Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Welke groep vrouwen steun jij.
Ik steun de femenisten 29 78,38%
Ik steun de moslima 1 2,70%
ik wil het houden zoals het nu is. 6 16,22%
Ik stem niet want ik heb geen mening hierover 1 2,70%
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 14 november 2007, 23:31   #61
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Welke groep vrouwen steun jij.
Ik verwerp de idee die achter hun actie zit. Hetgeen niet kan gezegd worden over de actie zélf.

Hoe durven ze borsten te herleiden tot "het zijn maar borsten". Ketters!
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2007, 00:24   #62
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Ik verwerp de idee die achter hun actie zit. Hetgeen niet kan gezegd worden over de actie zélf.

Hoe durven ze borsten te herleiden tot "het zijn maar borsten". Ketters!
Er zijn wel mannen die meer borst hebben dan sommige vrouwen, hunopmerking" het zijn maar borsten" is dus helemaal niet zo fout als je denkt.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2007, 00:35   #63
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn wel mannen die meer borst hebben dan sommige vrouwen, hunopmerking" het zijn maar borsten" is dus helemaal niet zo fout als je denkt.
In vervlogen tijden droegen sommige mannen dan ook badpakken.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  2054953.jpg‎
Bekeken: 67
Grootte:  47,6 KB
ID: 28037  

The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2007, 00:42   #64
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toe gestane discriminatie, want sommige mensen beschouwen kijken naar een naakte persoon als een sexuele daad. Zelfs gewone foto's nemen kan beschiuwd worden als een sexuele daad volgens de Belgische wet.

Dus gewoon veilig spelen en enkel dames boven de 18 jaar topless toegestaan.
idd, vind ik ook.

en topless zwemmen vr dames ? jep, doe mr op, dames

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2007, 09:28   #65
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Anna, ik mag er eerlijk gezegd niet aan denken dat ik enkel met een zwembroekje aan in het gemeentelijk zwembad van Dendermonde zou gaan duiken. (Niet dat ik voorzien ben van 'oren en poten' die afgrijzen zouden opwekken onder menig toeziend oog, voor alle duidelijkheid)
Een beetje zelfrespect, waardigheid mag toch nog, niet? Als dat de toekomst is geef mij dan maar een apart vrouwenzwemuurtje. Of bikinizwemuurtje, whatever.
daar heb ik ook niet voor gepleit, Laya, maar laat in godsnaam de vrouw die dat wel wil doen toch gewoon doen ... met die monokini gebeuren op t strand toch ook geen ongelukken ?! ... in t gemeentelijk zwembad gaat dat niet anders zijn.

ieder zijn vrijheid (vrij naar ieder zijn waarheid )
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2007, 09:32   #66
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zou op alles volmondig 'ja' antwoorden maar voor de toplesszwemsters op vaste dagen/uren zodat zij die daar niet willen mee geconfronteerd worden (of hun kinderen) op een ander tijdstip kunnen komen zwemmen.

Wat dat gekleed zwemmen betreft, sommigen komen er mee af dat dit onhygiënisch zou zijn, net of iedereen komt frisgewassen zwemmen of doet de moeite om het zwembad te verlaten om een plasje te doen...
fuck Laya, dat kost mij weeral een half jaar eer ik nog eens in een zwembad ga ...

ik kan inmiddels de keren al niet meer tellen dat ik eruit ben gestapt of simpelweg teruggedraaid ben bij het zien van : slijmen, fluimen, haarplukken, vieze mensen ... in het water ... gruwel gruwel (ik krijg rillingen over mijn wervelkolom terwijl ik het nog maar zit te typen ... wwhhhheiii bakkes ...
Oud 15 november 2007, 09:46   #67
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
daar heb ik ook niet voor gepleit, Laya, maar laat in godsnaam de vrouw die dat wel wil doen toch gewoon doen ... met die monokini gebeuren op t strand toch ook geen ongelukken ?! ... in t gemeentelijk zwembad gaat dat niet anders zijn.
En hoe lang denk je dat het gaat duren vooraleer er mannen zijn die niet geheel ongevoelig zijn voor dergelijke openbaring en er vrouwen komen klagen dat ze sexueel geprovoceerd of betast worden?

