![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Man, man, man, door deze thread heb ik goesting gekregen in een lekker gebraden duif.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En bij den beenhouwer hier hebben ze dat niet?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Burger
|
![]() Idem met mensen.
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Klasgenoten van mijn zus vinden de gedachte duiven en konijnen te eten walgelijk, kan je 't voorstellen? Laatst gewijzigd door Heftruck : 15 november 2007 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementslid
|
![]() Die zijn allemaal zo klein, die van onze pa waren groot in vergelijking, amai. Ik zal eens naar een poelier zoeken, als dat nog bestaat hier in Antwerpen?
Citaat:
![]() Konijnen en kwartels hebben we trouwens ook nog gehad thuis, allemaal lekker. We hadden ook kanaries, honden en een papegaai maar die hebben we nooit gegeten, toch niet dat ik weet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tot daags voordien hij dus met dat éne konijn aan mijn deur stond... Bleek dus zo'n Vlaamse Reus te zijn. Ik schrijf het met hoofdletters omd?*t het een REUZE konijn was ! Niet enkel hebben we er met 12 van gegeten, iedereen kreeg nog een portie mee naar huis, en de rest... heb ik ingevroren en nog eens twee keer van gegeten! Maar het was wèl het beste konijn dat ik ooit heb klaargemaakt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 november 2007 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() 's Werelds grootste konijnen.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Heftruck : 15 november 2007 om 20:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementslid
|
![]() Ik vergelijk dat wel eens met tamme katten, naar het schijnt proef je het verschil niet, je kan enkel aan de holle botjes de kat herkennen (of andersom, help!).
Schitterende beesten trouwens die Vlaamse reuzen! Laatst gewijzigd door Ovidius : 15 november 2007 om 21:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Partijlid
|
![]() Ik wist dat er een reden was waarom ik ze zo graag mag.
PIGEONS UNITE !!! ![]()
![]() |
#58 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, we moeten nu overleggen HOE we de vliegende ratten zo efficient en snel mogelijk vernietigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Wij geloofden dat toen niet, maar achteraf heb ik die botjes eens onderzocht en vergeleken met foto's van kattenskeletten en blijkbaar heb ik toch een poes binnengespeeld.
![]() |