Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 november 2007, 18:52   #16141
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
The Microchip population
kijken...

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 18:53   #16142
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Rockefeller Admitted Elite Goal Of Microchipped Population
kijken..

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 6 november 2007 om 18:53.
Oud 6 november 2007, 19:01   #16143
Pindar
Banneling

Standaard

well well well...

Ik heb hem al eens genoemd hier, de 'staged alien invasion"

Citaat:
Goverment Plans to stage alien invasion MUST SEE
video

(ik raad aan hem te downloaden, andere video's hierover zijn al 'verdwenen')

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 6 november 2007 om 19:02.
Oud 6 november 2007, 19:16   #16144
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
volgens mij heb ik hem hier wel eens eerder geplaatst, maar ja..

http://www.deprogram.us/enter.php

Pin d'Ar
deprogramming en eindigen met god? raar geurtje aan de de in programming hier.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 22:24   #16145
koewachtenaar
Provinciaal Gedeputeerde

koewachtenaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Prachtig. Je volhard dus, tegen beter weten in, in je leugenachtige geroddel.

Denk nu eens na :
Je overtuigt niemand met die posts aangezien zelf Exodus ze niet steunt en die is toch al vrij flexibel daarin, nietwaar?
Wat is dan het nut?

Je zou het vast ook enorm apprecieren moest een buurman in real life een lastercampagne tegen jou beginnen en posters ophangen waarin hij schrijft dat jij een pedofiel, satanist en gestoorde koffieboon bent?

Moest je niet schuilen in anoniemiteit, beste Pinda, had je quasi zeker al een rechtszaak aan je broek voor laster en eerroof.
Terecht overigens.
En als je dat wil labelen als een aanval van de NWO op jouw vrijheid van meningsuiting, doe je dat maar. De meeste mensen weten wel beter.
Zonder het hele NWO gevoel uit doeken te gaan geeft pin'dar in de vorige posts anders aan dat onze vrijheden dramatisch beperkt worden.
Hoe werd u geboren?Met of zonder vingerafdruk?Zijn wij op de wereld gekomen om alleen te werken, belasting te betalen en voor papiergeld te leven?Dit zijn de vragen die ik nu onderzoek.U kan ze ontkennen maar we weten allemaal dat dit niet klopt.
koewachtenaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 23:10   #16146
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koewachtenaar Bekijk bericht
Zonder het hele NWO gevoel uit doeken te gaan geeft pin'dar in de vorige posts anders aan dat onze vrijheden dramatisch beperkt worden.
Hoe werd u geboren?Met of zonder vingerafdruk?Zijn wij op de wereld gekomen om alleen te werken, belasting te betalen en voor papiergeld te leven?Dit zijn de vragen die ik nu onderzoek.U kan ze ontkennen maar we weten allemaal dat dit niet klopt.
thanks!

Pin d'Ar
Oud 6 november 2007, 23:11   #16147
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet alle posts van Pindar zijn slecht maar de meeste wel.
Als Pindar zichzelf als 'redder des vaderlands' gaat voorstellen en waarschuwt voor een naderende dreiging, dan verwachten 'we' wel dat hij dat toch een beetje toelicht, en dat hij zijn visie staaft met onderbouwde argumenten.

En wat krijg je dan geserveerd?
Een lawine van halfgebakken lucht, roddels, verdachtmakingen van het laagste allooi en complete leugens en met af en toe een verdwaald nieuwsfeitje ertussen.

Overigens wat betreft die vrijheden moet je eens een beetje nadenken.
Minder dan honderd jaar geleden stierven honderdduizenden engelse, franse, belgische en duitse jongens in de loopgraven in West Vlaanderen en Noord Frankrijk. Op bevel van machtswellustige politici en tirannieke generaals die zelf veilig met pionnen schoven.
Dát was een dieptepunt van 'beperking van vrijheden', samen met dat ander dieptepunt 30 jaar later in de doodskampen van Duitsland en Polen.

Sindsdien hebben we een ongekende opgang gekend van kennis, vrijheid en rijkdom.
Ik ben als persoon beter geschoold, vrijer, en rijker dan mijn grootouders en ouders ooit waren.
Het juk van de klassenmaatschappij en kerk zijn eindelijk afgeworpen (sinds de laatste 40 jaar) en man en vrouw zijn zelfstandiger, assertiever, meer bewust en geëmancipeerder dan ooit.

Dat zijn feiten die onwrikbaar vaststaan.

