![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Schepen
|
![]() Ik ben gewoon realist. Wat Turkije doet is niet goed of slecht. Het is gewoon staatshandelen. Zo handelen staten met terreurgroepen die naar afscheiding streven. pkk heeft een bloedig verleden, dat dient niet vergeten te worden. Het is niet Eta of RAF die enkele tientallen of honderden doden op hun geweten hebben. We praten met pkk over tienduizenden doden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Schepen
|
![]() Ik meldde dus nog achteraan: laten we de rechtszaken afwachten en kijken wat boven zal komen drijven.
Citaat:
Citaat:
Na afkoelingsperiode zullen de gemoederen bedaren en kan er gepraat worden. Citaat:
Vreemde repressief systeem. Ze denken misschien: "EU kijkt mee". |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Racisme heb ik niet gezien, in ieder geval zie ik geen ban of zo, ik ben ook niet door de politie opgepakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is niets realistisch aan jouw bekrompen nationalisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() ja, vertel dat maar eens aan de honderden en honderden Koerdische jongeren en studenten die de afgelopen jaar en jaren WEL zijn opgepakt door de Turkse politie. Vertel hen maar eens dat hun eisen onrealistisch zijn en het Turskse staatshandelen wel realistisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Europees Commissaris
|
![]() http://www.wallonie-en-ligne.net/199...aut_Julien.htm
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() een vraag aan Turkse mensen:
los van het feit dat Turken en Koerden broeders van elkaar zijn en het best met elkaar samenleven (trouwens, voor welke volkeren geldt dat niet, hé) erkennen jullie de soevereniteit van de Koerden, het recht om hun eigen lot te bepalen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een ticketje enkel richting Iraaks-Koerdistan is aan te bevelen. Daar kunnen ze zoveel ideeën krijgen als ze willen. Turkije is voor iedereen die Turk wil zijn en blijven.
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Dan hadden ze de Turkse Koerden in 1925 maar hun gang moeten laten gaan toen ze hun onafhankelijkheid wou uitroepen. Dan zou ik je eventueel nog ergens gelijk kunnen geven (ware het niet dat ik nationaliteit los zie van politieke meningen en grenzen als veranderlijk beschouw).
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=n4OBvIvG8oU Weet wanneer je moet stoppen Laatst gewijzigd door Samuray : 18 november 2007 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, valt tegen dat bekrompen nationalisten bestaan, of het nu Vlaamse, Belgische, Turkse of Koeterwaalse nationalisten betreft.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
eigenlijk erken jij helemaal niet de soevereiniteit van koerden. Maar ik vind niet dat de Koerden zich te schikken hebben naar jouw mening. Weet ge, dat is 'm nu net, de betekenis van soevereiniteit. Hiervoor moet je niet wachten totdat iemand het je cadeau doet of toekent. Je pakt 'm gewoon omdat het uw recht is. En als er een of ander staat in de weg staat, tja dan... Laatst gewijzigd door styllo_ben : 19 november 2007 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() dat is nu eens een schoolvoorbeeld van verachtelijk racisme.
Laatst gewijzigd door styllo_ben : 19 november 2007 om 09:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar goed. Wie zegt dat het handelen van Spanje, Frankrijk en Groot-Brittannië juist is? Het is niet omdat ergens iets fout gedaan wordt door een staat, dat dit een justificatie is voor een ander om het ook te doen. Trouwens, in uw lijstje vermeld je geen Palestijnse organisaties die vechten tegen de Israelische staat. Vergeten? Neen hoor, hun zaak vind je wel gerechtvaardigd (terecht ook) en beschouw je hen niet als terroristen die best weleens de staat over zich mogen krijgen. Zie je wat ik wil zeggen: het is niet omdat je vecht tegen een staat, dat je per definitie slecht zijt. Of je kan natuurlijk ook zeggen dat de palestijnen ook terroristen zijn en het verdienen om door de Israeilische staat onderdrukt te worden. Dan weten we tenminste dat je consequent bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |