Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 november 2007, 15:00   #21
kenzo
Lokaal Raadslid

kenzo's schermafbeelding

Standaard

sorry verkeerde knopje

Laatst gewijzigd door kenzo : 16 november 2007 om 15:00.
kenzo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2007, 15:53   #22
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Ten behoeve van een beter begrip van de Sharia....

Een vrouw dient onverwijld te vluchten van een potentiële belager. Het zal echter duidelijk wezen dat indien de vrouw gekleed gaat volgens de religieuze voorschriften haar dit een serieuze handicap oplevert tijdens het rennen. Enfin, ik denk toch dat hardlopen in een burka geen evidentie is. Zou dit geen afdoende argument kunnen zijn om een ietwat flexibelere toepassing van de strenge dress code in te voeren?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2007, 15:54   #23
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Een vrouw dient onverwijld te vluchten van een potentiële belager. Het zal echter duidelijk wezen dat indien de vrouw gekleed gaat volgens de religieuze voorschriften haar dit een serieuze handicap oplevert tijdens het rennen. Enfin, ik denk toch dat hardlopen in een burka geen evidentie is. Zou dit geen afdoende argument kunnen zijn om een ietwat flexibelere toepassing van de strenge dress code in te voeren?
Oud 16 november 2007, 16:30   #24
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Omdat we hier volop islamieten laten immigreren misschien? Blikje op de toekomst werpen?
Ik vrees dat ik de indruk krijg dat je erop geilt ,circe ! ik vrees het...

Meestal hebben de vrouwen liever een partner die geweldadig en agressief worden bij sex met hun vrouwelijke partners dan de seutige mannetjes die met moeite toch nog aan een hijge orgasme eruitgeraken, het is dan ook wetenschappelijk bewezen (denk ik) !!!

Laatst gewijzigd door Lincoln : 16 november 2007 om 16:37.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2007, 16:32   #25
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenzo Bekijk bericht
nee, en volgens de reportage van Canvas mag ook niets veranderd worden aan de sharia, want dat is het woord van Allah en dus onaantastbaar...

Nu dat ze daar doen wat ze willen, maar hier zijn het onze wetten, dus moeten ze ook niet komen aanzetten met Sharia en eermoorden en van die toestanden...
Tjonge jonge toch, en wanneer is canvas een inspriratie bron geworden van religieuze kwesties ??
Scheiding van kerk en staat ???
Oud 16 november 2007, 16:35   #26
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Compleet achterlijke cultuur. Opnieuw een bevestiging.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2007, 16:52   #27
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Tjonge jonge toch, en wanneer is canvas een inspriratie bron geworden van religieuze kwesties ??
Tja, hier zitten we zo'n beetje in een cirkelredenering. Om religieuze kwesties beter te begrijpen kunnen we geen seculiere bronnen raadplegen. Rest ons enkel de religieuze bronnen. Ik ben echter nog geen religie tegengekomen die kritisch staat tegenover zichzelf. En als dit al eens gebeurt leidt dit meestal tot een schisma zoals bv. soennieten vs shiieten. En die kan je dan op hun beurt ook niet kritisch benaderen als je geen lid bent van deze religies. Wat dan weer opnieuw leidt tot een schisma...
Oud 16 november 2007, 17:22   #28
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht

Zit iets van in. In ieder geval: dit soort dingen doen dus echt mijn tenen krullen. Het wordt hoog tijd dat men eens gaat inzien dat het echt geen verbetering voor onze maatschappij gaat zijn, als we deze fundamentalisten hier ook hun stempel op het bestuur gaan laten drukken.
Oud 16 november 2007, 18:01   #29
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:

Laten we consequent blijven. Als bepaalde personen religieuze redenen inroepen om wél met een hoofddeksel te poseren voor een pasfoto, dan is dit wel degelijk een religieuze inmenging in bestuurlijke aangelegenheden. Hoe staat het hier dan met de scheiding tss Kerk en Staat?
Oud 16 november 2007, 18:06   #30
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

en sinds wanneer wordt de burka in SA gedragen?
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2007, 18:06   #31
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

_Yahya_'s schermafbeelding

Standaard

Bron ? bron? bron uit Saudische pers aub ?

Lesbische gevangenen huwen achter gesloten deuren

et huwelijk dat vrijdag tussen twee vrouwen plaatsvindt in de Brugse gevangenis is uitzonderlijk. Dat zegt Luc Vernieuwe, hoofd van de dienst bevolking bij het Brugse stadsbestuur. "Uitzonderlijk wordt een huwelijk achter gesloten deuren uitgesproken. Normaal voorziet de procedure in een openbaarheid. Administratief zijn er geen uitzonderingen".

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_336201.html

Waarom zitten die vrouwen in de gevangenis?

Citaat:

Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 16 november 2007 om 18:07.
_Yahya_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2007, 18:07   #32
driewerf

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Zit iets van in. In ieder geval: dit soort dingen doen dus echt mijn tenen krullen. Het wordt hoog tijd dat men eens gaat inzien dat het echt geen verbetering voor onze maatschappij gaat zijn, als we deze fundamentalisten hier ook hun stempel op het bestuur gaan laten drukken.
ha ja, want er zijn echt wetsvoorstellen ingediend.
Oud 16 november 2007, 18:10   #33
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht

Eh, sinds de Wahabieten het er daar voor het zeggen hebben?

Excuseer, ik wist niet dat die vrouwen er inmiddels met een jeans en een topje rondlopen.
Oud 16 november 2007, 18:11   #34
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vrees dat ik de indruk krijg dat je erop geilt ,circe ! ik vrees het...

Meestal hebben de vrouwen liever een partner die geweldadig en agressief worden bij sex met hun vrouwelijke partners dan de seutige mannetjes die met moeite toch nog aan een hijge orgasme eruitgeraken, het is dan ook wetenschappelijk bewezen (denk ik) !!!
"(denk ik)"

Zo te zien moet je nog héél véél denkwerk gaan uitvoeren jongen! Als ik jou was zou ik toch maar beter stilletjes zwijgen.
Triest voor jou natuurlijk dat je geen verschillende partners mag hebben en zo een beetje meer ervaring opdoen.
Triest bovendien voor je enige vrouwtje die je uiteraard voor alle zekerheid als maagd hebt "gehuwd".... ze zou wel eens een vergelijk kunnen maken zeker?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2007, 18:13   #35
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:

Straf staaltje van links negationisme.
Oud 16 november 2007, 18:14   #36
driewerf

Standaard

Citaat:
Straf staaltje van links negationisme.
Citaat:
Oud 16 november 2007, 18:35   #37
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Hoe kan men praktijken aanvaarden als eremoorden, gedwongen huwelijken, besnijdenis van vrouwen, het verbod voor vrouwen om te reizen, het gebod om chadors en burka’s te dragen, onderdrukking van religieuze minderheden en zelfs vormen van slavernij? Ze geeft het voorbeeld van lesbiennes in Iran die tot het hoofd in de grond werden gegraven waarna ze door mannen en jongens met stenen bekogeld worden tot de dood erop volgt. Manji, die zelf lesbisch is, repliceert met de bepaling dat Allah ‘alles wat Hij schept voortreffelijk maakt’. Waarom dan homoseksualiteit afkeuren? En waarom die hatelijkheden tegenover vrouwen, joden, christenen en ongelovigen? Ze richt haar pijlen niet alleen op de geestelijke leiders die de koran letterlijk interpreteren maar ook op de vele moslims en multiculturalisten in het westen die jarenlang hebben gezwegen over de vele mistoestanden waar ze kennis van hadden in Iran, Afghanistan, Pakistan, Saoedi-Arabië, Soedan, Nigeria en andere moslimlanden. Omdat het in de koran staat? Ze werpt dan ook de vraag op of de koran wel volmaakt is? En of het wel een door God geschreven boek is? Kritische vragen stellen over de koran staat voor haar centraal in de ‘ijtihad’.