Natuurlijk blijven de zaken evolueren , de wereld globaliseert stilaan en wordt uniformer, o.m. door de nieuwe media.
Deze evolutie is onomkeerbaar en je kan erin meegaan, kritisch maar met een positieve ingesteldheid.
Of je kan paranoide langs de zijlijn staan krijsen dat we onze ondergang tegemoet gaan en inzoomen op elke onvolkomenheid van deze evolutie.
De conspiracy theorists (met pindar als extreem geval) behoren tot deze laatste categorie.

Denk je dat die houding (van de Conspiracy Theorists dus) zoden aan de dijk zet?
Wat denk je dat je kan verwachten als je je afkeert van alle rede en redelijkheid en een obscurantistische pad opgaat?
Wil je echt in de anarchie leven die 'denker' en ideoloog Pindar hier,tussen de regels door, bepleit?

Laatst gewijzigd door parcifal : 6 november 2007 om 23:15.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 23:20   #16148
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Als Pindar zichzelf als 'redder des vaderlands' gaat voorstellen en waarschuwt voor een naderende dreiging, dan verwachten 'we' wel dat hij dat toch een beetje toelicht, en dat hij zijn visie staaft met onderbouwde argumenten
Heb ik gedaan, maar daar ben ik maar mee gestopt daar er 'raar' mee
omgegaan werd, o.m. door U!

Citaat:
Een lawine van halfgebakken lucht, roddels, verdachtmakingen van het laagste allooi en complete leugens en met af en toe een verdwaald nieuwsfeitje ertussen.
Dat is slechts en niet meer dan dat, jouw visie. Als je een beeeetje kan lezen
weet je dondersgoed dat er mensen zijn hier die het ook anders zien dan U.

Citaat:
Minder dan honderd jaar geleden stierven honderdduizenden engelse, franse, belgische en duitse jongens in de loopgraven in West Vlaanderen en Noord Frankrijk. Op bevel van machtswellustige politici en tirannieke generaals die zelf veilig met pionnen schoven.
Dát was een dieptepunt van 'beperking van vrijheden', samen met dat ander dieptepunt 30 jaar later in de doodskampen van Duitsland en Polen.
Inderdaad Parcifal, hir geldt weer je projectie: ga eens nadenken!
Citaat:
Sindsdien hebben we een ongekende opgang gekend van kennis, vrijheid en rijkdom.
Ik ben als persoon beter geschoold, vrijer, en rijker dan mijn grootouders en ouders ooit waren.
Het juk van de klassenmaatschappij en kerk zijn eindelijk afgeworpen (sinds de laatste 40 jaar) en man en vrouw zijn zelfstandiger, assertiever, meer bewust en geëmancipeerder dan ooit.
Niemand is een betere slaaf dan hij die denkt dat hij vrij is!
Citaat:
ja hoor, keep on dreaming

Citaat:
Natuurlijk blijven de zaken evolueren , de wereld globaliseert stilaan en wordt uniformer, o.m. door de nieuwe media.
Deze evolutie is onomkeerbaar en je kan erin meegaan, kritisch maar met een positieve ingesteldheid.
Of je kan paranoide langs de zijlijn staan krijsen dat we onze ondergang tegemoet gaan en inzoomen op elke onvolkomenheid van deze evolutie.
De conspiracy theorists (met pindar als extreem geval) behoren tot deze laatste categorie.
Zoals ik al eens eerder heb gezegd, het Tavistock instituut heeft je aardig te pakken! Aan bovenstaande zie ik dat jouw gedachte niet jouw gedachte zijn! Ik vermoed dat meerdere met mij dit zullen beamen.

Citaat:
Denk je dat die houding (van de Conspiracy Theorists dus) zoden aan de dijk zet?
Wat denk je dat je kan verwachten als je je afkeert van alle rede en redelijkheid en een obscurantistische pad opgaat?
dat zou JIJ moeten weten!

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 6 november 2007 om 23:22.
Oud 6 november 2007, 23:22   #16149
koewachtenaar
Provinciaal Gedeputeerde

koewachtenaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als Pindar zichzelf als 'redder des vaderlands' gaat voorstellen en waarschuwt voor een naderende dreiging, dan verwachten 'we' wel dat hij dat toch een beetje toelicht, en dat hij zijn visie staaft met onderbouwde argumenten.

