![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Moslims hebben in vele landen een numerieke sterkte waar geen noemenswaardige problemen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ALs dat zo is hebt gij nog geen enkel argument gegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Noem dan eens zo'n land met veel moslims en geen noemenswaardige problemen.
![]() |
#44 |
|
![]() Die bijbel moet ik evenmin en sowieso niets van religies, maar daar staat geen opdracht in om de wereld/het mensdom (eventueel bloedig) te onderwerpen.
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Dan kan u misschien dit eens op zoeken in het oude testament (Numeri 31:17-18)
Laatst gewijzigd door santos : 8 november 2007 om 16:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dan zou ik eventjes statistieken moeten ophoesten omdat u er eigenlijk zelf geen bewijs over heeft. Noem mij eens een land waar de katholieken en/of protestanten de numerieke meerderheid hebben zonder noemenswaardige problemen ![]() Laatst gewijzigd door santos : 8 november 2007 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Dit heeft ongetwijfeld te maken met de aanwezigheid van een groot aantal niet-godsdienstigen èn de scheiding van kerk en staat.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 8 november 2007 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ze vinden abortus, anti-conceptiva en homosexueel gedrag ok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel4.html
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 8 november 2007 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En al die afgescheurde geloofsovertuigingen in de USA, die maken het leven zuur voor duizende mensen. En toch maar blijven volhouden dat het enkel de islam is. In turkije is de staat en kerk ook gescheiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dat is zo in een deel landen maar er zijn er ook waar nog altijd miserie is, of is israel ineens het meest tolerante land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...rkije&where=nl Weet je nog een land te verzinnen?
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
U zoekt op christenen en turkije niet moslim is niet per definitie christenen. De niet moslims die ik ken in turkije hebben het daar niet moeilijker als hier. En als u die logica doortrekt kan ik zeggen dat moslims het moeilijk hebben in west-europese landen. En ja ik kan er nog geven maar dan zal u waarschijnlijk nog wel een inhoudsloze link posten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben tegen alle godsdiensten, maar mijn weerzin kent gradaties; islam is de ergste. http://www.kerken.com/afdelingen/art...hp?NewsId=1095 http://www.telegraaf.nl/buitenland/2...op_Europa.html http://www.islaam.nu/moskee/
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Sorry ome Willem, ik weet een moslimland, waar geen problemen zijn, waar het leven één feest is: UTOPIA!!
(of bestaat dat dan toch niet echt?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik zou nog een stap verder gaan en consulenten op pad sturen om "artistieke neigingen" aan te praten aan illegalen die er helemaal geen hebben, ze MOETEN die in feite hebben, alleen zijn ze door onze onderdrukking zooo geremd geraakt dat ze die niet kunnen uiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik zie die zich nog bekeren tot de Islam... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Ik ben niet gelovig, en vind toch dat er te veel abortus gepleegd word, te weinig kinderen gemaakt (door blanken), en dat er veel te veel homos rondlopen...Waarom er altijd meneer pastoor, of den imam er bij slepen ? Moet men één van deze belachelijk-triestige religies aanhangen om enkele van hun waarden te delen? Of zegt men beter dat er zélfs in die verschrikkellijke godsdiensten hier en daar nog wel wat goeds verstopt zit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dan moet je mij toch s uitleggen waarom ze allemaal naar hier willen komen. Uit masochisme om in een racistische hel te leven? De moslims hebben het hier bijlange niet moeilijk, ze worden gepamperd en zelfs positief gediscrimineerd!!! Daar gaat deze draad over, Anciaux wil met ons geld een "aanspreekpunt voor Islamitiische cultuur" oprichten, wat een dwaasheid, terwijl het bijv. in Saoudi Arabië verboden is om in het openbaar een christelijk simbool te tonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Ik vind dat de EU het onthaal voor moslims alhier spiegelbeeldmatig zou mogen afstemmen op de behandeling die in de diverse thuislanden aan (anders)Denkenden ten deel valt, met complementair dhimmischap etc.; wel uiteraard vasthoudend aan ons hoger beschavingspeil, dus zonder lijf/dood-strafferij en overige zulke barbaarse ongein. Voor wat hoort wat, boontje komt om zijn loontje, of met een politiek-correct woord: reciprociteit.