![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Elk zijn hobby zekers? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vraag me af hoe het toch komt dat links-nationalisten voortdurend kortsluiting krijgen wanneer het over het VB gaat. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Idd.
Ze kunnen zich niet meer vinden in onze standpunten?Die zijn nog altijd dezelfe dus ik vraag mij af waar ze dat in godsnaam halen? De extreme kant opgegaan na de verkiezingen?Hoezo? We doen altijd toch zoals we altijd al hebben gedaan?Opkomen voor vlaanderen en de vlamingen,vreemdelingenproblematiek enz..... Achja,nooit plezant als er mensen vertrekken om zo'n domme en flauwe redenen maar langs de ene kant vind ik het goed dat ze weg zijn.Met mensen die niet meer gemotiveerd zijn en die denken bij een boelzoek partij als JM het beter te kunnen vinden,ze doen maar. Hoeveel zitten er ondertussen al niet bij LDD die een volledig ander gedacht hebben over tal van zaken?Das niet meer te tellen en dat zal vroeg of laat wel nog vonken geven. ![]() Er zit op die manier volgens mij geen lijn in die partij en het zou mij dus alsook niet verwonderen dat we nog hilarische zaken zullen te horen krijgen.De ene zal het zo zeggen en de andere zal iets totaal anders beweren,ik zie het al voor mij ![]() De meeste mensen die bij het vb zijn die zijn voor een onfhankelijk vlaanderen.Voorzover ik weet of het zou al moeten zijn dat ik mij echt zo vergis;is de partij LDD niet voor een onafhankelijk vlaanderen.Dusja,de conclusie is dan vlug gemaakt voor mij als je dan naar zo'n partij gaat. Eerst bv meer dan 7j lang zeggen van dit en dat en die standpunten van bv een juul hannes ofzo zitten verdedigen ivm geldtransfers naar wallonie en dan nadien bij een andere partij gaan en opeens wat anders gaan verkondigen,tis echt te gek voor woorden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En Eichmann is geen linksnationalist peis ik, hij is wel rechtser hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Kortom, zoiets is puur rancune tegenover het Vlaams Belang, omdat je bij elke lijstvorming nu eenmaal mensen hebt die uit de boot vallen en dan op wraak belust zijn. Dedecker heeft dit commercieel goed bekeken en pikt daarop in, als politieke commerçant. Hij probeert net hetzelfde bij alle andere partijen, waardoor hij met een samenraapsel van ex-VB'ers, ex-VLD'ers en ex-SP-A'ers naar de volgende verkiezingen zal gaan. Zoiets lukt alleen tijdelijk omdat het een hype en Dedecker enig charisma heeft, maar dat kan onmogelijk blijven duren. Ik ben er eigenlijk vrij gerust in als Vlaams Belanger hoor. Dergelijke momentopnames zaaien hoogstens wat onrust, niet meer.
![]() |
![]() |
#51 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Domme mensen eigenlijk, die zomaar in die hype meestappen. Maar domheid en trouweloosheid zijn dan ook alomtegenwoordig.
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat het VB en de Joodse gemeenschap in Vlaanderen dikke vriendjes zijn en elkaars rug wassen was voor zover ik weet toch een publiek geheim, niet? Ik weet de exacte invulling van hun programma niet toen ze in de VSA waren maar het gaat dan ook om meer dan pro of contra Israël beleid uiteraard. Maar goed, mij boeit het eigenlijk niet. Ik ben al jaren afgestapt om VB te zien als de Grote Redder van Vlaanderen dus. En nee, mijn beste, ik heb mss best wel een aantal "linkse" ideeën verstopt zitten maar om mij te betitelen als een links-nationalist is toch wel een brug te ver. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Had Israël in de VS opgericht moeten worden? Daar waren ooit plannen voor, spijtig dat het niet is doorgegaan. Het had de wereld heel veel miserie bespaard. Maar vergeet niet dat Israël voor de Joden heilige grond is. En werd bij de eerste besprekingen rond de staat Israël niet half Transjordanië aan de Palestijnen beloofd? Hebben ze dat niet resoluut geweigerd? Wat zou er van het strookje grond dat Israël nu is, geworden zijn zonder de Joden? Het zou een stuk woestijn zijn. De Palestijnen zijn beter af met de Joden in Israël dat met de Palestijnen in Palestina. <extra> soit, off topic, eigenlijk.
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 15 november 2007 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Als er dan verkiezingen zijn en je wordt gediaboliseerd, heb je twee mogelijkheden : 1. je dient op bepaalde plaatsen geen lijsten in en laat de voor het grijpen liggende mandaten aan de vijandige partijen. Bovendien krijg je de stempel 'zwak' omdat je zogezegd geen kandidaten vindt 2. je dient lijsten in om de voor het grijpen liggende mandaten binnen de partij te houden en bent minder kritisch voor de bekwaamheid van de kandidaten Waar waren al die grote ideologen en hooggediplomeerden toen de kieslijsten voor de gemeenteraad moesten opgesteld worden ? Ik zal het u zeggen : bang voor hun job, hun gezin of gewoon geen interesse. En ik kan die in veel gevallen ook geen volledig ongelijk geven. Maar dan moet je nadien ook niet komen klagen over de kwaliteit van de mandatarissen. In de omstandigheden waarin het Vlaams Belang moet werken kan je geen perfectie verlangen. Iedereen die tegenwoordig een politieke partij op zijn maat wenst... ook dat is een uitwas van het Amerikaans individualisme... een doordenkertje om eens héél diep over na te denken misschien.
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou jij genoegen nemen als Di Rupo en co opeens met militaire macht Vlaanderen binnenwalsen en bezetten en dan zeggen " luister, ik ben de slechtste nog niet, de Vlamingen mogen zich gerust gaan vestigen in West-Vlaanderen, de rest wordt Wallonië"? En dat de Joden van een stuk woestijn een "beschaving" hebben gemaakt heeft meer te maken met het feit dat dezelfde Internationale Gemeenschap die al jaren geblinddoekt naar Israël kijkt, grote steun heeft verleend om dit mogelijk te maken. Dit is toch mijn opinie tenminste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En geloof me, het gaat er me niet om dat ik mijn eigen partijtje wil die 100% mijn standpunten zou verkondigen, het gaat er hem mij meer om dat de weg die VB heeft ingeslaan voor mij niet meer voldoende is om daar zelfs nog maar 50% achter te staan. De eerste partij die opkomt met een nationalistisch programma, een constructief remigratiebeleid, geen liberale quatsch verkoopt en sterke sociale accenten legt krijgt volmondig mijn stem. Sterker nog, ik maak me dan zelfs lid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |