![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar wel racisme. Het is en blijft dus een criminele organisatie. Dat heeft de rechter in Gent onomstotelijk aangetoond.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet nu eens niet steeds opnieuw, dat het een gubnst is van de koning dat hij de politici zelf laat onderhandelen over de regeringsvorming en dat het een gunst is van hem dat de politici de regering zelf mogen samenestellen. En dat hij dus beslist om het VB en om LDD buiten die onderhandelingen te houden is zijn volste recht. Want hij bepaald wie er in de regering zit en wie niet, niet de politici of het volk. |
|
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Exusses"? Wat is dat voor een beest? En wat heeft onze Vorst te maken met de daden van Leopold II?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zo hoort het ook.
![]() |
![]() |
#165 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja, wat heeft Hitlers kleinzoon te maken met de moord op 6 miljoen Joden...
|
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als P.Janssens nog verontschuldigingen moet aanbieden voor het Antwerps stadsbestuur naar de Joden toe voor daden gepleegd tijdens de twee wereldoorlog,is het maar normaal dat het koningshuis dit ook doet hé voor de daden van LeopoldII
#167 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zou dus eerder zeggen dat het de VB-kiezers zijn die het VB bedriegen dan omgekeerd. |
|
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() maar ja, onderlijfke moet nog stemmen rapen he, en Albert heeft dat niet nodig. Als die af en toe via de story zijn fans eens toespreekt is het dik in orde, he raf Laatst gewijzigd door born2bewild : 13 november 2007 om 07:53. |
|
![]() |
![]() |
#169 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sommige mensen zouden hier dolgraag teruggaan naar de middeleeuwen, blijkbaar. Enfin Jantje, ge zijt hier de jongste dagen een sterk dossier ten gunste van de afschaffing van het koningsschap aan het opbouwen. |
|
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idd, en ik vind die gegevens dus enkel in de wetboeken. Het is mss wel een vrije interpretatie van mij. Maar men moet wel duidelijk gaan beseffen welke macht men binnen kort in de handen van prins "Ik ben een taai" Flupke gaat leggen als zijn papa de pijp aan maarten geeft. Een staatshervorming dringt zich dus op en vooral een hervorming van de grondwet in verband met het Belgische koningschap en de macht die er aan verbonden is. Zelfs bert-bibber beseft dit en wil dus zelf ook een staatshervorming en grondwettelijke hervormingen van het koningschap in Belgie. |
|
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De linkse willen de oogkleppen maar niet afzetten hé
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nu we toch in een golf van diepe oprechte excuses zijn beland, waar blijven dezijne? Laatst gewijzigd door giserke : 13 november 2007 om 08:41. |
|
![]() |
![]() |
#175 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Verloopt het overleg van de koning met de voorzitters in het Frans of in het Nederlands? Welke taal gebruiken ze bij de regeringsonderhandelingen? Laatst gewijzigd door I amsterdam : 13 november 2007 om 08:51. |
|
![]() |
![]() |
#176 |
Burgemeester
|
![]() wat heeft janssens en antwerpen te maken met colloboratie.zoek het verschil?.
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat denk je hé,die spreekt enkel maar voor TV in het "Nederlands" ....
#178 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het antwoord op je vraag was dus reeds gekent voor je de vraag stelde. Ze valt onder de norm belachelijke vragen. |
|
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |