![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Chavez heeft natuurlijk wel gelijk, en dat de Spaanse koning de verdediging van een fascist opneemt zal ook wel niemand verbazen
![]() Als dat nu al een reden is om een CIA coup te steunen, zielig. Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 11 november 2007 om 16:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Chavez's gedrag was bewonderenswaardig? Waarom is Aznar een fascist? Ik steun geen CIA-coup maar ben wel voor het verdelgen van ongedierte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
![]() Heb ik dat gezegd? Hij had niet moeten zeggen dat een fascist geen mens is maar voor de rest...
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() Totalitaire leiders vind ik ongedierte dat moet verdelgd worden. Voor zover ik weet, is het VB niet voor het sluiten van oppositie-media noch zijn ze van plan zichzelf voor het leven te benoemen moesten ze ooit aan de macht raken. Verder heb ik FDW nooit dictator Castro als zijn groot voorbeeld naar voren horen brengen. Chavez is gewoon een stukske ordinair krapuul die beter op zijn plaats in de legerbarakken was gebleven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 11 november 2007 om 16:37. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Ook Lenin en vriendjes, (net als later Castro en vriendjes) hebben duizenden opposanten (vaak zelfs voormalige medestanders) omgebracht. De machtsgreep van de communisten was een bloedbad vanaf het eerste uur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Blijft leuk, de linkse politiek en de democratie nemen enorme stappen vooruit in Zuid Amerika, en dat frustreert natuurlijk de extreem rechtsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#72 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Chipie, zoals de roden u altijd aan het lachten brengen moet gij wel dankbaar zijn dat die u zo'n gelukkig leven bezorgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() Reageer eens op zijn copypaste ipv op zijn smiley. Misschien zal hij dan al iets minder reden hebben om met die roden te lachen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik begin zowaar ook een lachstuip te krijgen van het tot een kunst verheven simplisme van de rode broeders!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 14 november 2007 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Tja, die broeden heel wat af/uit.
![]() |
#77 |
|
![]() @Nierika: Het waren er geen 80000 en waren van de midden- of hogere klasse, extreem-rechts zou ik dat noemen maar links of neutraal toch ook niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() DS schrijft gewoon af. De voorbereidingen van een 2de coup tegen Chavez (of alleszins toch het aanwakkeren van de hetse (vanuit de Iran contragate hoeken enzo zeker, las al van Colombiaanse paramilitairen die aan de grensstreek actief zijn)) zijn begonnen en dat merkt ge ook i/d pers (ook dus de vermeende 'degelijke' in ons land.)
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 18 november 2007 om 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Zou Chavez bereid zijn om mee te werken aan een oplossing voor de globale opwarming en dus maw mee een alternatief te helpen zoeken voor fossiele brandstoffen? Of is zijn zitje bij de OPEC hem te dierbaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Niet overhaasten; ik denk dat hij hoe dan ook eerst zijn 3e-wereldland wil opwaarderen en dat kost, linksom of rechtsom, iets meer tijd dan die paar dagen dat hij aan slag is.