Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 januari 2004, 21:24   #1
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

''De spelletjes die paars(-groen) vandaag spelen zijn een bedreiging voor de Antwerpse en Vlaamse economische ontwikkeling.” Dat zegt de N-VA-Antwerpen over de ontwikkelingen in het dossier van de luchthaven Deurne.
''De Vlaamse regering is erin geslaagd door de aanhoudende onduidelijkheid het dossier van de luchthaven van Deurne volledig te verzieken”, zeggen voorzitter Koen Kennis, gemeenteraadslid Luk Lemmens en nationale ondervoorzitter Bart De Wever.
Voor de N-VA moet de Vlaamse overheid zorgen voor de infrastructuur.
De uitbating kan gebeuren via een publiek-private samenwerking. De N-VA vraagt zich af of de meerderheid (inbegrepen de VLD) nog wel een luchthaven in Vlaanderen wil.
Terwijl plannen worden gesmeed om de doodsteek te geven aan Zaventem, wordt de sluipmoord op de luchthaven van Deurne verder voltrokken.
Peter De Ryck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2004, 23:37   #2
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
''De spelletjes die paars(-groen) vandaag spelen zijn een bedreiging voor de Antwerpse en Vlaamse economische ontwikkeling.” Dat zegt de N-VA-Antwerpen over de ontwikkelingen in het dossier van de luchthaven Deurne.
''De Vlaamse regering is erin geslaagd door de aanhoudende onduidelijkheid het dossier van de luchthaven van Deurne volledig te verzieken”, zeggen voorzitter Koen Kennis, gemeenteraadslid Luk Lemmens en nationale ondervoorzitter Bart De Wever.
Voor de N-VA moet de Vlaamse overheid zorgen voor de infrastructuur.
De uitbating kan gebeuren via een publiek-private samenwerking. De N-VA vraagt zich af of de meerderheid (inbegrepen de VLD) nog wel een luchthaven in Vlaanderen wil.
Terwijl plannen worden gesmeed om de doodsteek te geven aan Zaventem, wordt de sluipmoord op de luchthaven van Deurne verder voltrokken.

Slijmbal!
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2004, 00:29   #3
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Het hoofdkwartier van de Kamer van Koophandel werd donderdagmiddag belegerd door een vijftigtal werknemers van de luchthaven van Deurne. Ze jouwden er SP.A-voorzitter Steve Stevaert uit en overhandigden hem een petitie uit naam van 2.750 voorstanders. Zijn comentaar hierop:"Ik wil me niet laten verleiden tot een verklaring, omdat je dan begint aan een debat zonder einde."
Oud 24 januari 2004, 00:40   #4
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Het hoofdkwartier van de Kamer van Koophandel werd donderdagmiddag belegerd door een vijftigtal werknemers van de luchthaven van Deurne. Ze jouwden er SP.A-voorzitter Steve Stevaert uit en overhandigden hem een petitie uit naam van 2.750 voorstanders. Zijn comentaar hierop:"Ik wil me niet laten verleiden tot een verklaring, omdat je dan begint aan een debat zonder einde."
Een debat is ook niet nodig.
Hij weet perfect wat goed is voor de mensen. 8)
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2004, 00:47   #5
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Citaat:
Steve is "God", en aan het woord van God mag niet getwijfeld worden.
Oud 24 januari 2004, 15:37   #6
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Citaat:
de mensen moeten naar de politici luisteren

nog nooit gehoord van het signaal van de burger

op 13 juni 2004 weer terug en dan maar zuur rondlopen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be