![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Natuurlijk nooit duidelijk genoeg voor de franstaligen...
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 18 november 2007 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
#582 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De verklaringen van die drie brengen ù tot de volgende conclusie : "Er is niets zo vluchtig en ijl als het woord van de Franstaligen..." Bij mijn weten zijn er in België alleen al bijna 4 MILJOEN franstaligen. 1% van 4 miljoen is : 40.000 1% van 40.000 is : 400 1% van 400 is : 4 Ik zal uw redenering hier even 'parodiëren' : In België wonen ongeveer 6.000.000 Vlamingen. 1% van 6 miljoen is : 60.000 1% van 60.000 is : 600 1% van 600 is : 6 Het volstaat dus dat ik u 6 Vlamingen opsom die mij ooit wel eens een plechtige belofte maakten maar die om een of andere reden niet waar wisten te maken/domweg vergaten/om pragmatische redenen onder de mat schoven/... om te besluiten : 'Er is niets zo vluchtig en ijl als het woord van de Vlamingen'. Ik heb slecht nieuws voor u : ik ken minstens 12 Vlamingen die mij nog steeds, en na een paar vruchteloze 'herinneringen' van mijnentwege, een en ander 'schuldig' zijn. Nee, Jan, het spijt me, ik doe niet mee aan dat soort spelletjes. Toch nog vriendelijk groeten, den djimi Laatst gewijzigd door djimi : 18 november 2007 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
#583 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Iedereen beseft toch wel dat het hier over het woord van franstalige POLITIEKERS gaat he. Als we zeggen dat we defranstaligen niet lusten, dan hebben we het over de politiekers, niet over de modale burger. DAT is hier al zo dikwijls duidelijk gesteld.
![]() |
#584 |
Schepen
|
![]() Betogen is een middel voor hen die aan de verliezende kant bevinden...
|
![]() |
![]() |
#585 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#586 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vanwege iemand als Jan, of uzelf, of wie dan ook van de forummers die ik ernstig wens te nemen lees ik niet graag veralgemeningen (alle A zijn B), hoeveel 'achterliggende' gedachten en/of 'door iedereen geweten' verborgen betekenissen er ook aan te pas mogen komen. Ik word het langzamerhand gewoon BEU. Is het dan echt zo moeilijk een beetje preciezer te zijn in een bijdrage aan de discussies hier? Ook op het forum van Le Soir word ik voortdurend geconfronteerd met gelijkaardige veralgemeningen, en d�*�*r ben ik nog lang niet vaak genoeg geweest om te weten 'wat iedereen wel weet'. Als ook dit forum er op die manier 'enkel voor ingewijden' is, hou ik het liever voor 'bekeken', 'gewogen' en 'te licht bevonden'. Vriendelijke groeten, den djimi. Laatst gewijzigd door djimi : 18 november 2007 om 21:29. |
|
![]() |
![]() |
#587 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Herinner je je 0110 nog? Betogen gaat soms helemaal niet over winnen of verliezen, maar over het tonen van een gebaar van liefde en menselijkheid. Het is maar hoe je het aanpakt. Bij betogingen van seperatisten is meestal niet veel liefde te zien. Ook niet voor Vlaanderen. Wie écht van de Vlamingen houdt, onderhoudt een goede relatie en blijft spreken met onze andere landgenoten. Voor wie enkel gevoelig is voor cijfers: 35 % van de Vlamingen zijn 18 % van de Belgen. |
|
![]() |
![]() |
#589 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#591 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
de betoging naast die van 0110 te plaatsen, dewelke een oproep was voor meer verdraagzaamheid. Maar anderzijds noem je de andere "waanzinnigen" en "separatisten". Hmmmm... Hoe was dat spreekwoord weeral....de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet of zoiets, is het niet? Laatst gewijzigd door Ambiorix1 : 18 november 2007 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
#592 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of u snapt niet waarom u gaat stemmen misschien? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#593 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#594 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oordeel je ook zo over de betoging voor B-H-V destijds?
#595 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oordeel je ook zo over de betoging voor B-H-V destijds?
#596 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||||
![]() |
![]() |
#597 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In zekere zin heeft David gelijk. Betogen zou in een democratie eigenlijk niet nodig zijn. Het volk is in dit land democratisch gezien altijd de verliezer.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#598 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Betogen is een normaal iets. Het zou niet normaal zijn wanneer mensen hun ongenoegen niet konden uiten.
#599 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Daarenboven, de regering is momenteel in crisis, het land niet. |
|
![]() |
![]() |
#600 | |
Minister-President
|
![]() Citaat: