![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel punten geven jullie groentje-18 | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,00% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
7.5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 10,00% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,00% |
8.5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,00% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 10,00% |
9.5 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,00% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
8 | 40,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Staatssecretaris
|
![]() Welkom op uw sessie Groentje-18!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is een vraag waar ik geen eenduidig antwoord op kan geven. De muziek die ik graag hoor is heel erg afhankelijk van de stemming waarin ik ben. Maar er zijn liedjes waarop ik moeilijk kan blijven stilzitten en waarbij ik sowieso altijd en overal een waauw gevoel heb: dit zijn de meeste platen van Faithless, Underworld met Born Slippy, Tiësto & Sarah McLachlan met Silence, Junk project met control, ... Maar nu geen verkeerd beeld van me krijgen. Het is lang niet enkel die muziek die ik kan appreciëren. Er is zelfs geen genre waarvan ik geen enkele plaat niet kan appreciëren.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 21 november 2007 om 15:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ff het Groentje-18 in mijn vriendelijstje zetten nu
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Nope, ik ben in ieder geval al jonger.
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
De global change is een vreselijk iets en zou absoluut moeten tegengehouden worden. De om twee redenen die je niet los kan zien van mekaar: - de aarde kan je best vergelijken met een lichaam. Daalt of zakt de gemiddelde temperatuur daarvan, dan weten we best hoe ellendig we ons voelen en op welke cel en vezel in ons lichaam dat allemaal zijn effect heeft. Zo is het volgens mij ook met de aarde. We weten wel waaraan we zijn begonnen, maar we weten niet hoe het verder zou gaan ... Als je 40 graden koorts hebt, of je temperatuur is gedaald, ga je dan wachten en hopen tot het overgaat, of toch actie ondernemen om te voorkomen dat er permanente schade aan je organen ontstaat of het misschien zelfs fataal afloopt? Het klimaat op aarde is iets dat tot stand is gekomen na miljoenen jaren van toevallige samenspelingen van factoren en dat hierdoor een relatief stabiel verloop kent (met zijn cycli). Ik wil het niet op mijn geweten hebben om zoiets te verstoren. En ik weet niet waar we dan gaan eindigen. Omdat de wetenschappers dat ook niet weten, wordt er tegenwoordig gesproken over 'global change' en niet meer over 'global warming'. - Over mijn tweede argument kan ik nog korter zijn: Het is maar slechts een 20% van de wereldbevolking die verantwoordelijk is voor het grootste deel broeikasgassen en vervuiling dat is losgelaten in de atmosfeer. Moet de andere tachtig procent die nooit de vruchten van die vervuiling heeft kunnen plukken, daarom mee en zelfs vooral ten onder gaan? Vooral, omdat de sterkste effecten van global change in de armste landen zullen gebeuren... Hetzelfde geldt voor de dieren en de planten. Zij treffen geen enkele schuld. Maar toch sleuren wij hen mee in ons zorgvuldig geschepte afgrond waarvan men de precieze diepte niet bepaalt kan krijgen omdat ze dagelijks dieper wordt. Is dat goed te praten? Het echte argument tegen die global change is vanuit mijn visie puur ethisch. Het maakt in se niet uit of de heleboel vergaat met jan en alleman erop of dat er geen olifanten of ijsberen meer zijn of geen oerwoud meer is. (Ik ben een nihilist). Maar het feit dat die olifanten noch die ijsberen, maar enkel een paar personen van de menselijke soort daar verantwoordelijk voor zijn... dat schept mijn grootste motivatie om ertegen te vechten. Ik kan namelijk niet tegen onrechtvaardigheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Dank je!!
![]() Welkom terug van vakantie!! ![]()
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Wanneer verander je je onderschrift gezien je nu forummer van de week bent?
O, en we mochten de kleren van je lijf vragen hè? *Gaat zich bedenken welk kledingstuk hij als eerste gaat vragen*.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 21 november 2007 om 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Deze ga ik even openlaten wegens vrij zware materie die ik niet aan waarde wil laten dalen door er te snel over te gaan.
Ik zal ze zeker (waarschijnlijk nog vandaag) nog beantwoorden. Als ik het vergeet, herinner me er gerust aan.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 21 november 2007 om 15:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Heu, ik zet dan liever gewoon een foto op het forum want als iedereen dan zo afkomt in de hoop een babe te zien te krijgen ben ik even bezig.
![]() Er staat al ergens op het forum een foto van mij. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 21 november 2007 om 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Een 3.
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je bent erg goed bezig hoor Groentje-18 ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is je lievelingschips?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat vind jij de beste film die je in je leven tot nu toe gezien hebt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je ooit je koffers zou pakken in België om definitief te gaan wonen in een ander land, welk land zou dat dan zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
De tijd dat er één zanger, zangeres of groep is waarvan ik gek ben ligt al een tijdje achter me. Er zijn veel platen die ik wel kan appreciëren, en die kunnen zijn van verschillende en heel uiteenlopende groepen. Ik ben daar ook niet extreem in. Ik zal niet snel naar een concert van één groep gaan, zelfs niet de cd kopen. Mocht ik echte muzikale idolen hebben dan hebben ze dus weinig aan mij. Maar zoals gezegd staat Faithless bij mij wel hoog genoteerd. Tegenwoordig hoor ik ook wel graag de trendy Justin Timberlake, Nelly Furtado en bepaalde liedjes van Timbaland bijvoorbeeld.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() Reis je graag? Favoriete bestemming(en)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Ik heb niet graag chips en eet het dan ook heel zelden.
Als ik in een opwelling een zak opendoe is hij meestal even snel weer dicht en blijft hij er liggen voor een half jaar ... Als ik toch moet kiezen neem dan maar peper & zout, of doritos texas paprika met een zelfgemaakt dipsausje.
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Oei, ik heb het ondertussen al aangepast en in twee delen op uw vraag geantwoord.
![]() |