![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom de islam wel degelijk het probleem is. http://www.motionbox.com/video/player/1c9dddb01c1de492?#1 Islam = subjugate (discriminate) the infidels "De mate waarin de islam zijn vijandschap jegens ongelovigen en zijn aanspraken op de politieke macht ernstig neemt, is ruwweg evenredig met de betrekkelijke sterkte van de moslimgemeenschap in een gegeven regio. Moslims die in de minderheid zijn, hebben de mond vol van "multikulturalisme", "verdraagzaamheid", de "rechten van de minderheden". Het ware gelaat van de islam krijgt men echter pas te zien zodra de moslimgemeenschap in de meerderheid is. Er bestaat geen enkele land met een moslimmeerderheid waar volledige gelijkheid der burgers ongeacht hun religie heerst." Koenraad Elst http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html Taslima Nasrin 'liberal' Muslims are not following Islam honestly. Fundamentalists are. They're following the "word of God," and the orders of Prophet Muhammad exactly. So it's not true that Islam is good for humanity. It's not at all good. Islam completely denies human rights and treats women very badly.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 11 november 2007 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
In mijn geval toen ik puber was (dat was juist toen amerika en de UN iraq hebben binnen gevallen, remember 33 landen tov iraq, wat was dat geweldig om iraq niet als een held te markeren) ,waren we geobsedeerd van wat er "ginder" afspeelde, we keken naar de media, we spraken over de politiek, we creerden een sfeer (onder ons) van broederschap enz, en alles dankzij de "super" game die we live kunnen bekijken op het nieuws en dan nog gratis ook ! Nu ja, bij de buren zal dat wel hetzelfde zijn maar dan wel met de sympathie voor de US ! Het raarste is, niemand van ons noch wij noch de buren hebben daar iets mee te maken, en toch doen we mee aan het spelletje waar niemand profijt aan heeft ! Zie rudy, wij hebben zelf een monster gemaakt (de media) die vroeg of laat ons zal opslokken, vroeger gebruikten we de media voor het "nieuws" ,vandaag is de media groter geworden en ook het terrein (zie internet, cofee-shops, mobielphone etz) ! Maw, graaf niet verder dan je neus lang is, eet en drink en stel geen vragen voor de rest ben je een brave burger !
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
NB. het woordje racist uit uw mond betekent voor mij niets.
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Taslima Nasrin 'liberal' Muslims are not following Islam honestly. Fundamentalists are. They're following the "word of God," and the orders of Prophet Muhammad exactly. So it's not true that Islam is good for humanity. It's not at all good. Islam completely denies human rights and treats women very badly.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 11 november 2007 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Kortom, hoe gaat het met de trauma, is er beterslag of nog niet ? ![]()
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
![]() Ik had het niet over u maar over islampromotors.
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vind het afschuwelijk dat zoiets gebeurt. Niet om de reden die Tom Naegels opgeeft ("racisme"). Wel omdat het: 1. om gericht geweld tegen individuen gaat, en 2. uitgerekend Marokkanen treft die op een uiterst constructieve manier (als zelfstandige!) een leven proberen op te bouwen. Naegels' conclusie hierboven is imho min of meer juist. We hebben inderdaad al zoveel onzin, eenzijdige schuldinductie en leugens gehoord onder de noemer "racisme", dat we er niet meer in geloven. Het is de zware tol die de maatschappij (en de Vlaamse Marokkanen!) betalen voor de decennialange hetze tegen Jan met de pet. Dit is zeer erg. De banalisering van het racisme die links met de steun van het CGKR gerealiseerd heeft, is nochtans door duizenden mensen voorspeld. Ze hebben er niet willen mee stoppen, en nu het zo ver is, wassen de banaliseurs de handen in onschuld. Dat is pas echt verbijsterend. Laatst gewijzigd door Kortaf : 11 november 2007 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() @smiley: Het katholicisme was ook ooit politiek. Elk Boek kan politiek opgevat worden, als je het letterlijk wil laten naleven door heel de samenleving maar dat passeert wel, lijkt mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het feit dat u ontkent er één te zijn, voor mij ook niet.
Laatst gewijzigd door Abdelkader : 11 november 2007 om 19:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tom Naegels is gewoon op zijn teentjes getrapt omdat de linkse media voor één keer een autochtoonse misdaad niet buiten proporties opkloppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Het is duidelijk u weinig afweet, van wat autochtone scholieren zoal overkomen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() mischien zo een puber die alle dagen gepest word door moslim-jongeren. Al eens over nagedacht? Nee hé?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Racisme schokt ook niet meer sinds Pim Fortuyn het een "deftig gelaat" gaf. Men is er ook niet meer beschaamd voor. Lees gewoon dit forum. Laatst gewijzigd door filosoof : 12 november 2007 om 00:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het verraad van links C. Brendel Citaat:
Laatst gewijzigd door Vorenus : 12 november 2007 om 00:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
-Wijken waar je "als blanke best niet meer zou komen in Brussel"? Man, ik woon er! Al 5 jaar. Geen evidentie -"om messteken te krijgen als jongere". Geen evidentie: die gevallen komen in de krant. Evidenties komen niet in de krant -"dat je als enige blanke op een school buitengepest wordt en dat de directie moet toegven daar niets aan te kunnen doen." Ik herinner me dat artikel: een Nederlandse krant: een geval schijnbaar, of mogelijk, de juiste toedracht ken ik ook niet, enkel de versie die in de krant kwam. Geen evidentie dus: evidenties krijgen geen artikel in de krant. Geen evidentie dus, Gewoon sn00py... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gij maakt daarmee elke discussie onmogelijk. Allez, en ga nu maar schreien, want ik heb gezegd dat je stom bent! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar iemand z'n zaak naar de vaantjes helpen puur om racistische redenen is geen geïsoleerd incident meer. Dit getuigt van iets voorbereid en georganiseerd. Dit kan je moeilijk over het hoofd zien. Stel dat hetzelfde zou gebeuren in een winkel gerund door autochtonen en in koeien van letters "bleshka" op de vitrin wordt geschreven. |
|
![]() |
![]() |