Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Worden de burgemeesters in ijltempo benoemd om Maingain te dienen?
JA 12 24,49%
NEEN 37 75,51%
Aantal stemmers: 49. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 16 november 2007, 11:35   #61
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janPieter Bekijk bericht
Wat ik voorspeld heb komt dus uit.
Het niet benoemen van een burgemeester die met zijn lijst door 80% van zijn kiespubliek verkozen wordt zal automatisch de aanhechting van die gemeenten aan brussel tot gevolg hebben.
En er is geen enkel middel om daar iets tegen te doen.
Als men haat blijft strooien over de franstaligen dan zullen zij ook radikaliseren zoals die vlaggezwaaiende "hitlerjugend" look-a-like's.

Volgens mij is er hier in belgie iemand achter de schermen ferm aan de touwtjes aan het trekken. De chaos die ontstaat lijkt van lang op voorhand voorbereid te zijn.

Mischien ligt de fout wel in het verleden in de jaren 45-46-47-48 hadden we de zwartjassen, de collaborateurs en de jodenverklikkers te stekken, we hadden ze bij hun keel maar we waren te braaf om te nijpen.
Nu zwaaien hun nakomelingen de plak
Hoe kom je erbij dat deze faciliteiten gemeenten nu automatisch bij Brussel aangehecht zouden worden ? Er dient gewoon een burgemeester ad-intriem aangesteld te worden tot de volgende gemeenteraadsverkiezingen.
Oud 16 november 2007, 11:46   #62
Ovidius
Parlementslid

Ovidius's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Ovidius
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janPieter Bekijk bericht
Wat ik voorspeld heb komt dus uit.
Allez, proficiat dan zeker?!

Citaat:
Het niet benoemen van een burgemeester die met zijn lijst door 80% van zijn kiespubliek verkozen wordt zal automatisch de aanhechting van die gemeenten aan brussel tot gevolg hebben.
En er is geen enkel middel om daar iets tegen te doen.
Kan U eens aangeven hoe U verwacht dat men dit concreet gaat doen?

Citaat:
Als men haat blijft strooien over de franstaligen dan zullen zij ook radikaliseren zoals die vlaggezwaaiende "hitlerjugend" look-a-like's.

Volgens mij is er hier in belgie iemand achter de schermen ferm aan de touwtjes aan het trekken. De chaos die ontstaat lijkt van lang op voorhand voorbereid te zijn.

Mischien ligt de fout wel in het verleden in de jaren 45-46-47-48 hadden we de zwartjassen, de collaborateurs en de jodenverklikkers te stekken, we hadden ze bij hun keel maar we waren te braaf om te nijpen.
Nu zwaaien hun nakomelingen de plak
U hebt echt teveel fantasie, wie of wat zou er aan de touwtjes aan het trekken zijn 'achter de schermen' volgens U? Ik dacht juist dat er maskers afvallen en schermen aan het verdwijnen zijn?!
Ovidius is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be