![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#701 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Marie-Claire Maar de eenheid verdwijnt niet enkel de politiek en enkele extremisten zouden deze eenheid graag zien verdwijnen; alleen IS dat niet zo. En dit teken heeft die mevrouw proberen overbrengen! Trouwens kan je mij eens een bron geven van die tienduizenden euro's... Citaat:
België telt al 1 mio buitenlanders in zijn rangen en die spreken gerust geen nederlands hoor ![]()
![]() |
![]() |
#702 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke kwiet gelooft nu nog dat er 30% vlamingen mee opstapten, terwijl er slechts 10% vlamingen die petitie tekenden?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#703 | ||
|
![]() Citaat:
het eerste wat ik hoorde als reactie op de vtm was "opvallend veel nederlands hier"... Het is natuurlijk moeilijk te snappen he circe dat geloof ik best ![]()
![]() |
![]() |
#704 |
Minister-President
|
![]() Ze hebben echt wel willen doen uitschijnen dat er Vlamingen meeliepen, maar dat is natuurlijk iets wat ze niet kunnen bewijzen!!!
De brabançonne laten zingen zou ook al niet veel geholpen hebben, want wie kent die woorden nog, tenzij de oudere generatie ( in Vlaanderen dan toch) Dus we hebben er het raden naar, tenzij die belgicistische Vlamingen dat ook zouden bevestigen !! Trouwens die petitie daar hebben veel Vlamingen op ingetekend als grap en om de boel belachelijk te maken, maar die stemmen, tellen ze ook. Weet trouwens iemand wie dit circus heeft gefinancierd??? Die Luikse ambtenaar toch niet !!! |
![]() |
![]() |
#705 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De Vlaams-nationalistische partijen zijn zeer goed vertegenwoordigd in het parlement, en dus hoeven ze niet mee op straat te komen betogen om hun eisen kracht bij te zetten ... Het zijn de gefrustreerde minderheden die op staat gaan betogen ... Laatst gewijzigd door Philips Inc. : 20 november 2007 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
#706 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#707 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#708 |
Minister-President
|
![]() Who cares ... deze belachelijk betoging (35.000 man, hahaha) verandert toch niets ...
|
![]() |
![]() |
#709 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#710 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Dit terzijde ik weet gewoon niet of daar cijfermateriaal over bestaat zo wel kun je mij eens een link geven. Dit aspect interesseert me wel... Ik neem aan dat mensen zoals ik geen nederlandstaligen zijn ik spreek namelijk frans thuis en in vriendenkringen en ik ben niet alleen. Maar als u kan aantonen dat 60% (das bijna 6,5 mio mensen hé) van België nederlandstalig is neem ik dat uiteraard aan...Ik ben benieuwd naar deze cijfers ik vrees alleen dat daar niet echt bronnen rond bestaan (alhoewel ze op school altijd vroegen wat je moedertaal was dus daaruit kan je toch al tamelijk wat cijfermateriaal halen). Maar toch alvast bedankt... Citaat:
geen dank ![]() Inderdaad veranderd niets, officieel ![]()
Laatst gewijzigd door largo_w : 20 november 2007 om 15:00. |
||||
![]() |
![]() |
#711 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#712 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 20 november 2007 om 16:24. |
||||||
![]() |
![]() |
#713 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#714 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar zoals ik al voorheen zei. Veel van de Vlamingen die er waren liepen van de ene camera naar de andere. Of hadden bordjes mee met 'Ik ben Vlaming'. Maar het bleef een Franstalige bedoeling met hier en daar een groepje Nederlandstaligen. |
|
![]() |
![]() |
#715 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#716 | |
|
![]() Citaat:
Neen, ik denk dat niet, ik reageer op wat u zegt. |
|
![]() |
![]() |
#717 | |
Parlementslid
|
![]() petit_w stelde :
Citaat:
Mag ik er op wijzen dat er in de laatste zin van je post #710 een werkwoordsfout staat ? Tevens had je toch al lang de de fout van straatrue kunnen verbeteren : la flandre profonde en hij bedoelde ... in vlaanderen zélf ... Largo_w dat is het frans dat je in "Le Soir" kan vinden; het frans dat men in Parijs noemt (ik zal beleefd blijven) : le français wallon. Beste Groeten.
Pour les flamands la même chose ... Laatst gewijzigd door predator : 20 november 2007 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |
#718 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dit wil niet zeggen dat u een leugenaar bent... dit wil niet zeggen dat men u niet meer moet geloven... ... verstaan nu? Of wat? Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#719 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En wie de sponsors zijn daar hebt u inderdaad het raden naar...
![]() |
![]() |
#720 |
Banneling
|
![]() De grote sponsors zijn bang klanten te verliezen en nog geen beetje...
![]() |
![]() |