dochterbedrijven op te richten en die dan een andere naam te geven om toch maar dat "cordon" te doorbreken. Het LA hoort gewoon ook achter dat "cordon".
En toen liep de wekker af...
Wij zijn een ONAFHANKELIJKE partij.
Informeer je alvorens onzin te spuien...

Oud 23 januari 2004, 00:24   #26
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin

U werd maanden geleden door Ward Beysen duidelijk geïnformeerd, betreffende de samenwerking met het Vlaams Blok.
U mocht enkel onder deze voorwaarde lokale Voorzitter worden.
Duidelijk dat beide partijen in de toekomst gaan samenwerken.
Duidelijk dat onze postjesjager zijn functie behoud.
Duidelijk dat u geen gezichtsverlies wil lijden op dit forum.
U bent een hypocriet van het laagste niveau.
Het Liberaal Appel neemt niet onafhankelijk deel aan de komende verkiezingen, wat verklaart dat Ward Beysen zeker is van minstens één mandaat( zie persmededeling).
Peter De Ryck is offline  
Oud 23 januari 2004, 07:03   #27
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

U werd maanden geleden door Ward Beysen duidelijk geïnformeerd, betreffende de samenwerking met het Vlaams Blok.
Het Liberaal Appel neemt niet onafhankelijk deel aan de komende verkiezingen, wat verklaart dat Ward Beysen zeker is van minstens één mandaat( zie persmededeling).
Ook voor jou Peeke,

Informeer je alvorens onzin te spuien.
Lees bijvoorbeeld de nieuwjaarstoespraak eens. vooral dit dan:

Citaat:
De vraag die nu op ieders lippen brandt is: waarheen met het Liberaal Appel?

Dagelijks word ik meermaals met deze vraag geconfronteerd.

Bij de oprichting van het Liberaal Appel heb ik voorgehouden dat de stichting van de partij een engagement inhield voor drie stembusgangen.

Daarbij stelde ik zeer nadrukkelijk voorop dat de gemeenteraadsverkiezingen van 2006 de uiteindelijke doelstelling vormden. Die doelstelling blijft onverkort gehandhaafd.

Om die doelstelling succesvol te kunnen afronden, waarover ik niet de minste twijfel wil laten bestaan, besef ik tenvolle dat het inzonderheid mijn verantwoordelijkheid is het Liberaal Appel over de klip van de verkiezingen van 13 juni te tillen.

Het feit dat het in de modelstaat van Verhofstadt nauwelijks 5 maanden voor de verkiezingen, slechts deze week duidelijk is geworden op welke wijze de verkiezingen zullen worden georganiseerd, heeft het voor een nieuwe partij als het Liberaal Appel niet makkelijk zich voor te bereiden op de verkiezingen.

Vandaar dat ik u, tot mijn spijt, vandaag niet in detail kan mededelen hoe het Liberaal Appel zich zal aandienen bij de kiezer.

Eén ding en naar mijn gevoelen het belangrijkste kan ik u wel melden: ook in 2004 zal de kiezer zijn of haar stem kunnen uitbrengen op het Liberaal Appel. Wij verzekeren u dat een stem voor het Liberaal Appel op 13 juni geen verloren stem kan zijn. We zijn er immers van overtuigd dat we ditmaal een mandaat in de wacht zullen slepen – uw liberale stem zal dus niet verloren zijn!

Laat ons met dit hoopgevend vooruitzicht het glas heffen op een succesvol 2004!

Oud 23 januari 2004, 07:36   #28
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar

Echte Vlaming Beysen ? [size=6] Grapjas ![/size]
Ward Beysen heeft twee nationaliteiten(mandaat-portefeuille).
en gij hebt niets... minder dan 5%
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 23 januari 2004, 12:31   #29
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ook voor jou Peeke,

Informeer je alvorens onzin te spuien.
Lees bijvoorbeeld de nieuwjaarstoespraak eens. vooral dit dan:

Citaat:
De vraag die nu op ieders lippen brandt is: waarheen met het Liberaal Appel?

Dagelijks word ik meermaals met deze vraag geconfronteerd.

Bij de oprichting van het Liberaal Appel heb ik voorgehouden dat de stichting van de partij een engagement inhield voor drie stembusgangen.

Daarbij stelde ik zeer nadrukkelijk voorop dat de gemeenteraadsverkiezingen van 2006 de uiteindelijke doelstelling vormden. Die doelstelling blijft onverkort gehandhaafd.

Om die doelstelling succesvol te kunnen afronden, waarover ik niet de minste twijfel wil laten bestaan, besef ik tenvolle dat het inzonderheid mijn verantwoordelijkheid is het Liberaal Appel over de klip van de verkiezingen van 13 juni te tillen.

Het feit dat het in de modelstaat van Verhofstadt nauwelijks 5 maanden voor de verkiezingen, slechts deze week duidelijk is geworden op welke wijze de verkiezingen zullen worden georganiseerd, heeft het voor een nieuwe partij als het Liberaal Appel niet makkelijk zich voor te bereiden op de verkiezingen.

Vandaar dat ik u, tot mijn spijt, vandaag niet in detail kan mededelen hoe het Liberaal Appel zich zal aandienen bij de kiezer.

Eén ding en naar mijn gevoelen het belangrijkste kan ik u wel melden: ook in 2004 zal de kiezer zijn of haar stem kunnen uitbrengen op het Liberaal Appel. Wij verzekeren u dat een stem voor het Liberaal Appel op 13 juni geen verloren stem kan zijn. We zijn er immers van overtuigd dat we ditmaal een mandaat in de wacht zullen slepen – uw liberale stem zal dus niet verloren zijn!

Laat ons met dit hoopgevend vooruitzicht het glas heffen op een succesvol 2004!
Wéér een ''objectieve persmededeling'' op de nationale website van een politieke partij die uitsluitend binnen de provincie Antwerpen actief is.
Een mandaat dankzij de samenwerking met het Vlaams Blok.
Peter De Ryck is offline  
Oud 23 januari 2004, 12:34   #30
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Gingen wij nu geen ongelooflijke onthullingen in de pers lezen, met jouw naam eronder?

Oud 23 januari 2004, 14:22   #31
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Citaat:
Gingen wij nu geen ongelooflijke onthullingen in de pers lezen, met jouw naam eronder?
U moet niet van onderwerp veranderen.
Beperk u tot het onderwerp van deze topic.
Uw nationale webmaster wordt dement(zie dubbele persmededeling http://www.liberaalappel.org )
Peter De Ryck is offline  
Oud 23 januari 2004, 14:33   #32
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
Uw nationale webmaster wordt dement(zie dubbele persmededeling http://www.liberaalappel.org )
Heel erg on topic, noem ik dit...
Hoe zit het eigenlijk met de geweldige onthullingen in de pers?
Of is er eeen probleemke? Is de pers eindelijk achter het gehalte van uw integriteit gekomen en hebben ze de meest verstandige oplossing gekozen: het Verticale Klassement?

Oud 23 januari 2004, 14:48   #33
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Heel erg on topic, noem ik dit...
Hoe zit het eigenlijk met de geweldige onthullingen in de pers?
Of is er eeen probleemke? Is de pers eindelijk achter het gehalte van uw integriteit gekomen en hebben ze de meest verstandige oplossing gekozen: het Verticale Klassement?
U heeft op dit forum een verklaring afgelegt, nl.dat u het Liberaal Appel verlaat, wanneer de partij samenwerkt met het Vlaams Blok.
Ondanks de feiten behoud u liever uw lokale functie binnen het Liberaal Appel(hypocritie of dementie)
De partij heeft een probleem met het forum(West-Vlaanderen)
Peter De Ryck is offline  
Oud 23 januari 2004, 14:54   #34
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Ik heb die vraag al beantwoord in een andere topic:

Ik verlaat het Liberaal Appel, wanneer ze in kartel met het Blok naar de komende verkiezingen trekt.
Dat gebeurt niet, dus blijf ik.
Ik heb er hoegenaamd geen probleem mee dat ze met het Blok een actiecomité tegen het MSR opricht, integendeel!

Wat de werking van andere sites van het Liberaal Appel betreft, Peeke, die interesseren mij niet. Ik hou mij enkel met de site van Hoboken bezig.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be