![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#142 |
|
![]() Man, man, man als ik deze draad lees dan lig ik strijk van het lachen, mwuahahahahaha
![]() ![]() ![]()
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens. Mag de topicstarter nog zelf bepalen met wie op een zinvolle manier mag worden gediscussieerd ? Probeer eens gewoonweg te praten in plaats van te stigmatiseren. Vergeet niet dat uw vijand wel eens uw schoonzoon of schoondochter zou kunnen worden. En nu ga ik slapen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ok. ik hoop nog steeds dat meer moslims reageren. Ik vind dat ze meer uit hun kas, hun kot moeten komen. Bericht aan de moslims: Wie zwijgt stemt toe. En verdomme, begrijp me nu niet verkeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
|
![]() *Op vraag van rudy geknipt*
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 12 november 2007 om 23:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
Vroeg of laat zal er wel een prijs uitgerekend worden tussen beide rascisten (ban, permanente-ban)! Ik geef u een raadje; laat die rascisten eens toch vredig naar elkaar smullen, dan zijn we van beide ziektes er van af ![/forum-context]
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 12 november 2007 om 23:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, met alle respect maar nu en hier niet. Magda ? Groetjes. een liefhebber van trappist, gerookt varkensvlees, mosterd en bruin brood. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als de waarheid zeggen, zijn constant schelden, ook al stigmatiseren is..... ![]() En dat hij zit te schelden heb je natuurlijk geen kritiek op, alleen op de boodschappers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey mannen. Ik begreep de humor wel. Nu toch. Een hond in de kegelbaan, zelfs op de bbq, kan ook wel best leuk zijn. Racisme integendeel. Ik kan daar moeilijk mee lachen, al was het maar dat ik denk aan de toekomst van mijn drie kinderen.
Ik zou dan ook aan de moslims die binnen deze topic reageren willen vragen de moed niet op te geven: Praten, en blijven praten. Hoe meer hoe liever. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blaas de zaak niet op hé vriend. Wie heeft het hier over bannen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pragmaticus vind ik dus geen scheldwoord meer. Zonder paternalistisch te redeneren. Ik zou toch vragen aan al wie zo aan zakdoekcultuur doet toch efkes goed na te denken. Wie geen kinderen geeft kan alles opblazen. Maar wie el wer heeft kan niets anders, willen of niet zich aanpassen aan een multiculturele gemeenschap. Diversiteit is een onderdeel van het onderwijs. Een ouder die liever de struisvogel uithangt en z'n kop in 't zand steekt wordt en is een lozer. Sorry hoor, of je het nu graag hoort of niet. Tot morgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nogmaals. Mag ik aan de moslims vragen hun stem te laten horen? beschouw diversiteit desnoods als een discussie over een staatshervorming tussen NVA en FDF. Praten blijft het belangrijkst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Rudy, dat je in BDK van waar je bent geen problemen hebt kan ik aannemen, er zijn echter andere streken waar het probleem met de migrant zich wel stelt. In Aalst ben ik gaan lopen omdat de wij waarin ik opgegroeid ben er op een paar jaar tijd in klein Turkije heb zien veranderen. De autochtone vlaming voelt zich niet meer thuis in de buurt waar hij al generaties lang woont. Over kriminaliteit zal ik het nog maar niet hebben. Vele Vlamingen hebben er meer en meer genoeg van dat ze dagdzagelijks het hele moslim gedoe door hun strot krijgen geduwd, zonder keuze, slikken of verzuipen. Persoonlijk krijg ik meer en meer een grondige afkeer van al wat nog maar naar moslim ruikt. Oververzadiging is de meest geschikt term.
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eén ding staat vast: zonder die opgefokte multiculsituaties zouden we kwa grote en kleine criminaliteit veel minder problemen hebben! Het veroorzaakt veel meer problemen dan het er oplost... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je niet dat elke partij beschikt over een kudde kiezers die j�*�*�*ren op hen stemmen zonder nog echt te weten waarom of beseffen dat wat er in de loop der jaren is veranderd een reden is om eens van partij te veranderen... Zelfstandigen die kiezen voor de liberalen, gelovigen die kiezen voor de CDen V, enz, en dat hun leven lang wat er ook moge gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Een discussie met Herr Oberst dient tot niets, tenzij je iets wil bijleren over racisten. Hij meent nog altijd dat Vlaanderen monocultureel is en dat iedereen zich daaraan moet aanpassen. Terwijl iedereen kan constateren dat Vlaanderen multicultureel is en dat in de toekomst nog meer en meer gaat worden. Racistische individuen hebben de keuze tussen de diversiteit omarmen of meer en meer door hun eigen toedoen gemarginaliseerd raken in de samenleving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aparte café's? restaurants met apart haram-food? Aparte cultuurevenementen die apart worden gesubsidieerd? Aparte programma's bij VDAB zodat ze apart aan werk kunnen geraken? Kortom: wat bedoelt u met "gemarginaliseerd"?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 november 2007 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Allé, als je de islam onderdompeling /overrompeling durft aan te kaarten hoor je bij de marginalen, 't is goed dat ik het weet....
De realiteit is eerder het naast elkaar leven van twee of meerdere monoculturen ipv 1 multicultuur zijn dat dan allemaal marginalen? Dan hebben we niet echt veel niet-marginalen in Vlaanderen meer over vrees ik.