De volledige tekst kun je terugvinden onder deze link:

http://www.liberales.be/cgi-bin/show...ek&manji&print
Oud 16 november 2007, 18:36   #38
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
De celstraffen voor de zeven mannen die de vrouw in totaal veertien maal verkrachtten, werden ook verdubbeld, tot tussen de twee en negen jaar.

Niet goed gelezen zekers circe?
Twee jaar voor verkrachting?
Wat een weerzinwekkend land is Saudie Arabie toch.
Oud 16 november 2007, 19:10   #39
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

YahYa, wat heeft en lesbisch huwelijk hier mee te maken? En waarom die verwijzing dat het gaat over vrouwen in een gevangenis??? Of zie je hierin een bewijs dat ''wij'' even verdorven zijn als Saoudi's en dus maar moeten zwijgen? Niet dat ik op antwoord reken, kritische vrouwen worden immers door u van het forum verbannen!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2007, 20:28   #40
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fikr_El7or Bekijk bericht
Bron ? bron? bron uit Saudische pers aub ?

Lesbische gevangenen huwen achter gesloten deuren
et huwelijk dat vrijdag tussen twee vrouwen plaatsvindt in de Brugse gevangenis is uitzonderlijk. Dat zegt Luc Vernieuwe, hoofd van de dienst bevolking bij het Brugse stadsbestuur. "Uitzonderlijk wordt een huwelijk achter gesloten deuren uitgesproken. Normaal voorziet de procedure in een openbaarheid. Administratief zijn er geen uitzonderingen".
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_336201.html
Waarom zitten die vrouwen in de gevangenis?
hahahahah! die zitten toch in de gevangenis omdat ze een relatie met mekaar hadden zeker? Of dacht je dat ze een crimineel feit - buiten een sexuele relatie in uw ogen - hadden gepleegd?

---------------------------------------------------------------------

Maar fikr jongen toch:

leg me nu eens uit of ikzelf of mijn ex-man nu sex mogen hebben of niet.

ik ben niet gehuwd. heb wel kinderen gehad. heb geen echtgenoot meer. (hij heeft geen echtgenote meer). Geen van beiden zijn opnieuw gehuwd.

Denk je dat we dan beter in een klooster gaan zitten of zo?

In elk geval ben ik nog steeds "een prijs waard" voor de een of andere turk of marokkaan! Vind je dat ik mijn benen zou moeten spreiden voor een bedragje van laten we zeggen 12.500 euro? EXclusief woning, MAAR WEL papieren uiteraard, voor de periode van laten we zeggen een jaar of drie (of nee, dat mag je volgens de soennieten niet op voorhand afspreken dacht ik, wel volgens de sjiieten! ik zal het dus eens met een rijke iranier kunnen proberen).

Dit vind je dan wèl aanvaardbaar?

Bén ik dan verplicht om mijn benen te spreiden? Of zou het niet even leuk zijn dat hij buiten de door mij verkregen papieren als toetje zo'n opblaaspop krijgt? Ik bedoel maar..... ik zit hier toch maar sex-loos alleenstaand te wezen, kan ik toch wel beter netjes de algemene trend van de Europese regeringen volgen en via bewuste huwelijken (wie spreekt er over "schijn"???? ik ben snel verliefd hoor voor 12.500 euro) ervoor zorgen dat mijn eigen kinderen hier zo snel mogelijk vandaan geraken! Moet kunnen toch? Ik HUW toch hé Fikr! dat is GOED toch hé! beter toch dan dat ik een ongehuwde relatie aanga zeker! (of stel je voor! een lesbische relatie! dan moet ik naar het gevang natuurlijk!)

(o ja, mijn ex gaat de moeite niet doen om je schoonmoeder nog binnen te halen tegen een prijsje dat hijzelf gaat moeten betalen uiteraard! daar zal jij zelf wel voor zorgen op onze OCMW kosten waarschijnlijk).

BOTTOMLINE:

wie heeft hier énige moraal? en dan nog: dewélke?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 16 november 2007 om 20:35.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be