![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nooit gedacht ze te gaan halen in Henegouwen ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik voel me niet thuis in Vlaanderen terwijl ik me wel thuis in Frankrijk voel. Maar dat maakt niet van Vlamingen "anti-Franstalige extremisten". Er zijn er wel natuurlijk maar ze vormen niet de meerderheid in Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga dat misschien liever eens in Henegeouwen zelf vertellen! Wie wil er verdorie geen Nederlands leren zodat hij in Vlaanderen kan komen werken? Gemakkelijk nietwaar, de permanente onwil van je eigen volk afschuiven op de Vlamingen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dus 35000 aanwezigen, en volgens de organisatoren 30% Vlamingen. Persoonlijk had ik eerder de indruk dat het lager lag. 15%, mss 20%. Maar ik ben dan ook vroeger door gegaan dus ze zijn misschien massaal nadien gekomen. ![]() Maar stel dat het er toch 30% waren, dat zijn dus een dikke 10000 Vlamingen. Hoeveel Vlamingen waren er op de grote betoging voor de splitsing van BHV in 2004 die helemaal geen media aandacht kreeg vooraf? 13000. Om alles maar even in perspectief te zetten. Dit soort betoging vergelijken met een betoging van NSV of voorpost is belachelijk. Dit zijn de extremen, net zoals BUB de ee extreme is in het huisje van de Belgicisten. Dus vergelijk die maar met elkaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je echt dat het een goeie idee is Vlamingen en Franstaligen te mengen met alles wat er in dit land gebeurt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bijna niemand wist iets van die betoging en zeker 25 vielen gewoon uit de lucht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kwamen de Walen de Vlaamse knechten en meiden soms halen?
![]() |
#253 |
Europees Commissaris
|
![]() Een WAARDELOOS logo, en nogal duur.
Hoeveel betalen de brusselaars en walen voor het gebruik van dat "logo"? ![]()
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#257 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien moet hij er is een draad over open, zoals Adrian Healey indertijd, weet je nog?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu over Franstaligen die werken in Vlaanderen gesproken. Recent ging ik in Brugge naar de Quick (op de markt) en daar werd ik in vlot Nederlands bediend door een jonge Franstalige terwijl een andere Franstalige de hamburgers maakte. ![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 18 november 2007 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb alle grote betogingen van de laatste jaren meegelopen Witte mars natuurlijk buiten categorie maar deze mars = 1 vd grotere, zeker zonder steun vakbond of politiek |
|
![]() |
![]() |