Ach kijk ik ben bvb vlaams-nationalist en heb een partijkaart van het VB.Ik ben die hele 9/11 gaan bekijken en kwan tot de vaststelling dat er iets niet klopt.Ik zocht verder en kwam de beperkingen van onze vrijheid tegen.Ik als Vb'er ga er vanuit dat niet iedereen het even goed voorheeft met de mensheid.Maar ik kom nu andere zaken tegen.Ik als VB'er ga door als vlaams -nationalist maar begin de situatie nu anders te bekijken ,er klopt iets niet en we weten het allemaal.Stel uzelf de vraag, maakt geld gelukkig?Ja ,je hebt het nodig om in deze wereld te leven ,maar maakt het echt gelukkig?
U kenne het antwoord!Ik zeg U zoek en ZIE en u zal ondervinden dat zaken niet kloppen en ik ben pas op zoektocht gegaan.Mijn beste vriend , zoek op en open gewoon je geweten en je zal de verschillen zien.
koewachtenaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 23:35   #16150
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:

Wil je echt in de anarchie leven die 'denker' en ideoloog Pindar hier,tussen de regels door, bepleit?
Nooit is de mensheid op hedendaagse schaal en steeds meer onvrij geweest.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2007, 00:08   #16151
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik als VB'er ga door als vlaams -nationalist maar begin de situatie nu anders te bekijken ,er klopt iets niet en we weten het allemaal.Stel uzelf de vraag, maakt geld gelukkig?Ja ,je hebt het nodig om in deze wereld te leven ,maar maakt het echt gelukkig?
U kenne het antwoord!Ik zeg U zoek en ZIE en u zal ondervinden dat zaken niet kloppen en ik ben pas op zoektocht gegaan.Mijn beste vriend , zoek op en open gewoon je geweten en je zal de verschillen zien.
Het antwoord ligt alleszins niet in allerlei complottheoriën vervat.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2007, 00:18   #16152
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Meen je dat koewachtenaar?
Dan vind ik dat wel heel eerlijk dat hier zo te zeggen
Merci cool!
Het obscurantisme van de leiders van deze wereld is bij de beesten af...
duizenden straatkinderen en wezen verdwijnen in de VS. Hier zijn het weer illegalen die naar de Ardennen op reis gaan voor nooit meer terug te komen.
Geen Haan die ernaar kraait...lijkt het wel.
Dertig doden in het dosier van Dutroux de laatste 10 jaar...
Shock doctrine
Iedereen weet het, een publiek geheim noemt men dat sssssssst
Een diktatuur kenmerkt zich door onschuldigen op een onrechtvaardige manier te doen verdwijnen en de klootzakken mee op te nemen in hun kringen. Deze terreur houd de mensen in het gelid.
Obscurantisme is des duivels Tavistock, hypnose...massa hypnose.
Gewone mensen zoals hier op dit forum zijn geen duivels.
Beetje voorzichtig graag met elkaar...
Iedereen is kwetsbaar Parcifal.
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2007, 09:13   #16153
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De relatieve vrede die wij hier in Europa hebben is alleen maar te danken aan het feit dat ze hun doelen na WOII kunnen bewerkstelligen hebben. Ze hebben eerst 2 wereldoorlogen moeten aanstoken en in stand houden vooraleer ze tot hun gewenste supranationale organisatie zouden komen. En je kijkt ook serieus met een westerse bril want elders in de wereld waar de NWO komt rommelen is het zo goed niet. Daar waar ze nog veel werk te doen hebben is het nog alle dagen kommer en kwel zoals Iraq. Wij hebben de shit al gehad en het gevoel van vrede is een vals gevoel van vrijheid en onze vrijheid dat we denken te bezitten deels een illusie.

Het is omdat we al zo ver erin verwikkeld zitten dat we het soms niet beseffen. De plannen van diegene van de NWO zijn duidelijk dat het volk als gecontroleerde slaaf gaat gebruikt worden. En ik zeg dan niet aan handboei en ketting. De mensen onder een volledig gerealiseerde NWO zullen ook nog "vrijheden" binnen opstelde grenzen. Brood en spelen voor het volk, maar elk facet van de maatschappij en het leven zal gecontroleerd worden. Eugenics zullen doorgedrukt worden want dit is een van hun stokpaardjes. Vergeet het maar om een kind te krijgen als je familie een ergens een ziekte is of je familie een geschiedenis heeft van dissidenten tegenover het systeem.
Oud 7 november 2007, 10:59   #16154
Günter Grass
Vreemdeling

Günter Grass's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
nou nou nou.........

Da's dan jammer, meer niet. Ik blijf bij wat ik zeg
Dus je blijft beweren dat Ratzinger gifgas aan de nazi's leverde??
Bizar hoor P. En het ontneemt je AL je geloofwaardigheid.

Laatst gewijzigd door Günter Grass : 7 november 2007 om 11:10.
Günter Grass is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2007, 11:09   #16155
Günter Grass
Vreemdeling

Standaard

Citaat:

Dat klopt niet helemaal hoor. Er is evenzeer een elite als vroeger. Kijk maar eens naar België bijvoorbeeld. De Habsburgers zijn ingetrouwd in ons koningshuis, daar ligt de echte macht, bij de man van Astrid (niet zozeer bij Albert). Zij begeven zich niet in de schijnwerpers, maar ga maar eens na hoe machtig ze zijn (ondanks Napoleon en de WO I). Ik had het er vorige week nog over met een professor Internationale Geschiedenis, spijtiggenoeg zijn de kwalitatieve boeken die over hen geschreven zijn in het Duits. Het is nog steeds dezelfde adellijke kliek die mekaars belangen beschermt zoals duizend jaar geleden (uiteraard met enkele nieuwe 'huizen'). Zij zijn dan ook altijd betrokken bij de overkoepelende organen en lobbyën voor bijvoorbeeld een sterkere en hechtere EU, de Europese Grondwet...

Laatst gewijzigd door Günter Grass : 7 november 2007 om 11:30.
Oud 7 november 2007, 11:21   #16156
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Exodus Interessante discussie
Er is ook zoiets als na de crisisjaren hebben ze gemerkt dat ze meer verdienen aan een gebied waar het relatief stabiel is. Er gaan ook veel dingen mis dan voor hun in de crisis. De voordelen van een consumentenleger....
Wij zijn een consumenten leger. Dat brengt hun op. Ze worden daar ook beter van. Van de vrede dus.

Als we stoppen met consumeren krijgen we dan straf met oorlog?
Waarom is er hier vrede en een beetje verdeling van de welvaart?
Hebben we dat aan onszelf te danken?
De mensen met de wapens kunnen van de ene op de andere dag over ons lot beslissen? Of zijn we daar voorbij?Hebben we dat in de hand?

Is het een systeem zonder centraal gezag?
Komt het door de regels van het systeem?
Of zit er een doelbewuste strategie achter vanuit een centraal beheer?
Tavistoch en Freud en co?
of allebei?
Of moeten we het nog verder zoeken zoals David Icke?

Ik dacht vandaag nog aan Dutroux die ook een klein Hitlertje was, in de zin van een Marionet die akties uitvoert voor de werkelijke daders achter de schermen. Rechters hooggeplaatse legerleiding edm. want die zijn het, dat weten we nu, ook achter de schermen.
Hoe ze gedacht hebben die kelder te maken en daar meisjes uit Belgie in op te sluiten getuigt toch van een zekere naiviteit. Te denken dat dat niet uit komt... Door het te ontsluieren verplaatst het zich natuurlijk.
Dat weet ik maar toch. Hoe naif eigenlijk. Een slimme mens zou het anders doen... Dus zo slim zijn ze niet wel ziek.

Wie weet er meer van 'ontvoeringen naar de ardennen' geruchten?
Le telefone arabe...Hallo hallo?
Oud 7 november 2007, 11:35   #16157
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Ik geloof niet meer zo in het gebruik van Zyklon (een poeder) als gifgas zoek maar bij youtube en andere bronnen. De chemische eigenschappen kloppen niet met het beweerde;
Er waren ontzettend veel kleren omdat de mensen ook in streepjespakken leefden... die conserveerden ze er ook mee; bv
Een rumeur is rap verspreid met een vergissing aan het begin, met het vinden van een stapel van die potten met 'gif' erop. Fotootje en hup in de krant.
UItlaatgassen van een verbrandingsmotor zijn veel efficienter.
Ooit al es bij stil gestaan dat botten van mensen niet verbranden?
In een crematorium hebben ze een machine om de botten te verbreizelen.
zoek maar es.
Oud 7 november 2007, 11:49   #16158
Günter Grass
Vreemdeling

Standaard

In De Standaard staat vandaag een interessant artikel over de opwarming van de aarde. Johan Albrecht, econoom en hoogleraar aan de Universiteit Gent schreef het boek Klimaatrelativisme, waarin hij aantoont dat het IPCC uitgaat van onrealistische worst-case scenario's met een veel te snelle bevolkingsgroei en waarbij geen rekening gehouden wordt met de nakende olieschaarste.
Oud 7 november 2007, 11:56   #16159
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Günter Grass Bekijk bericht
In De Standaard staat vandaag een interessant artikel over de opwarming van de aarde. Johan Albrecht, econoom en hoogleraar aan de Universiteit Gent schreef het boek Klimaatrelativisme, waarin hij aantoont dat het IPCC uitgaat van onrealistische worst-case scenario's met een veel te snelle bevolkingsgroei en waarbij geen rekening gehouden wordt met de nakende olieschaarste.

je vergeet de stijging in gebruik van steenkool?

Anyway, kan je het hele artikel eens posten in de klimaatforum?
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2007, 11:57   #16160
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Ik kwam toevallig in deze draad terecht en als er één ding is dat ik hieruit kan besluiten, dan is het wel dat lachen gezond is
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be