![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hij dus dergelijke zaken verkondigd, wel dan laat hij of zien wat hij waard is, of het geeft het standpunt van het VB en laat zo zien wat het VB waard is. Maar als ik dan naar de vele uitspraken van de winter luister en naar de vele oplossingen van het VB voor de problemen, wel dan vrees ik dat hij hier het standpunt van het VB gaf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Jantje heeft ook nergens een bewijs dat filip deman dat zou gezegd hebben maar ik ken die man wel een beetje en hij zou dit idd zoiets wel durven verkondigen,helaas is dat niet de lijn van het vb als partij de dag van vandaag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() - het beeld dat ervan gecreëerd wordt in de media.
- in bepaalde middens is het 'cool' om om ter hardst anti-vb te zijn - gebrek aan argumenten tegen hun boodschap. Schilder dan de boodschapper maar af als een potentiële massa-moordenaar om zo de echte discussie te vermijden. - sommigen verdienen er goed geld aan. Neem heel de 'anti-discriminatie' industrie bvb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Omdat sommigen het belang als haatdragend aanzien en haat met haat willen bestrijden. Bepaalde groepen denken dat ze het probleem kunnen oplossen, door zichzelf het haatmonopolie toe te kennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je wil ze wel je krijgt ze. Citaat:
Hij vond de wapenwet niet goed maar heeft ze dus wel goedgekeurd uit eigen belang. Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=76370 Citaat:
Handig om niet te moeten antwoorden, had hij dan verwacht dat wij allemaal slaafse volgelingen zijn die niet zelf kunnen denken? Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=76422 Citaat:
Antwoord op de vraag hoe het Vb staat tegeover ontwikkelingshulp. Citaat:
En zo iemand moet onze stem krijgen. Goed zot, die zouden ze tegen de muur moeten zetten ja. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
Zo verdraagzaam bent u dan toch ook niet precies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier is dat een uitdrukking om iemand er op te wijzen dat hij een straf verdiend voor zijn gedrag en/of uitspraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() Vlaams belang haten...even denken...redenen genoeg:
*Afschaffing van Belgie --> Vlaanderen *Vlaanderen een "eilandje" maken in Europa, lekker associaal *Alle vreemdelingen buiten,ook diegenen die er al 20 jaar zijn *Vlaams Belang wordt terug vlaams blok: terug naar de harde aanpak *Geen werkloosheidsuitkeringen *Eigen verzekering nemen voor je pensioen *Gezin is hoeksteen van de maatschappij *Homo's worden terug als ziek aanschouwd en opgesloten *Politiestaat: 100% controle, ook op je prive vlak *Internet-censuur, Tv censuur, radio censuur *..... lekker he met het vlaams belang ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En jij toont nu zelf aan dat je zitten liegen hebt want JIJ HEBT GEZEGD;filip deman zou gezegd hebben dat hij ze allemaal buiten wil en wat blijkt;dat hij dat zelfs helemaal niet gezegd heeft. Met mensen die niet willen werken na bepaalde tijd buiten kegelen heb ik geen enkel probleem mee.Allochtonen/vreemdelingen die naar hier komen moeten zich maar bewijzen,doen ze dat niet dan moeten ze maar op de blaren zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alle vreemdelingen buiten;zit je al verkeerd mee en ik zeg nog eens dat dat sowieso de dag van vandaag niet mogelijk is. Harde aanpak;het zou eens tijd worden,gedaan mee dat laksgedoe. Een crimineel is dikwijls vlugger vrij dan het slachtoffer maar dat mensen als u dat niet erg vinden verwondert mij al helemaal niet meer. Geen werkloosheidsuitkeringen?Ik heb hier aantal dagen geleden nog een hele post daarover gepost,pf.Het vlaamsbelang gaat helemaal de uitkeringen niet afnemen van de mensen,helemaal niet en ik zal het toch wel weten zekers.gr. Tuurlijk is het gezin de hoeksteen van onze maatschappij,dat zou er nog aan mankeren.Wie gaat anders de oudere pensioen mensen opvolgen als er geen gezinnen meer zijn en dus geen kinders meer worden gemaakt?Wat een domme opmerking. Homo's worden niet als ziek aanschouwd en/of opgesloten;er werken homo's bij het vb en ik ken er een paar en er zijn er alsook lid van het vb. Politiestaat?Neen,alleen een hardere aanpak van de criminaliteit.Er zal helemaal geen camera op je huis of in je huis gaan staan of op iedere hoek een politieagent gaan staan,helemaal niet en is ook niet haalbaar en te kostelijk. Radio en internet cencuur?Manman. Het is duidelijk;je weet totaal geen fluit af van het vb en je lult maar wat wat sommige extreem linksen je voorgekauwd hebben. Ik ben beschaamd in uw plaats man dat je zo onwetend bent en hier beetje de jan komt uithangen. Informeer u eerst eens wat beter dan zou je zo geen dommigeheden komen verkopen. Moesten ze tegen u zeggen,springt in de schelde ge zou het nog doen ook. Laatst gewijzigd door Marlboro : 7 november 2007 om 23:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Partijlid
|
![]() ik ben tegen het VB omdat ze de fundamenten van de westerse samenleving ondergraven.
In concreto heb ik het op de beperking van de vrijheid van meningsuiting, de vrijheid van vereniging en de ondergraving van het principe 'iedereen gelijk voor de wet'. Ook het complete gebrek een constructieve, interessante voorstellen steekt me tegen. Een partij dat niet verder geraakt dan klagen en zagen is niet klaar om aan het beleid deel te nemen. Het underdog-effect is uitgewerkt, en met een klaagzang op repeat ben ik niet te overtuigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hoe hypocriet kan men zijn?
![]() |
![]() |
#154 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hoeveel productielijnen van bedrijven verhuizen niet naar Oost-Europa en Azië. De opkomst van china jaagt de grondstofprijzen en energieprijzen de hoogte in. Het beleid van Amerika en Israël hebben geleid tot het extreme moslim terrorisme dat op zijn beurt de spanningen tussen het westen en de moslim danig verhoogt. De vervuiling van de mensheid zorgt voor klimaatsverandering en milieurampen die leiden tot tegenvallende oogsten en woestijnvorming en inkrimping van de vruchtbare landbouwgrond. Hierdoor worden de voedselprijzen de hoogte ingejaagd. Dit allemaal in combinatie met onze sociaal vangnet dat profiteurs en luierikken langdurig opvangt maar het belangrijkst is dat fraudeurs en belastingontduikers er zonder moeite in slagen om miljoenen euro's achter te houden. Dit alles zorgt voor een hoog bruto loon maar laag nettoon in vergelijking met de verhoogde levensstandaard en benodigdheden. plus de onzekerheid voor de toekomst en werk zorgt ervoor dat de economische stabiliteit langzaam maar zeker afbrokkelt en de spanningen tussen volkeren en culturen omhoog doet gaan want het is altijd de andere geweest. Kortom als het zo blijft door gaan dan is de toekomst bijlange niet zo rooskleurig als we allemaal zouden willen. En het VB speelt in op deze gevoelens door eigen volk eerst te plaatsen en dit spreekt heel wat vlamingen aan en zeker de harde aanpak van bijvoorbeeld criminaliteit daar zitten een pak vlamingen op te wachten. Maar het VB is sowieso al een winnaar want hoeveel punten hebben andere partijen van het VB al niet overgenomen om stemmen te kunnen winnen wegens de grote populariteit van die thema's. B-H-V is trouwens een mooi voorbeeld hiervan alsook de schreeuw voor een betere aanpak van criminaliteit. dit alles komt van het VB dus onrechtstreeks doen ze mee aan het beleid door blijven zagen en klagen over wat de gewone man denkt en voelt zo simpel is het en het cordon is de ideale levensverzekering voor deze partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik denk ook dat het maar om betrekkelijk weinig voorstellen gaat. Het VB zal er zelf overdreven veel aandacht aan besteden omdat ze daaruit hun stemmers kunnen overtuigen dat ze, als partij zonder enig uitzicht op regeringsdeelname, toch het beleid kunnen beinvloeden. Een laatste bemerking dat ik heb bij het lanceren van "VB-gestolen voorstellen", is dat vele van de doelen van het VB ook bij de andere partijen terug te vinden is, enkel de uitwerking verschilt. Indien de omstandigheden er naar zijn kan het dan wel eens zover komen dat het VB voorstel gerecupereerd wordt. De causaliteit is ook niet altijd zo duidelijk. Zo had het VB voor het verkiezingsprogramma van 2000 in Hasselt het hele ecologische luik van agalev gecopieerd. Uiteraard zullen die partijen niet gaan roepen wanneer het VB hun voorstellen overpakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Minister
|
![]() Omdat het een stelletje fascisten zijn?
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, ik vind het VB ook niet zo goed. Die zijn véééééél te soft! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jantje links noemen is een belediging. En ja, je hebt gelijk op sommige punten is het VB idd zeer soft en op andere punten gewoon achterlijk. Maar ik zit nog steeds te wachten tot ze met hun eerste werkbare en blijvende oplossing komen. Laatst gewijzigd door Jantje : 20 november 2007 om 07:38. |
|
![]() |
![]() |