![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() wat mij de keel uithangt is dat links gaat beginnen janken en joelen en met de vinger wijzen dat er een rechts beleid wordt gevoerd en maar op straat komen en rel schoppen.
Ja jongens...eh..kijk...als er een rechtste kandidaat wordt verkozen lijkt me dat de natuurlijke gang van zaken (tenzij ge een verhofstadt in de stal hebt staan). Laatst gewijzigd door born2bewild : 17 november 2007 om 01:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Correct. Het feit dat Sarkozy de Franse vakbonden op de tenen trapt, betekent dat hij positieve hervormingen wilt doorvoeren. CGT en ander rood tuig hebben hopelijk in Sarko de welverdiende nachtmerrie gevonden. Breken die vakbonden, Reagan heeft het hier ook klaargespeeld met de Amerikaanse 'Pietjes'-luchtverkeersleiders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() een van de grootste presidenten ooit, weliswaar met een paar grove fouten maar toch. Het land moest herstellen van de apenotenboer tenslotte.
Daarover bestaat nu wel unanimiteit. Laatst gewijzigd door born2bewild : 17 november 2007 om 02:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de weg, wist je dat Sarkozy al wat jaren minister is geweest? Met succes blijkbaar, want de kiezers waren dus redelijk content...
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 17 november 2007 om 10:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is logisch, leeghangers en profiterend tuig zijn uiteraard niet happy als iemand dat wil beletten.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Nu wat anders: u hebt mij weer eens goed doen lachen met uw pretentieuze zever. Sarkozy vergelijken met een "progressieve leider", en de vakbonden met een "consevatieve, ondemocratische en onverantwoordelijke bende". Ge moet maar durven! Deze volksbedrieger is inderdaad een soortgenoot van Maggie, de Ijzeren Dievegge . Dat Tony Blair, het schoothondje van Bush, haar dankbaar is voor wat ze allemaal uitgespookt heeft, zal mij worst wezen. Voor mij blijft het een hardvochtig wijf, dat met niemand inzit, behalve met het welzijn van haar opdrachtgevers van het grote kapitaal. Groetjes, forumspook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn beleid word beslist even slecht als dat van België de laatste dertig jaar, zo niet erger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergelijk niet Frankrijk met onze Absurdistan, alstublieft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb jouw appreciatie ab-so-luut niet nodig, ventje... Jij bent begonnen over 'wijven' en jij mag dan eerst die 'muil' van je spoelen vooraleer anderen de les te leren. Ik moest overigens lachen (niet hard, want zo verrast was ik nou ook weer niet) dat je in mijn post een 'vergelijking' meende te moeten ontwaren tussen Maggie / Sarko en 'progressief leiderschap'. Toont aan hoe je zelfs niet in staat bent om een simpele posting te lezen en correct te interpreteren. Je verdere gemummel toont enkel aan dat je van internationale politiek zelfs geen elementaire kennis hebt. Nodeloos om met jou nog verder te discussiëren. Ga jij nog wat stampen naar mensen waarvan je dénkt dat ze beneden jou staan (allochtonen, moslims of zo...) Daar ben je goed in. Eens er eentje teruggromt, kruip dan maar terug onder moeders rokken en beschuldig het samenzwerend kapitaal.
The pen is mightier than the sword, and considerably easier to write with. Laatst gewijzigd door Desiderius : 17 november 2007 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals alle liberalen gaat ook Sarkozy (een joods-Hongaarse vreemdeling!) enkel het Franse volk verder laten uitbuiten door het internationaal kapitalisme, meer vreemdelingen laten toestromen, de identiteit van Fransen verder naar de maan helpen, de sociale zekerheid afbreken,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo moet dat.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() [quote=Desiderius;3078731]Ik zou begot niet weten waarom in t.a.v. u 'beleefd' zou moeten blijven.
Ik heb jouw appreciatie ab-so-luut niet nodig, ventje... Jij bent begonnen over 'wijven' en jij mag dan eerst die 'muil' van je spoelen vooraleer anderen de les te leren. Ik moest overigens lachen (niet hard, want zo verrast was ik nou ook weer niet) dat je in mijn post een 'vergelijking' meende te moeten ontwaren tussen Maggie / Sarko en 'progressief leiderschap'. Toont aan hoe je zelfs niet in staat bent om een simpele posting te lezen en correct te interpreteren. Je verdere gemummel toont enkel aan dat je van internationale politiek zelfs geen elementaire kennis hebt. Nodeloos om met jou nog verder te discussiëren. Ga jij nog wat stampen naar mensen waarvan je dénkt dat ze beneden jou staan (allochtonen, moslims of zo...) Daar ben je goed in. Eens er eentje teruggromt, kruip dan maar terug onder moeders rokken en beschuldig het samenzwerend kapitaal.[/quote] Het ware gezicht van Desiderius ![]() Hoogdravende, pretentieuze & pro-kapitalistische posting. Reklame voor Het Monsterkoppel van de eeuw: Sarkozy & Maggie "milk thief" Thatcher. En dan nog wat hulp & bijstand pogen zoeken bij de moslims, de allochtonen...of zo...Die ik zogezegd beneden mij vind staan...Precies of u daar mee inzit, met die mensen ![]() Doe maar lekker onbeleefd verder, Desi, dat men eindelijk eens ziet wie u bent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Was het dan een geheim dat ik voor het slag zoals u niks dan minachting over heb, spook?
Meer schedeldikte dan hersenen, 't is niet meteen iets waar uw slag trots op hoeft te zijn. Maggie was één van de belangrijkste europese politici van de vorige eeuw en tot dusver is er nog geen enkele zetelende neuzelaar tot aan haar enkels gekomen. Uw emo-geneuzel ten spijt...
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar...Precizeer eens wat u bedoelt met "mijn slag" ? Want blijkbaar gaat het dus niet enkel over mijzelf, maar wel over een bepaalde doelgroep? In welk hokje wilt u mij duwen, en welk slag mensen minacht u nu juist? Of, als de lijst korter is, wie minacht u NIET? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() 'Dat ik mezelf toch ô zo intelligent zou vinden', is eerder een manifestatie van jouw latente minderwaardigheidsgevoelen, dan wel een statement van mijnentwege, Spookje... Iets wat zich trouwens nog op andere fraaie manieren manifesteert in jouw 'schitterende' bijdragen over homoseksualiteit, vreemdelingen en alles waar je met je bekrompen 'onder-de-kertoren' -verstand niet bijkan.
En wat Thatcher betreft... Je weet echt niet waar je het over hebt, niet? Maak je vooral niet belachelijker dan nodig...
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Juist ja. Thatcher had beter de oude industrieën open gehouden en de oude economische gewoonten (maakt het geen winst, dan past de staat wel bij) hoog gehouden, dan zou het VK er nu veeeeel beter hebben voorgestaan. Zo ongeveer zoals Wallonië.
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar nog steeds hebt u niet geantwoord: wat zijn nu de mensen "van mijn slag" ? Dit zeker in tegenstelling met mensen van "uw slag", die in uw oogskes veel meer waard zijn...Wel, ik luister? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als ze het afgebold is liet ze een puinhoop achter voor John Major. Oh ja, een oorlogje maakte ze ook nog eens, kwestie van het nationalisme van de allerarmsten wat aan te wakkeren, terwijl ze de Argentijnen en hun operettelegertje een pandoering gaven, konden ze even dromen aan de gouden dagen van het Imperium, en Maggie's blunders en misdaden vergeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |