![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Schepen
|
![]() Allé, de Vlaams Nationalisten gaan alweer de Calimero uithangen : niets nieuws onder de zon dus.
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() goh dat was extremistisch...brrr
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of hoe jullie, niet zo verbazend, met twee maten en gewichten werken. Jammeren en jeremiëren als er eens een vlag van jullie wordt afgepakt op een manifestatie als de Gordel, alle mogelijke toeters en bellen laten afgaan als er twee mensen van jullie van een Vlaamsgezinde manifestatie worden verwijderd en zelfs zo ver gaan te spreken van "mishandeling" en "klacht indienen" (iets wat uiteindelijk nooit gebeurde), maar dan weer vol spot reageren als het de andere kant betreft. Kortom, jullie verliezen iedere geloofwaardigheid. Ofwel ben je consequent tegenover jezelf en anderen, ofwel toon je duidelijk dat het voorgaand allemaal slechts gemaakte emotie was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moeten de Belgicisten maar niet hun best doen om kleine incidenten als deze te recupereren als daden van extremisme. Niets nieuws onder de zon dus.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Gouverneur
|
![]() Zo'n actie is gewoon contraproductief en versterkt alleen maar het negatieve imago van extremisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerlijk gezegd vind ik dat niet, maar toch vind ik dat dergelijke acties weinig om zich hebben. Begraaf dergelijke archaïsche, bijna feodale plechtigheden als een Te Deum in een absolute stilte. Negeren is het beste. Schuif de zaak in alle stilte aan de kant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 17 november 2007 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#169 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is een moeilijke gezien als ik zeg "ja" jij gaat zeggen dat het koningshuis niet democratisch is verkozen... Ik kies dus maar voor "nee"
![]() verder zal ik antwoorden aan u in het gevolg passen gezien deze opmerking Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook van jou. Maar hoor je mij daar zo over zaniken?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aanzetten tot geweld jegens Vlaams Nationalisten,of begrijp ik het weer fout nu
![]()
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Staatssecretaris
|
![]() Of misschien kom jij ooit wel eens op de rand van het dak van een appartementsgebouw te staan met achter je een of andere radikale imam. Dat zou pas leuk zijn...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Les extrèmes se touchent, n'est-ce pas?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Staatssecretaris
|
![]() Zeer zeker, en ben er nog fier op ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ar·gu·ment (het ~, ~en) 1 hetgeen men stelt om op grond daarvan een conclusie te trekken, iets te betogen of te bewijzen => bewijsgrond 2 [wisk.] hoek die de voerstraal van een punt met de nullijn maakt 3 [wisk.] de onafhankelijk veranderlijke x bij de functie y = f(x) ar·gu·men·ta·tie (de ~ (v.), ~s) 1 bewijsvoering, aanvoering van argumenten ar·gu·men·te·ren1 (onov.ww.) 1 bewijsgronden aanvoeren => redeneren ar·gu·men·te·ren2 (ov.ww.) 1 met argumenten staven => beargumenteren --- res·pec·te·ren (ov.ww.) 1 blijk geven van respect (voor) => iem. au sérieux nemen, iem. in zijn waarde laten, iem. voor vol aanzien 2 (een zaak) met eerbied behandelen => eerbiedigen 3 (voorschriften) eerbiedigen => naleven 4 (een wissel) aannemen en betalen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is duidelijk. We kunnen alleen maar hopen dat je steriel bent, zodat je nooit de kans krijgt om je walgelijke ideeëngoed over te dragen op onschuldige kinderen...
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() seg raf, dagelijks gebed al achter de rug? of is dat een groepstherapie met uw vrienden-pilarenbijters?
|
![]() |
![]() |