Citaat:
ieder zijn vrijheid (vrij naar ieder zijn waarheid )
Maar niet ten koste van die van anderen.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2007, 09:51   #68
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
En hoe lang denk je dat het gaat duren vooraleer er mannen zijn die niet geheel ongevoelig zijn voor dergelijke openbaring en er vrouwen komen klagen dat ze sexueel geprovoceerd of betast worden?
wel daar hebben wij wetten voor ... het gaat in grote lijnen als 'kijken mag, aankomen niet' en diegenen die denken dat wel te mogen doen, die worden vervolgd en gestraft.

maar het is niet omdat een deel bronstige mannen zich niet kunnen inhouden dat vrouwen vrijheden verliezen of lichaamsdelen moeten verhullen. vrouwen hebben immers DEZELFDE RECHTEN als mannen, en zo ben je meteen bij de grond van de actie.

ps de logica kan doorgetrokken worden tot bij verplichte burka's en ook (gruwel) verkrachtingen ... de schuld ligt bij de daders die de wetten niet respecteren, niet bij vrouwen (hoe ze ook gekleed lopen, hoe hard ze mss ook geflirt hebben )

Citaat:
dat je daar blind van kan worden van daarnaar te kijken, dat is slechts een fabeltje, Kim, geloof me... dus niks ten koste van

Laatst gewijzigd door Anna List : 15 november 2007 om 09:53.
Oud 15 november 2007, 09:57   #69
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wel daar hebben wij wetten voor ... het gaat in grote lijnen als 'kijken mag, aankomen niet' en diegenen die denken dat wel te mogen doen, die worden vervolgd en gestraft.
't Is dat de wetten in dit land zo strikt worden nageleefd he!

Citaat:
maar het is niet omdat een deel bronstige mannen zich niet kunnen inhouden dat vrouwen vrijheden verliezen of lichaamsdelen moeten verhullen. vrouwen hebben immers DEZELFDE RECHTEN als mannen, en zo ben je meteen bij de grond van de actie.
Ik voel me alleszins niet bekrompen in m'n vrijheid omdat ik een badpak/bikini draag en niet met blote borsten kan rondlopen in een zwembad. Integendeel, ik zou me meer bekeken/gegeneerd voelen wanneer ik dat wel zou doen tussen vrouwen die wél een bikini o.i.d. aanhebben.

Citaat:
dat je daar blind van kan worden van daarnaar te kijken, dat is slechts een fabeltje, Kim, geloof me... dus niks ten koste van
Ter info... Ik ben zelf een vrouw.
Oud 15 november 2007, 09:58   #70
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

En de enige reden waarom de stemmers in deze topic gestemd hebben op "ik steun de feministen" is omdat het 95% van hen waarschijnlijk man zijn en eens zo graag naar het zwembad zouden gaan.
Oud 15 november 2007, 10:09   #71
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
't Is dat de wetten in dit land zo strikt worden nageleefd he!
pleit je voor anarchie ? afvoeren van de rechtstaat ? straffeloosheid van misdadigers ? die wetten zijn er om vrijheden te beschermen, ze moeten toegepast worden; en liefst idd wat correcter en strenger.

Citaat:
Ik voel me alleszins niet bekrompen in m'n vrijheid omdat ik een badpak/bikini draag en niet met blote borsten kan rondlopen in een zwembad. Integendeel, ik zou me meer bekeken/gegeneerd voelen wanneer ik dat wel zou doen tussen vrouwen die wél een bikini o.i.d. aanhebben.
en daar kan ik volledig inkomen, bij mijn echtgenote zou het net t zelfde zijn, maar ik ken ook vrouwen die daar absoluut geen graten in zien.
het is dan ook een vrijheid voor diegenen die zich er goed bij voelen, absoluut geen plicht natuurlijk

bij de meeste vrijheden is het m.i. zo dat we ze extra moeten garanderen voor diegenen die ietsjes afwijken van de 'norm' ... dan pas wordt verdraagzaamheid voor velen iets moeilijker, maar zoveel meer waard ... (da's mijn persoonlijke overtuiging toch) voor rechten pleiten waar iedereen zich op beroept is makkelijk, voor rechten pleiten waar minderheden zich op beroepen, is moeilijker, maar me dunkt toch noodzakelijk om niet al te zeer naar tottalitarisme (van de algemene norm, de tijdelijke zeden) af te glijden.

Citaat:
Ter info... Ik ben zelf een vrouw.
maakt dat verschil voor de discussie ? ... ben ff niet mee waarom je dat opwerpt, te meer omdat ik denk dat jij weet dat ik dat wist ??
Oud 15 november 2007, 10:10   #72
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Vast een feministe:

Zweedse bijt man in penis

Een Zweedse vrouw van 22 jaar had zoveel zin in orale seks dat ze meerdere malen een man lastig viel in een restaurant in Skövde, Zweden. Omdat de man hardnekkig bleef weigeren nam ze wraak.

Toen de man het restaurant wilde verlaten trok ze zijn broek naar beneden en beet hem in zijn voortplantingsorgaan. Ook haar nagels mochten nog werk verrichten; ze krabbelde de man in zijn gezicht, zo berichtten Zweedse media vandaag.

Een Zweedse rechtbank heeft de jongedame veroordeeld tot het betalen van een schadevergoeding. Dit ondanks dat ze verklaarde zich niets meer te herinneren: ze zou dronken zijn geweest.
Oud 15 november 2007, 10:11   #73
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
En de enige reden waarom de stemmers in deze topic gestemd hebben op "ik steun de feministen" is omdat het 95% van hen waarschijnlijk man zijn en eens zo graag naar het zwembad zouden gaan.
speciaal voor zulke 'mannendenigrerende opmerking' heb ik even verder geargumenteerd hierboven maar toch speciaal voor jou een moptje :

Een jongetje van 6 jaar
inspecteert zijn balletjes
als hij in bad zit
en vraagt aan zijn moeder
mama zijn dit mijn hersenen
en moeder antwoord
nog niet jonge

Laatst gewijzigd door Anna List : 15 november 2007 om 10:13.
Oud 15 november 2007, 10:19   #74
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
pleit je voor anarchie ? afvoeren van de rechtstaat ? straffeloosheid van misdadigers ? die wetten zijn er om vrijheden te beschermen, ze moeten toegepast worden; en liefst idd wat correcter en strenger.
Ik pleit helemaal niet voor anarchie. Wel voor een strikter naleven van de wet (met sancties die ook daadwerkelijk plaatsvinden bij het overtreden van de wet).

Citaat:
maakt dat verschil voor de discussie ? ... ben ff niet mee waarom je dat opwerpt, te meer omdat ik denk dat jij weet dat ik dat wist ??
Net omdat ik inderdaad dacht dat je dat wist, vond ik je laatste opmerking ietwat overbodig.
Oud 15 november 2007, 10:27   #75
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En? Niemand wordt verplicht topless te zijn. Als jij kiest om dat niet te doen hou je je voorlopig prima aan de norm. Ben je soms bang dat je niet meer met mannen kan gaan zwemmen omdat die dan alleen nog maar naar die topless dames kijken?
Oud 15 november 2007, 12:14   #76
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
En? Niemand wordt verplicht topless te zijn. Als jij kiest om dat niet te doen hou je je voorlopig prima aan de norm. Ben je soms bang dat je niet meer met mannen kan gaan zwemmen omdat die dan alleen nog maar naar die topless dames kijken?
En zo weten we meteen waarom jij naar een zwembad gaat
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2007, 12:39   #77
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als men gewend is vrouwen met bloot boven lijf te zien, wel dan neemt men daar geen aanstoot meer van en gebeurt er ook niets ongehoord.

Citaat:
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2007, 12:42   #78
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En zo weten we meteen waarom jij naar een zwembad gaat
Meestal voor de kajaktraining, daar hebben we helaas nog geen Zweedse feministes voor weten te strikken.
Oud 15 november 2007, 14:43   #79
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Voor mij mogen de vrouwelijke leden hier ook topless forummen.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2007, 14:49   #80
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
Voor mij mogen de vrouwelijke leden hier ook topless forummen.
pssst ik heb horen zeggen dat een tweetal forumsters dat ook effectief doen ... om privacy redenen kan ik natuurlijk niet zeggen om wie het gaat ...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be